Problémová pražská linka se dočkala nových minibusů. Vyhořelý vůz vystřídalo Isuzu Citi Life
Isuzu NOVO Citi Life Class I. v barvách Pražské integrované dopravy. Foto: Ropid

První minibus stejného typu se objevil na lince už loni na podzim.
Todle Isuzu by mělo být minimum, pokud to poměry na jeho šířku dovolí. Ty napuchlý dodávky upravený pro vožení lidí nazývat čímkoliv obsahující slovo bus je jeho dehonestace.
194 je ten minibusík co vypadá jako svozový vůz do Goldfingers díky reklamním polepům? 🙂
ty nove autobusy DPP jsou otresny kdyz se zapne klimatizace, obrovsky pruvan z tech sterbin kterej fouka na hlavu tak silne ze po par sekundach jste jak v mraznicce pri minus 100 stupnu, kterej idiot tohle vymyslel, fouka to strasne a navic otresny hluk, neslysite ani kdyz s s snekmy bavite, a i pres sluchatka ten hluk jde slyset, to je horsi jak nekde v turbine letadla, staci jet pulhodiny nekam na druhy konec Prahy a mam zalehle usi, totalne hluchej, vzdyt to ma hluk tak 200 dB, to je neco strasnyho, v tom se neda jezdit, zima a hluk… Číst vice »
Ta linka 153 není jen nejkopcovitější, ale taky vede po nejrozbitějších komunikacích a to se na životnosti busu taky podepíše. Nedávno nás vezla jedna paní řidička a to, jak se dokázala o pár centimetrů vyhýbat špatně parkujícím a protijedoucím autům, navíc na totálně rozmlácené vozovce, kdy se autobus kýve ze strany na stranu, to si opravu zaslouží klobouk dolů a těch pár minut zpoždění rád prominu.
Isuzu minibusy jezdí i v Pardubicích. Z pohledu cestujícího celkem v pohodě, má dobrý zrychlení, toho jsem si hned všiml.
Hm, o tomto typu (Isuzu NOVO Citi Life) jsem zde na tomto fóru viděl informaci že pohonný systém není dobře vyladěný, že se „hádá“ motor s automatickou převodovkou. Pokud by měl někdo potvrzení či naopak rozdílnou zkušenost…?
Linka 166 taktéž peklo. Dopravce Aboutme spolu s ČSAD Střední Čechy, coby subdodavatele. Stav vozového parku a řidičské umění řidičů na lince je více než tristní
Takový to, kdyz soutěžíte na cenu jako hlavní kritérium.
A na co byste chtěl soutěžit? Na zkušenosti řidičů? Vše ostatní je dané v zadání a ve standardech. Nic jiného než cena už k soutěžení není
Mit v zadani NPS? Klauzuli o minimalnim odmenovani ridicu atd.? Kdyz jdete jen na cenu, tak to dopada presne takhle … a nebo na zeleznici vozite uceleny vlaky nebezpecnych latek nejakou starou popelnici prakticky bez pojisteni odpovednosti za skody.
To by bylo jiné zadání, ale co by se porovnávalo v soutěži?
Pevná cena za vozokm, porovnávat stáří vozidel?
About me vyrazit a deset let zákaz účasti na provozu v PID. Nejen otřesný stav podstatné části jimi provozovaných busů, ale i neschopnost některých řídičů dodržovat jízdní řád. Jeden jezdí běžně jen třicítkou, i když k tomu není důvod. Na třech kilometrech vyrobí zpoždění 8 až 10 minut. Pokaždé.
Doufám že jste podal stížnost.
Kochalistu, kde jsem byl skutečně přesvědčen, že jede pomaleji, než bych jel já, jsem na pravidle dlouho nepotkal. Naposledy na šotoprojížďce starou Karosou, kde jel kvůli videu, zastavoval kvůli fotkám 😀
Vesměs tam jsou informace které nevím. Jede pomaleji než jel včera jeho kolega, ale já nestihnu zkontrolovat všechno, nevidím do zrcátek jako učitel autoškoly a vlastně ani nechci.
Vše podstatné o této společnosti se dozvíte na stránkách Necyklopedie…
Ta titulní fotka je vtipná. Díky tramvaji v zástavce „o patro výše“ vypadá ISUZU jako elektrobus s vysunutým pantografem na konečné, kde se dobíjí. 🙂
Super, tak ještě s nimi naučit řidiče. Jsou tací, co si zvykli a jezdí dobře, ale najdou se takoví experti, co to odřou podvozkem na každém rohu, přejíždějí chodníky, díry a jiné nerovnosti tak, že za rok nebo dva ty autobusy budou v hrozném stavu jako zbytek flotily About Me.