Proměna okolí pardubického nádraží. Ulice K Vápence prošla modernizací, nová lávka je už bez vad

Ulice K Vápence v Pardubicích po modernizaci. Foto: Eurovia CZUlice K Vápence v Pardubicích po modernizaci. Foto: Eurovia CZ

Od poloviny prosince začnou ulicí zajíždět autobusy až k lávce.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
michalspina

ten kruháč na páté fotce působí poněkud skličujícím dojmem. takovéhle velké kruhové objezdy jsou ve městě zabijákem veřejného prostoru a jednou se budeme chytat za hlavu, kolik jsme si jich do měst nacpali…

Padre

No tak je zase zrušíme.

Jan

Ztělesnění mírného pokroku v mezích zákona, dokonce i za státní peníze…

Pavel Skládaný

Až na ty úděsné autobusové zálivy, které zbytečně zlikvidovaly část chodníku a nástupní plochy a zhorší najíždění autobusů k nástupní hraně.

Surio Mario

Nechcete tím doufám sdělit, že jsou tam vysoké kassely? Snad už všem zodpovědným v Pardubicích stačily zkušenosti ze současných zastávek, ve kterých se nedá zajet k chodníku (v čele s extrémem v podobě Cihelny, točny).

Pavel Skládaný

Přečtěte si můj příspěvek a pochopíte, co jsem chtěl sdělit.

JiraH

a jak by jste to udělal jinak ? tak to to je uplně v pohodě

Viktor

Snad je lávka už bez vad. T se uvidí po dalších několika deštích (které zatím od opravy pořádně nebyly). A pak také uvidíme v zimě a po zimě. Chci být příjemně překvapen, že se nic nerozbije.
Zklamaný jsem stále z funkce/nefunkce eskalátorů. Několik z nich často stojí. Není poznat, zda je někdo zastavil, nebo jsou nefunkční. A je to každý den. Snad nikdy nefungovaly všechny. Některé jedou nepřetržitě, některé se rozjedou podle detekce pohybu při vstupu, některé vůbec. Neustálé řešení problémů s eskalátory v podchodu a na lávce asi musí stát pěknou sumu peněz, i do budoucna.

Hans1934

Bohužel ty eskalátory nejsou úplně zakryté a to muselo být jasné už při vyprojektování.
Toto je fakt ostuda, někdy se rozjedou a jindy ne…
Každopádně chůze po vypnutých dlouhých eskalátorech je fakt největší mínus

výtahy funguji v pohodě

David

V civilizovaných zemích se na menší silnice, pozemky, garáže, atd. vjíždí přes zpěvněný chodník na kterém mají chodci, či i cyklisté přednost. U nás chodník či cyklostezku vždy přerušíme a znovu začneme a osadíme tam 4 značky aby bylo všem jasné, že přednost i na výjezdu z garáže mají auta.

MP22

Protože tady se projektuje stylem: nejdříve vypořádáme auta, pak do zbytku narveme chodce a cyklisty, ono už to nějak vyjde.
Na západě se k tomu přistupuje rovnocenně a to ani.nemluvím o extrémech typu Holandsko.

Hans1934

Ale tady ty odbočky teď vedou do starého areálu po Pragoděvu, časem to tam nejspíš všecko srovná buldozer jako jinde v okolí ..stezka tam není udělaná , jen značení na silnici
Od pulky prosince se tam vždy otočí autobus MHD číslo 6 před zajetím na konečnou Dukla, takže další posun pro spoustu lidi a není třeba se táhnout přes náměstí Jana Pernera ..
Vzdálenost na 3-5.nástupiště (7.-11.kolej) je kratší než projit celé nádraží ..
Fakt tu lávku a vše kolem kritizují jen lidi , co tam nikdy nebyli a nezijou jižně od koridoru … drive se masivně chodilo přes koleje

Pavel Skládaný

Přesně tak, u nás je to snad mánie, která neutuchá ani po desítkách let. A to jsme se osvětově snažili i mezi projektanty.

Jiří Kocurek

A výrobci značek nebudou mít co žrát!
Na Lidické v Brně mají hasiči semafor a v případě potřeby rozsvítí chodcům červenou. https://mapy.cz/s/fanogofalu