Prostějov má nový obchvat, je hotový o pět měsíců dříve
Nový obchvat Prostějova. Foto: Strabag
Nový tři kilometry dlouhý úsek uleví centru města, vede po severním okraji.
Nový tři kilometry dlouhý úsek uleví centru města, vede po severním okraji.
A na Olomoucké směr obchvat chybí chodník nebo pruh pro cyklisty, kteří jezdí do firem. Je to nebezpečné a žádná prerušovaná čára pro odbočení!!!!!
Pokud je na to místo, tak proč ne. Co by za takovej obchvat daly některé města, kde obchvat postavit nejde.
Odfláknutá stavba roku! Příkopy jsou dělané že ani TANK tam neprojede a už tam bylo několik nehod, že v zatáčkách chybí svodidla a už vidím až bude ledovka, tak z mostu bude ujíždět do příkopů.
A kdyby tam byla svodidla, nedojde k nehodě?
Kruháč nesmí chybět.
Od toho se vlastně začíná…
Tak v Prostějově se lidi furt točí v kruhu, tím pádem kruháče milují…
To má hloubku!
Kdyby jste byl znalý reálií tohoto přísně dělnického města, tak by jsme nemohl než souhlasit
Jaké reálie máte přesně na mysli?
Tak jsme se konečně dočkali, to byla bolest!
Pár metrů od tohoto obchvatu se na ulici Pod Kosířem nachází sportovní hala, stavebniny a strojírna. Místo toho, aby byl zřízen sjezd z obchvatu, tak bude i nadále dopravní zátěž směřována do úzkých ulic vilové čtvrti.
To je Prostějov. Primátorem je tam bývalý městský policajt a čutálista 😀 A řídí to Faltýnek.
Povšimněte si na obr. 6/6 geniálního řešení křížení cyklostezky s 30 m zbytku komunikace vedoucí odnikud nikam (pozůstatek původní silnice ke zrušenému železniční přejezdu).
lol
Na narovnání cyklostezky už zřejmě nezbyly peníze.
Vede sice cik-cak, ale vede až do Kostelce, v čem je problém?
Ajo, já to blbě pochopil, že cyklostezka vede do nikam. A ona to zbylá silnice. Tak beru zpět.
Prvé jsem si toho nevšiml, jak dokázal zařehtat úřední šiml. Jsme velký národ srandistů a tentokrát si někdo vystřelil z cyklistů.
Uniká mi, proč nebyla u toho nového kruháče zachována část původní komunikace Za Kosteleckou ve směru z Prostějova, která by tam fungovala jak bypass.
Nerozumím. Od kruháče se ulicí Za Kosteleckou dá do centra normálně dostat dál. Je to ta silnice pod mostem podél trati.
To už by byla vysoká škola technická..
Jo to samé jsem si říkal,když byla vybudována OK v Ostravě u Globusu,že ve směru od Opavy nenechali původní 11 jako bypass.K tomu všemu se tam téměř pravidelně stálo v kolonách.Tady to snad nehrozí.
jelikož nejsem úplný místní znalec, nebyla by k dispozici i mapa s vyznačením „nového“ obchvatu? děkuji
https://mapy.cz/s/peregenara
paráda, díky …. bude se i dál pokračovat na Mostkovice?
V clanku je to psane ze ano.
jsem tu otázku špatně položil, mělo tam být KDY se bude pokračovat dál na Mostkovice, teď to je takové „polovičaté“ řešení …
Jenom ze zvědavosti – takový ten ostrůvek se šikanou – ten co se dává na začátek obcí, a tady je v polích uprostřed ničeho, ten je tam proč? 🙂
přechod pro zajíce. +10 mega navíc
To je pro omladinu, aby si vyzkoušela, jakou rychlostí to ještě jde projet.
Na začátku obcí bývá trochu jinej, s šikanou jen směrem do obce, aby donutila ke zpomalení, na výjezdu není nic takovýho zpravidla potřeba. Tady bych tipnul, že to bude proto, aby ten úsek nelákal k předjíždění, na který tam reálně nebude místo, ale části „nesmrtelných“ řidičů by mohlo připadat, že je.
No nevím, z obou stran ostrůvku je přerušovaná čára, takže předjíždění se předpokládá.
začátek obce
https://silnicnizesp.rajce.idnes.cz/Severni_obchvat_Prostejova_-_stav_po_otevreni_prvni_casti/1516102658
Bezpečnost. Dlouhá rovina svádí k vysoké rychlosti. Zároveň je tam hranice zastavěného území. Časem to bude zastavěné celé. Ostrůvek je navržený pro možnost projetí povolenou rychlostí, takže nikoho neomezuje. Ostrůvek omezuje rychlost v obou směrech, aby se řidiči nerozjížděli už v zástavbě. Přeci jen zdejší průmyslové areály zaměstnávají lidi a ti jdou do práce / z práce.
Jojo, to známe tyhle nápady..
Nápad je to dobrý, ztroskotává jen na blbosti lidí.
Je to nápad špatný, zavánějící sociálním inženýrstvím. Žádný přínos v tom nevidím – snad jako cvičení v objíždění překážky. S využitím krajnice to odhadem snese tak 100 km/h, takže o snížení rychlosti se to asi taky nezaslouží. Zkrátka vyhozené peníze a uměle vytvořené nebezpečné místo.
Ježíš, jestli po tom obchvatu budou lidi pěšky chodit do práce, tak se tam snad dá udělat chodník, ne? Ne jeden ostrůvek uprostřed ničeho…
ale prdlajs. Kdo to zná, ví že tímto obchvatem se zablokuje další kruháč na který z druhé strany navazuje silnice ulice Olomoucká z centra. A pokud se nehnou auta na Olomoucké, bude na ní fronta až k Brnu. Prostě jen drahá švanda jezdit pro pár důchodců do Kauflandu od Kostelca.
Ale těch pár důchodců z Kostelce ho přece nezablokuje, ne?
To je jak s tím přistěhovalcem do Prahy – nic nedělal, pobíral dávky a sebral práci místním.
Ten obchvat slouží hlavně k tomu, aby ten, kdo jede od Kostelce na Brno, nejel přes centrum a odlehčila se Kostelecká. Na Olomoucké mohou ve špičkách vznikat menší zácpy před kruhákem u Kauflandu, ale zbytek se uvolní.
ok, souhlas. Jen jsem ale nikdy neviděl ucpanou Kosteleckou. Na druhou stranu je to problém nákupního centra. Vše se centralizovalo k Tescu, nově i Lidl i Kaufland a do centra už pro motogumy není důvod jezdit, centrum se postupně vylidňuje a vzniká nové centrum života v obchoďáku.
Taky jsem zvědavý, jak to ten kruháč u benziny a kauflandu zvládne. Na svou malou velikost má pět větví a všechny docela frekventované.
Kruháč už má šest větví, nově k Actiionu. To je asi celorepubliková rarita při takovęm malém průměru.