Přístaviště v Hřensku nebude mít významný vliv na okolí, krajský úřad otevírá cestu k molu

Modernizované dalby v Hřensku. Pramen: ŘVCModernizované dalby v Hřensku. Pramen: ŘVC

Správa národního parku považuje posilování návštěvnosti za zatěžující vliv, který směřuje k přetěžování - over turismu.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jaaa

“Dokument obsahuje řadu balastních informací a nezabývá se vyhodnocením skutečných vlivů.”

Klasika české správní praxe, a to čím dál víc. Úřední procesy nenaplňují svou podstatu a stávají se pouze byrokratickým balastem bez reálného efektu. Rozhodování veřejných úřadů se řídí mafiánskými zájmy (ať už mafií na veřejných úřadech nebo mimo), nikoli normami, nebo snad dokonce tím, co je opravdu prospěšné.

Z ČR se stává Balkán. Nemůžete očekávat, že se ekonomická situace bude zlepšovat.

Greta

Jednak by se Správa NPČŠ měla naučit používat české pojmy a druhak stížnosti na „overturismus“ v souvislosti s přístavištěm pro parník považuji za nezdůvodněné žvásty. Naopak by měli být rádi, že pár stovek turistů denně využije hromadnou a relativně ekologickou (a drahou) dopravu místo příjezdu autem. Představa, že když nepojede parník, tak ti lidé hodlající utratit své peníze v Hřensku zůstanou doma a nepřijedou autem je k smíchu

Jaaa

“ Představa, že když nepojede parník, tak ti lidé hodlající utratit své peníze v Hřensku zůstanou doma a nepřijedou autem je k smíchu”

K smíchu je vaše argumentace, protože představa, že další mód dopravy nezvedne příliv turistů, ukazuje pouze absolutní neznalost problematiky. Opravdu všichni nejezdí autem.

Jiří Kocurek

Tak předpovězte podíl turistů, kteří tam tou lodí přijedou.

Kdo chtěl jet na kole/vlakem, toho loď zajímat nemusí.

Krasnolipak

97% lidí přijede do Hřenska autem. S pozdravem místní.

Průvodce původní Aleš

Jste z Krásné Lípy nebo z Hřenska? Kombinace Vašeho nicku a závěru Vašeho příspěvku nějak nedává smysl.

*h8*

kňúú dopravní indukce. Vy se jí pod každým článkem bojíte jak Gréta jediného atomu uhlíku zasnoubeného se dvěma kyslíky.
Kdo bude chtít si zajet do Hřenska, tak tam pojede. A kvalitní dopravní systém mu má nabídnout i jiné možnosti než to auto. Ale ta možnost musí být relevantní a konkurenceschopná – ať už ekonomicky a časově anebo třeba tím, že vám dá extra zážitek, v tomto případě v podobě plavby po řece.

digi

To se nám to žere, když nám ostatní půjčují… Švejk..

Zlámalík

Auta nechceme, lodě nechceme. Kolik tam těch lidí připluje? 🙂

Hans N.

Trochu to dle vedení NP vypadá na lodě s několika tisícovkami hostů na palubě. 😀

DavidS

Takže takové ty obrovské lodě brázdící třeba Karibik? 😀

Hans N.

Jj. hned jsem si něco takového představil. Jdeš si po palubě a střídáš kasína, bazény, diskotéky a najednou stop, kotva, molo a pěšky na Pravčickou. 😀

DavidS

Spíše střídáš kasina, bazény, diskotéky a čekáš už třetí týden na Labi, až zaprší a loď vyprostí.

Ale teď trochu odbočím i v Evropě jsou luxusní výletní lodě, které plují po řekách a každý den zastaví v jiném městě, takže taková obdoba jen v samozřejmě daleko menším měřítku.

Kyz

„pro plavidla do maximální délky 20 metrů“ – a na nich několik tisícovek movitých cestujících…

Kebab

Třeba je chtějí mít v prášku🙂

*h8*

No buď půjde o výletní parníček typu lodě Porta Bohemica, u něj počítejte s maximální kapacitou cca 200 osob. A pokud zde zastaví nějaká ubytovací loď na river cruise po evropských řekách, tak to bude ještě méně. Největší z nich – Elbe Princesse -má kapacitu 81 cestujících.