Problémová oprava serpentin u Bečova skončila, silnice Plzeň – Karlovy Vary je po půl roce průjezdná
Silnice I/20 po úpravách u Bečova nad Teplou. Foto: ŘSD
Původně měla být akce za 113 milionů korun hotová na konci července.
Jezdím tam denně….,ano, námraza, zatáčky, lidé neumí jezdit, spoléhají na svá auta,SUV,a podobně..
Chce to používat hlavně mozek,koukat na teploměr, předvídat..ne jet jak bezmozek… takže narovnáme zatáčky… uděláme gumová svodidla…,a co třeba zkusit vyhřívaný asfalt pro echt blby?
A pak jel někam poprvé, vjel do zatáčky, furt dobré, utahuje, ještě dobré, utahuje víc … taktak že to vybral. V nájezdu do zatáčky totiž nebylo vidět, jak jedovatá je. Doma byl za mistra. Ale jen doma.
Neříkalo se něco o narovnání?
O kolik víc to chcete narovnat? Když to nahradíte přímkou, bude to o poznání kratší a tím prudší stoupání/klesání… a navíc podstatně dražší.
Pak to byla špatná propagace stavby. 🙂 Došlo ke zlepšení průjezdnosti, tedy se tam bude jezdit rychleji. Takže dole budete hned u rybářů v rybníce. Ano , musíme ušetřit za každou cenu. Ta silnice hlavně v Bečově nemá co dělat.
Vznikla tam i plánovaná odpočívka?
Ta ještě není dokončená. Když se podíváte na první fotku, bude přesně tam, jak jsou zaparkované pracovní stroje.
Ještě že aspoň počasí mělo rozum…