Zcela zbytečné. Elektrifikace tratě ze Železné Rudy do Klatov a následné zrychlení tratě z Klatov do Plzně má smysl. Pak klidně i cosi jako terminál. Ale takto? Naprostá zbytečnost. Asi jako nová silikonová prsa na osmdesátileté dámě….
F D
1 rok
Jako Klatovák kdybych si mohl vybrat mezi opravou nádraží a rychlejší tratí do Plzně, tak bez váhání volím trať.
glosátor
1 rok
V Klatovech už jsem hodně dávno nebyl, ta myšlenka je možná trochu kacířská a vím, že stejně nic nezměním, ale: jakkoli cestujícím přestupujícím na nádraží v Klatovech to vylepšení přeji, ty ohromné finanční prostředky, které na vlastně jen budou vynaloženy, by možná mohly jinde udělat užitečnější služby. Současný dlouhý přesun při přestupu mezi vlaky a autobusy je nepřijatelný, ale kdyby všechny autobusy po odjezdu z AN i před dojezdem na AN zajely ještě závlekem k vlakovému nádraží, tam by pro ně maximálně 3 průběžná stání (která by se tam vešla) mohla stačit i pro vyčkání na zpožděné vlaky (víc spojů… Číst vice »
Dnes celkem odjede/přijede z/na aut.nádr. celkem okolo 240 spojů. Kdyby jich 200 jelo dle vašeho návrhu, tak při ceně dopravního výkonu cca 45 Kč/km a vzdálenosti 1km navíc, zaplatí kraj navíc cca 2,2 milionu ročně.
Může mi někdo vysvětlit, který génius tam vymyslel ten kruháč? To myslí někdo vážně? Oni už fakt neví, kam to nacpat, tak to narvou i do rovný silnice.
Tak mínusáři, koukejte vysvětlit, co se vám na tom komentáři nelíbí.
Nebo vám přijde inteligentní udělat kruháč tam, kde není potřeba, protože tam není křižovatka? Ta křižovatka k sídlišti je až mnohem dál, tohle je hned u plotu ke kolejím.
Mínusy za okamžitou pasivní a následně i aktivní agresivitu 🙂 Vypadá to, že auta nově budou parkovat mimo prostor točny (nyní v jejím středu). Někde tak musí být nově prostor pro parkoviště. Předpokládám, že i do parkoviště povede rameno z toho objezdu, nemluvě o tom, že logickou by se zdála i nová spojka s nedalekou ulicí. A to ani nejsem místní, stačilo kouknout na mapu a porovnat s vizualizací 🙂
Já to tam dobře znám, dívat se na mapu nepotřebuji. Když se podíváte na obrázek toho kruháče, tak na Vámi zmiňované připojení od parkoviště to nevychází ani náhodou, je to tam vidět v dáli. Nevím, o které ulici mluvíte v souvislosti se spojkou, jediná ulice je Nádražní, od které vede příjezd k nádraží odjakživa. Pod kolejemi určitě spojení nevznikne a není ani zakreslené a vést další ulici parkem souběžně s Nádražní je nesmysl. Ať byl komentář pasivní či agresivní, když už mám na něco názor, kterým jdu proti názoru někoho jiného, tak ho napíšu, jinak je příslušné „-“ zbytečné a… Číst vice »
Roli stávajícího autobusáku převezme tento nový terminál u nádraží. Což byl ostatně původní záměr architekta Dandy při navrhování té stávající výpravní budovy. A stávající autobusák bude ponechán svému osudu.
Movia
1 rok
1. ne, na vizualizaci není
2. autobusy čekají, ale maximálně 5 minut, protože pak dochází k velkému zpoždění v rámci města
suri
1 rok
Docela by mě zajímala statistika toho, jak často dochází ke křižování R16 ve Švihově namísto v Klatovech. Už si ani nevzpomínám, kdy při cestě v odpolední špičce z Plzně se podařilo projet bez křižování ve Švihově, tedy na příjezdu do Klatov s +15 – 20 min. a s ujetými autobusy.
Tomáš
1 rok
Pár barev a jak to hnd krásně vypadá – narozdíl o těch šedých morů, co se staví v Praze…
A kde jsou všechny ty barvy? Ty sloupy jsou původní a mají cihlovou barvu už teď, jediná další barevná věc je tam povrch cyklostezky…
Pavel
1 rok
Dobrý. Ještě by to chtělo kvalitní a rychlou železnici na Plzeň. To co SŽ aktuálně připravuje z Plzně do Klatov tuto definici nesplňuje, jde o zabetonování stávajícího koryta bez zásadního vylepšení a to ještě za cenu těžkých miliard.
Naštěstí ŘSD teď celkem staví, takže aspoň autobusem bude šlověk v Plzni do půl hodiny. Jinak souhlasím s tím, že současná trať je brambořiště a projekt na rekonstrukci je jedním slovem ostuda. Trať bude potom použitelná max do Dobřan.
Zcela zbytečné. Elektrifikace tratě ze Železné Rudy do Klatov a následné zrychlení tratě z Klatov do Plzně má smysl. Pak klidně i cosi jako terminál. Ale takto? Naprostá zbytečnost. Asi jako nová silikonová prsa na osmdesátileté dámě….
