Příprava nejdelšího slovenského tunelu zrychlí, projekt za 37,5 miliardy zařadili mezi strategické investice

Pracovní vizualizace tunelu Karpaty. Zdroj: Ministerstvo dopravy SRPracovní vizualizace tunelu Karpaty. Zdroj: Ministerstvo dopravy SR

Výstavba tunelu Karpaty by mohla začít na konci roku 2029.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Za ty peníze se mohlo postavit několik mnohem důležitějších staveb s mnohem větším dopadem na HDP Slovenska, zvlášť když se nedá úplně čekat že by Rakušané s dálnici na sever od Vídně nějak pospochali. Ale od Ráže to jsou beztak jen vzdušné zámky.

Míla

Jako fakt bez územního rozhodnutí? V trase tunelu budou průzkumné vrty, větrací a evakuační šachty, hydrogeologický průzkum, … Podél tunelu v servisní šachtě půjdou inženýrské sítě, .. Fakt není potřeba?

Zlámalík

Slovensko prekvapí…
(https://slovakia.travel/)

esc

Nový stavebný zákon (ktorý sa inak práve terajšia vláda snaží sabotovať) toto zlučuje do jedného konania, teda na stavby sa bude vydávať jedno spoločné územné aj stavebné rozhodnutie. Obce by mali k tomu vydávať iba stanoviská.

autobusik2

Prosím všetkých aby tieto plány, masáž pre voličov nebrali vážne. Na toľko drahých úsekov diaľnic Slovensko jednoducho nemá A pri našej neschopnosti nám ich ani EÚ nikdy nezaplatí.

Paashi

Přece nemůže Bratislava nechat Žilině nejdelší tunel v SR! Anebo půjde jen o další „tunel“? A križovatku D1/D4 stihnou do té doby dokončit? A co tunel Višňové? A zbytek dálnice D1? A dálnici na Kysuci? Na Slovensku je veselo 😁

samo.paulini

Radšej polka metra, ako prázdna dialnica…