Přísun nových vlaků před změnou jízdního řádu. BLS nasadí přes Lötschberg jednotky MIKA

Jednotka MIKA v barvách BLS na trati v údolí Kandertal. Foto: BLSJednotka MIKA v barvách BLS na trati v údolí Kandertal. Foto: BLS

Dopravce přestane jezdit přímo z Bernu do Itálie, jednotky čekají na evropské razítko.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Aaaa

Dnes sem je ráno viděl v Padově jak je táhl Vectron od DB.

Pako

Moc hezké. K nám by to byla škoda. Dneska jsem jel téměř novým Elefantem a vše počmárané barevnými klikyháky a polité nějakou barvou. Do skla u dveří vyrytý kosočtverec. Inu někdy máme chováním blíže k východním hordám než ke kulturní střední Evropě. Aspoň někteří jedinci.

David

Ono ve Švýcarsku jsou taky sprejeři, viz nákladní doprava, jen se ty jednotky pro osobní dopravu prostě nepouští do oběhu posprejované, což vandaly odláká, protože jejich cílem je aby byly jejich výtvory vidět. Dokud se CityElefanty čistily, vypadaly dobře, nevím přesně kdy s tím přestali, ale rozhodně se s údržbou v posledních letech nepředřou.

David

Přesně takhle má vypadat rychlíková jednotka. První třída není nijak zvlášť rozkouskovaná, bistro oddíl je uzpůsoben pro konzumaci, stolky jsou různých velikostí a každý si tak vybere, co mu vyhovuje. Materiály a design celkově působí příjemně, má to velká okna, záchody mají přebalovací pult, a jednotkou se dá projít bez bariér (schodů). Jednotka je tichá a jízda je klidná i ve 160km/h. Jaký rozdíl od InterPanteru. Opravdu nevím, kdo vymyslel ty rozkouskované oddíly první třídy, či záchody, které se musejí otevírat, zavírat a zamykat pomocí tlačítek.

Jiří Kocurek

Koupit to soukromník, tak je z toho rázem tramvaj.

Jakub

Jednotky pojmenované po Mika Häkkinen :-)))