Přímé zadání provozu na trati Bratislava – Komárno: Ozvalo se devět zájemců
Souprava ZSSK v Komárně. Foto: ZSSK
Zájem projevili dopravci ze Slovenska a okolních zemí včetně Českých drah, RegioJetu a Leo Expressu.
Zájem projevili dopravci ze Slovenska a okolních zemí včetně Českých drah, RegioJetu a Leo Expressu.
Leošek taky? Co tam bude dělat? Že si nedá pokoj.
Asi přemýšlí, kam se schovat před bankou…
Brejlovec+bmteeo+sysel?
chybí Vám tam Btéčko 😀
já proti slovákům nic nemám.
ty patra mají alespoň nízkopodlažní vstup
Snad to bude férové rozhodování a zveřejní pak i nabídky. Pokud je to v SR vůbec možné.
Není.
Arriva by se mohla ukázat s vlaky na vodík.
Nějaká továrna poblíž jej má jako vedlejší produkt?
Slovnaft?
Duslo Šala… Pokud se nemýlím, tak nepatří panu A.B., ale jako by byla jeho…
Kouzlo nechtěného , hned pod tímto titulkem je starší článek – vyjádření R.J. že se slovenským státem už nechce mít nic společného . A jak říká pan prezident : jenom blbec nemění své názory ..
A jenom zaslepený blbec nepochopí psaný text. To prohlášení z jiného článku se týkalo předchozí soutěže, do které se opravdu nepřihlásil a která byla pro nezájem zrušená.
To je nepochopenie kontextu. RegioJet kritizoval organizovanie verejných súťaží, ktoré skutočne boli tak amatérsky pripravené, že sa okrem ZSSK nikto neprihlásil. To je myslím celkom jasný dôkaz existencie problému.
MD tvrdí, že táto doba je za nami, a ako dôkaz sa organizuje tento súťažný dialóg. Tak sme zvedaví – a RJ nepochybne tiež.
Jak se jim to podařilo, že se přihlásily jen ZSSK?
ZSSK to prihlásenie asi dostalo nariadené, inak by tam nebol pri tých podmienkach asi nikto. Všetko to bolo šité horúcou ihlou, ale o tom sa už dosť popísalo. RJ dostal späť na túto trať cestujúcich, tak by si ju znova zaslúžil, ľudia by to privítali.
Vcas zadané výběrko, které by klidně stihl každý.
A dále nepochopení mechanismu těchto stránek….to „kouzlo nechtěného“ je ve skutečnosti cílený výběr souvisejících….resp. předcházejících článků k tématu….ta souslednost opravdu není náhoda 😊
Neříkal Radim ublíženě, že se tam už nikdy nepřihlásí? Nebo že by RJ změnil majitele a my to ještě nečetli?
Říkal že se nepřihlásí do soutěže a to se taky nepřihlásil
Říkal zevztratil důvěru ve slovensky stát (29.4. Článek tady)
Člověk by čekal, že se spíš pozastavíte nad tím, jak je slovenské ministerstvo neschopné. Ale vy se radši vysmějete českému podnikateli, co v ČR i SR rozehnal stoletý smrádeček a teplíčko na dráze..
No…on je ten vtip moc nadčasový, takže bude možné ho publikovat až 1.4.2042.
Já s tím Radimovým smrádečkem minulý týden dorazil od moře. Dokázal nemožné – trumfnul bývalé ČSD 🤦♂️ A mimochodem – fakturky už stíhá platit, nebo ještě stále podniká na účet dodavatelů?
copak nezvládnul?
Tohle je na dlouhý dopis. Reklamaci nepřipouští, pokud člověka jakkoliv dopraví z bodu A do bodu B. Navíc se to opakovalo i cestou zpět. Je mi jasný, že na tu cenu se dostal jen za cenu ústupků na kvalitě a počítal jsem s tím. Každopádně nemůžu ho s klidným svědomím doporučit pro klidnou rodinnou dovolenou. Opravdu ne. Bez dětí člověk přežvýká hodně, ale děti některé věci prostě nesou blbě.
Nám platí.
Že by se konečně polepšil?
