Prohloubení a betonování vltavského kanálu se odkládá, zakázku za 1,3 miliardy řeší ÚOHS
V rámci zakázky bude prohlouben téměř celý kanál Vraňany – Hořín (cca 9 km) o 50 centimetrů.
V rámci zakázky bude prohlouben téměř celý kanál Vraňany – Hořín (cca 9 km) o 50 centimetrů.
Rímhle tempem nebude nic nikdy.
To by mne zajimalo, jestli se ty zvedací mosty uz v praxi využily a nebo to byla investice zbytečná…???
Koukám, že ŘVC přistupuje ke správě majetku podobně jako SŽ. Co naplat, že byl celý kanál vypuštěn po dobu rekonstrukce plavební komory Hořín a obě akce tak mohly probíhat zároveň. Prozákaznický přístup u našich státních institucí nehrozí.
Víte… říká se „Šedivá je teorie, zelený je strom života…“
Ono to vždycky asi úplně nejde sesouladit tak, jak bychom chtěli. Navíc tady do toho vstoupilo to, co si asi nikdo cíleně nepřál.
Takže stěžovat si na státní instituce, je v tomto případě tak trochu plácnutí do vody… 😛
Tak ten problém je hlubší a začíná tím co nám umožňuje legislativa, a jak je zajištěné financování a až na konci je nekompetentní management (třeba u SŽ). Nicméně je to právě SŽ, ŘVC a ŘSD kdo má lobovat za lepší zákony a lepší financování. Já jako občan vidím jen výsledek a kritizuji tak celý státní systém, což je naprosto v pořádku, protože si kritiku zaslouží. Ve Švýcarsku když se rekonstruuje jednokolejná trať tak se třeba na rok celá zavře, zrekonstruuje (včetně všech tunelů, mostů a nádraží) a zase se celá otevře. U nás se jeden rok vymění koleje, druhý rok… Číst vice »
A tu 1,3 mld. Kč by si ŘVC v té době vytiskla na tiskárně nebo kde by jí vzala?
Nedávno jsem se tu od kohosi dozvěděl, že si mám dostudovat pojem kvantitativní uvolňování – tedy že tisk peněz je standardní operace řešící hloupé a přízemní námitky typu „nejsou peníze“.