Jako Klatovák kdybych si mohl vybrat mezi opravou nádraží a rychlejší tratí do Plzně, tak bez váhání volím trať.
V Klatovech už jsem hodně dávno nebyl, ta myšlenka je možná trochu kacířská a vím, že stejně nic nezměním, ale: jakkoli cestujícím přestupujícím na nádraží v Klatovech to vylepšení přeji, ty ohromné finanční prostředky, které na vlastně jen budou vynaloženy, by možná mohly jinde udělat užitečnější služby. Současný dlouhý přesun při přestupu mezi vlaky a autobusy je nepřijatelný, ale kdyby všechny autobusy po odjezdu z AN i před dojezdem na AN zajely ještě závlekem k vlakovému nádraží, tam by pro ně maximálně 3 průběžná stání (která by se tam vešla) mohla stačit i pro vyčkání na zpožděné vlaky (víc spojů… Číst vice »
Dnes celkem odjede/přijede z/na aut.nádr. celkem okolo 240 spojů. Kdyby jich 200 jelo dle vašeho návrhu, tak při ceně dopravního výkonu cca 45 Kč/km a vzdálenosti 1km navíc, zaplatí kraj navíc cca 2,2 milionu ročně.
Tak třeba autobusy z Plánice na vlakáči začínají/končí o víkendu (jsou to 3 páry) – paráda. Ve všední bohužel jezdí klasicky na AN.
Mnohem raději bych četl článek o tom, že vlaky (od nového JŘ) stihnou dojet do Plzně za 20minut…
Taky fanoušek sci-fi a fantasy
To sice taky, ale hlavně by vznikl důvod na to krásné nové nádraží vůbec chodit…
Pěkný to budou mít 👍
Bohužel lehce z ruky…
Může mi někdo vysvětlit, který génius tam vymyslel ten kruháč? To myslí někdo vážně? Oni už fakt neví, kam to nacpat, tak to narvou i do rovný silnice.
Tak mínusáři, koukejte vysvětlit, co se vám na tom komentáři nelíbí.
Nebo vám přijde inteligentní udělat kruháč tam, kde není potřeba, protože tam není křižovatka? Ta křižovatka k sídlišti je až mnohem dál, tohle je hned u plotu ke kolejím.
Mínusy za okamžitou pasivní a následně i aktivní agresivitu 🙂 Vypadá to, že auta nově budou parkovat mimo prostor točny (nyní v jejím středu). Někde tak musí být nově prostor pro parkoviště. Předpokládám, že i do parkoviště povede rameno z toho objezdu, nemluvě o tom, že logickou by se zdála i nová spojka s nedalekou ulicí. A to ani nejsem místní, stačilo kouknout na mapu a porovnat s vizualizací 🙂
Já to tam dobře znám, dívat se na mapu nepotřebuji. Když se podíváte na obrázek toho kruháče, tak na Vámi zmiňované připojení od parkoviště to nevychází ani náhodou, je to tam vidět v dáli. Nevím, o které ulici mluvíte v souvislosti se spojkou, jediná ulice je Nádražní, od které vede příjezd k nádraží odjakživa. Pod kolejemi určitě spojení nevznikne a není ani zakreslené a vést další ulici parkem souběžně s Nádražní je nesmysl. Ať byl komentář pasivní či agresivní, když už mám na něco názor, kterým jdu proti názoru někoho jiného, tak ho napíšu, jinak je příslušné „-“ zbytečné a… Číst vice »
Ano.
To se stavi druhy autobusak? Nebo jak se ten clanek ma chapat?
Roli stávajícího autobusáku převezme tento nový terminál u nádraží. Což byl ostatně původní záměr architekta Dandy při navrhování té stávající výpravní budovy. A stávající autobusák bude ponechán svému osudu.
1. ne, na vizualizaci není
2. autobusy čekají, ale maximálně 5 minut, protože pak dochází k velkému zpoždění v rámci města
Docela by mě zajímala statistika toho, jak často dochází ke křižování R16 ve Švihově namísto v Klatovech. Už si ani nevzpomínám, kdy při cestě v odpolední špičce z Plzně se podařilo projet bez křižování ve Švihově, tedy na příjezdu do Klatov s +15 – 20 min. a s ujetými autobusy.
Pár barev a jak to hnd krásně vypadá – narozdíl o těch šedých morů, co se staví v Praze…
S tim věčnym “šedym morem” v diskuzích na tomhle webu už by se dalo hrát Bingo.
A kde jsou všechny ty barvy? Ty sloupy jsou původní a mají cihlovou barvu už teď, jediná další barevná věc je tam povrch cyklostezky…
Dobrý. Ještě by to chtělo kvalitní a rychlou železnici na Plzeň. To co SŽ aktuálně připravuje z Plzně do Klatov tuto definici nesplňuje, jde o zabetonování stávajícího koryta bez zásadního vylepšení a to ještě za cenu těžkých miliard.
Naštěstí ŘSD teď celkem staví, takže aspoň autobusem bude šlověk v Plzni do půl hodiny. Jinak souhlasím s tím, že současná trať je brambořiště a projekt na rekonstrukci je jedním slovem ostuda. Trať bude potom použitelná max do Dobřan.
A to se tam někteří rozplývali nad prostou elektrizací.
Zabetonování těch propadů an 60 km/h ale není na pořadu dne.