obvykle je to proto, že chce lepší. Třeba u té Tesly model 3 vím o dost lidech, co svoji 2-3 roky starou „trojku“ prodávají, protože si objednali facelift.
David
11 měsíců
Pristi rok bude narust u EV sluzebaku docela brutalni … spoustu dojizdejicich manegeru si spocita, ze EV se jim bude dodanovat uplne jinak.
No kdoví jak závratná čísla Tesla + Škoda v segmentu elektro to nejsou. Dle nadpisu jsem čekal větší bombu.
Nicméně jsem zvědav na ten hybrid nového Dusteru případně nový Citroën e-C3. To by mohly být slušné auta a tam už se dá uvažovat o koupi na takový ten dojezd do práce.
To byste nemohl jezdit ani Fordem ani ničím německým…
Brutto
11 měsíců
Už v nadpisu nám autor článku lže, protože mild hybrid není žádné elektroauto a pro jistotu neuvádí u plug in hybridů počet ks, jen procenta, což je velice zavádějící.
Navíc je to dost zavádějící. Pokud rostete z nuly nebo mizivého procenta podílu na trhu, tak vždy ten růst skáče o velké procenta oproti ostatním vozům.
Nerozumím tomu, proč někdo prodává zánovní elektromobil, když se podle tvrzení politiků jedná o naší jedinou spásu.
Zkuste se těch lidí zeptat. Ale v zahraničí lze skutečně ojetá elektroauta už delší dobu kupovat.
obvykle je to proto, že chce lepší. Třeba u té Tesly model 3 vím o dost lidech, co svoji 2-3 roky starou „trojku“ prodávají, protože si objednali facelift.
Pristi rok bude narust u EV sluzebaku docela brutalni … spoustu dojizdejicich manegeru si spocita, ze EV se jim bude dodanovat uplne jinak.
Ano, bude to pro ně finanční peklo, ale úkol zněl jasně, elektromobil do každé rodiny!
19.1.2023
https://oenergetice.cz/nemecko/nemecke-site-nejsou-pripraveny-na-napor-tepelnych-cerpadel-a-elektromobilu-dodavky-elektriny-mohou-byt-omezovany
5.12.2023
https://oenergetice.cz/rychle-zpravy/nemecko-nova-pravidla-umozni-provozovatelum-siti-omezovat-dodavky-pro-tepelna-cerpadla-a-elektromobily
No kdoví jak závratná čísla Tesla + Škoda v segmentu elektro to nejsou. Dle nadpisu jsem čekal větší bombu.
Nicméně jsem zvědav na ten hybrid nového Dusteru případně nový Citroën e-C3. To by mohly být slušné auta a tam už se dá uvažovat o koupi na takový ten dojezd do práce.
Taky kupuji, za ty kacky je model 3 super
Jj, přes víkend mám testovací jízdu nové trojky. Hodila by se jako druhé auto k Y.
A dávat tomu antisemitistickému nýmandovi ještě více peněz 🤦♂️ jedno spálení nestačilo?
To byste nemohl jezdit ani Fordem ani ničím německým…
Už v nadpisu nám autor článku lže, protože mild hybrid není žádné elektroauto a pro jistotu neuvádí u plug in hybridů počet ks, jen procenta, což je velice zavádějící.
Navíc je to dost zavádějící. Pokud rostete z nuly nebo mizivého procenta podílu na trhu, tak vždy ten růst skáče o velké procenta oproti ostatním vozům.
Přesně tak: když si místo 1 auta koupíte 2, tak máte hned nárůst 100% Prostě manipulace jede….
Jasně, v pořádku. A když prodáte místo 40tis. aut 20tis., klesne poptavka o 50%. Prostě matematika. Nest´ce pas?
Ale to trvá znatelně déle, než navýšit prodej z 10 aut na 20 a mít 100% nárůst.