Projednávání obchvatu Příbrami se kvůli příbuzným stěhuje na pražský magistrát
Silnice I/18 v Příbrami. Pramen: ŘSD
Jde o další kapitolu v téměř nekonečném příběhu přípravy jihovýchodního obchvatu Příbrami, jehož stavba se plánovala už před rokem 1989.
To bude vyřízené rychle- vzhledem k tomu, že se v Praze nic nestaví ani stavět nebude, tak se stavba 60km od Prahy zařazuje na 1.místo…
Jinak je zvláštní, že je tam D4, doprovodná silnice 604 a o pár set metrů dál bude další souběžná silnice. V Praze a okolí nic…
S dostavěním D4 postrádá 1.část zcela smysl. Už teď je lepší jet z Phy na Drkáč přes Brod. Druhá část by měla pomoc hlavně Bohutínu.
Pokud se uzavře střed města nad 3,5t, tak to má smysl. stejně tak jako vy místšní II/118 a I/66 z centra. D4 by měla smysl obchvatu jen v případě nezpoplatnění Milín-Skalka, což díky PPP nějaké desetiletí nepůjde.
Pokud se uzavře střed města nad 3,5t stejně tam dopravní obsluha bude moct. Osobně nevěřím, že první úsek se někdy postaví. Přesně kvůli tomu, že se to prostě dá objet po D4 a pro PB je stěžejní hlavně ta druhá část
Když ne, bude na řadě řešení typu blokády ulic.
Už aby to bylo. Snad se dočkám než umřu. V roce 1980 nám o tom říkali na základě.
Pozitivní je, že Příbram vypadla i z druhé ligy, takže za mě dobré…
Bohužel, Příbram netrpí tranzitem. Trpí hlavně místní dopravou a tento obchvat tomu nepomůže
Pomíže, ale musí být celý. Už dnes se ve špičce vyplatí jet na Sabák, pak přes Háje směr Sázky a okolo bývalé šestky na Brod a jste na Zdaboři, rychleji než skrz město.
A na to jste přišel prosím jak? Všechno co jede od Sedlčan, Votic musí přes Březové Hory. Jakmile tam zakážete vjezd nad 3,5t bude to dost znát
Pokud ale nebude první část, budou nákladní vozy nad 3,5 t tranzitovat po I/66 kde ja dnes tranzit zakázaný. Ono zajímavé bude i uzavření nadjezdu v Husovce a nísledně rekonstrukce Milínské. Ulice U nemocnice se už u prokuratůry propadá a Hailova jak víme je časovaná bomba také.
Úřad v polovině února oznámil skutečnost … která mu byla známá již koncem listopadu při podání žádosti.
… ale stavební firmy a projektanti jsou neschopní, nedokážou nic postavit.
Něco z reálií prostředí povolování staveb:
To že ŘSD (prostřednictvím nějaké firmy) podá v listopadu žádost na úřad v 90% znamená, že to byl zadaný termín, nikoliv že tu žádost měli v tu dobu kompletní. A tak se stane, že úřad úřaduje až s odstupem času, kdy mu žadatel konečně doplní chybějící podklady.
A ještě doplním – účastenství řízení se váže na vlastnická práva k pozemkům a stavbám. To u staveb takového rozsahu trvá v řádu dnů dát dohromady a nebudete to dělat jen tak z plezíru, dokud nevíte, že tu stavbu vůbec projednáte.
Sem ti poslal takový ty notičky, jestli mi teda rozumíš. Rozumíš, jo?
Ti volal Pelta, jo? A co chtěl?
V Příbrami volá Jarda.
Jarda letos asi nikam nevolal, spadli do třetí ligy…
Kruhové objezdy opět vše ničí a vytváří bezdůvodně kolony
Když budou dost velké, tak fpoho.
Asi tak, navíc se ukazuje, že prohození přenodsti v jízdě nedělá dobrotu, nestačí ani les značek, ani likvidační pokuty zemřelým.
… bylo tam X, udělali kruháč, nehody ustaly, ani jeden mrtvý.
Když budou kruháče dost velké (a potažmo nejlépe varianty TURBOkruháč + se samostatnými baypasy pro pravá odbočení alespoň ve vytížených směrech – https://mapy.cz/s/revojasabe), tak nejsou brzdou provozu, ale umožňují BEZPEČNÉ NAJETÍ/VYJETÍ mezi hlavní silnicí veden= po obchcatu a vedlejšími komunikacemi! ¨ Pamatuji nejeden odkončený obchvat měst a obcí, který žel měl křižovatky tzv. průsečné, které minimálně tvořili kolony na křižovaných komunikacích, ale v horším případě stály zdraví až životy i několika lidí, když se v místě vozidla snažící obchvat přejet či na něj najet/příp. z něj sjet střetla s vozidlem jedoucím (žel nejednou jistě vyšší než v místě povolenou rychlostí… Číst vice »
Ovšem ve VM je na druhém konci téhož mostu příklad, jak to nedělat: https://mapy.cz/s/gabogekefu
TURBOkruháč je pro některé „řidiče“ neřešitelný problém…
O nic složitější, než X s odbočovacími pruhy – prostě se zařadím v předstihu kam chci jet.
I na klasickém kruháči přece vím kam jedu a nerozmýšlím se u kazdého výjezdu zvlášť, jestli je to on.