Zatím jde pouze o tržní konzultace, tedy jemně přeloženo se řeší otázka: Máte o to, co my chceme řešit zájem a za jakých podmínek to chcete řešit?
Osobně: tato trať není rozumně obsluhovatelná současnými vozidly a již léta se chystá její rozsáhlá rekonstrukce. K tomu je to nejzatíženější jednokolejka nákladní dopravou.
Jaké řešení asi tak vidíte, když má nastat v roce 2023?
Řešení obsluhy je jedna věc, chování jednoho podnikavce věc druhá. Tu trať lze obsloužit i bez něj, přitom nepopírám fakt, že tuto konkrétní trať „rozjezdil“
Nějak jim to tam vázne. Jak to pak chtějí stíhat na zbytku sítě?
Nalili si frťana a nechají to na podzim…
Vzhledem k tomu, že celá síť, kde se ještě jezdí je asi 15 – 20 tratí, tak to zas takový problém nebude.
Polregio? To jako vážně? Nabídnou kopřivové stonky (SM42) a bohuny (Bmnopux) nebo ještě líp – EN57(AL) se stonkou v čele? 🤣 Reálně nevim, komu fandit víc, protože většina dopravců ve výběru pravděpodobně bude šoto jako 🐷. 😀
Viděl jste někdy ,co jezdí na regionálkách v Polsce? Zase jeden co žije v devadesátkách.
Viděl, především na severu u Baltského moře. Vytuněné EN-57 v několika podobách, občas mezi nimi nová PESA. I když ty poslední modifikace EN-57 už vypadají celkem solidně https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201601/M1060244-kopie.jpg
Takhle to bude lepší, i s interiérem: https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_EN57AL.php
Podle polských stránek byla dozasena EDB, vyměněny kabiny strojvedoucího, osazeny nové předsuvné dveře i nové wecko… Dokonce něco dělali i s podvozky, takže to nově může 120 km/h.
A pojistky mají furt na dřevě?
O to jde asi hlavně, ne?
Hmm, ale některé EN57 mají i solidní 1.třídu…
ČD můžou zase nabídnout ř.460/560 s Banglí v čele. A nebo Bmto s Bardotkou.
Na druhou stranu, samotné vagony na bázi vložených vozů Regiopantera by nemusely být špatný nápad.
ČD má spousty volných rychlíkových souprav z prohraných linek v ČR =)
jakých? myslíte hydru/rakev?? tak to jestli slováci spolknou…….
Že oni nic tak báječného nemají?
nebo celý ropovod regionov
hmm, OBB by byly zajímavé na té trati, ještě zajímavější by byly ČD 😀
OBB su tam v kombinacii zo ZSSK teraz.
aspoň by zvedly kulturu ZSSK (možná)
No to je na polemiku. Napr súprava, ktorá roky chodí do Viedne cez Marcheg, čiže to čo je aj na obrázku, má jediný, prpadne dva, klimatizované vozne ZSSK radu Bdteer, aj so zásuvkami. Tie rakúske ich nemajú, teda ani zásuvky a ani klímu. NIežeby to bola katastrofa, ale v lete to príjde vhod. Problém tej trate je v niečom inom, nie vo vozdilách. Je to neelektrifikovaná jenkoľajka a je to na hrane kapacity.
Nejzajímavější by byli maďaři – Raaberbahn.
GySEV čili Raaberbahn má v regionu už solidní přeshraniční síť, expanze na Slovensko dává celkem smysl. Jsem na to zvědav.
Proč???
Co teprv to Polregio… 😀 😀
Hmm, černý pasažér, který odříká Zdrávas Královno, bude ušetřen 😀
Jako, že by ČD vyzobávali rozinky a dováželi na SK ojeté šroty? To snad ne.
No ja by som sa takej 854 ČD potešil, je to moje obľúbená „šoto“ mašinka, mám s ňou 30 ročné skúsenosti v Čechách, ale asi by sme sa veľmi v kvalite neposunuli 😀
Jakmile vlak OBB nebo ČD překročí hranici SK, stává se vlakem ZSSK
Jasně ale jde jen o licenci nebo personál, ale tu značku kterou vidíme by byla jiná
Navíc pokud má nějaký dopravce svoji licenci tak ZSSK vlak to nebude