Proměna největší křižovatky v Plzni nabrala zpoždění. Město chce po firmách nasazení více lidí
Práce na proměně okružní křižovatky v Plzni u Makra. Foto: ŘSD

Zhotovitelé vysvětlují zpoždění poškozením kolektoru vysokého napětí.
Takových peněz jen za jeden kruhový objezd. Další ukázka toho kolik peněz vyhodíme z oken kvůli líným zadkům, co nemohou dojít na nádraží a z nádraží.
JJ, a zboží se přepraví z BPolí hodným tichým ekologickým velkokapacitním vláčkem, co? Třeba takový PPL/DHL bude svoje depo na BPolích zásobovat po železnici, takže balíky pro Plzeň a okolí budou mít zpoždění oproti dnešku někdy D+2, někdy D+5, tak jsi to myslel?;-)
Śtefane, to byl optický kabel !
Tak je určitě super, že se na místě objevují generální ředitel dodavatelské firmy, jeho asistent, sekretářka, asistentka sekretářky, finanční ředitel, technický ředitel, provozní ředitel, HR manager, specialista řízení lidských zdrojů, marketingový manažer, jakostní specialista, provozní technik, statik atd atd, ovšem jakmile Dežo stůně, je problém 🤣🤣
Na kruháči v polích se dá pracovat 24/7, dnes ráno 4 dělníci opírajíci se o lopaty…jezdím tudy 2x denně.Je skoro hotový sjezd na Skvrňany, instalují se semafory. Stojí nové sloupy trolejového vedení.
Zatím nikdo z odpovědných neposkytl odpověď proč se v letním období nepracuje aspoň od 7 do 20 hodin a nejméně 5 dnů v týdnu. Asi by tu druhou směnu museli investoři zaplatit, takže defacto uzavřenej kruhák objíždíme skrz město kudy se dá. Pracovní tempo je tam dost vlažný.
Je pravda, že sítí je tam požehnaně a ten kolektor je velmi mělko pod povrchem vozovky, defacto zasahuje do jejích konstrukčních vrstev. Asi to někdo v 90s blbě postavil a výškovou úroveň kolektoru nezanesl do podkladů…:-/
Podobné je to u 511.
Jakože stavby části Pražskýho okruhu (D0)?
A bavíme se o pracovním tempu nebo sítěma který jsou jinde než by měly být dle výkresů?;-)