Propojování sjezdovek ve Špindlerově Mlýně. Vzniká nový most přes Labe, chystají se další lanovky
Instalace lyžařského mostu ve Špindlerově Mlýně. Foto: spindl.info

Na most naváže stavba kabinové lanovky na Medvědín a sedačkové na Hromovku.
Je to nesmysl — není tam kvalitní sníh a už vůbec ne pořádné sjezdovky. Alpy jsou cenově srovnatelné, ale kvalitou služeb a přístupem k zákazníkům nesrovnatelně lepší. Do Krkonoš dnes jezdí už jen snobi, kterým nedošlo, že to dávno není „in“.
Koukám ve Špindlu se globálního oteplování nikdo nebojí, jestli on to nakonec nefinancuje nadšený lyžař Vašík Klausů…
Á, tak to budeme asi ve Špinderově Mlýně. Ó, Spindlermühle, Spindlermühle… Tam jsem… taky nelyžoval.
Šílené jak dlouho to trvá. Každý normální Pražák si radši zajede do Alp
Do Alp nejezdi jen Pražáci. Naopak, my jihočeši vůbec nejezdíme lyžovat do Krkonoš. Jsou plný nenormálních Pražáků… 😀
Pokud nekdo chce Krkonoše a cítit se jako host, tak Polska strana hor…
tak problém byl, že se ta investice plánovala před covidem. ceny od tý doby trochu popolezly, ale ty alokovaný prachy se moc nenamnožily. jako švindl to ale dost zkulturní, ty auta co jezdí nahoru na medvěda zůstanou u přehrady, už aby to bylo.
To, co mají v Alpách v každé Horní Dolní, trvalo u nás na povolovačkách asi desetiletí.
V Alpách spíš Obere Unten… 😂
No jo, jenže každá Horní Dolní v Alpách neprotíná území nejdůležitějšího národního parku v zemi. A také mají většinou lyžařské areály výše položené, takže je tam akorát tak tráva či skála. Není nutné vykácet desítky hektarů lesa jako ve Špindlu.
Tahle propojka se chráněného území NP ani nedotkne a slouží právě k tomu, aby stáhla co nejvíce aktivit dolů pod město. Jak lyžaře, tak jejich auta. Navíc ukončí pendlování skibusů. Takže jednoznačně kladná záležitost. A ten monokulturní hospodářský les určený k plošné těžbě taky není nic, čeho by byla extra škoda.
Lhůty a možnost blokování od každého joudy.