LOT 3a leaderboard

Přímé zadání provozu na trati Bratislava – Komárno: Ozvalo se devět zájemců

Souprava ZSSK v Komárně. Foto: ZSSKSouprava ZSSK v Komárně. Foto: ZSSK

Zájem projevili dopravci ze Slovenska a okolních zemí včetně Českých drah, RegioJetu a Leo Expressu.

Zpět na článek
58 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karek

Leošek taky? Co tam bude dělat? Že si nedá pokoj.

medical examiner

Asi přemýšlí, kam se schovat před bankou…

Gwann

Brejlovec+bmteeo+sysel?

kakov

chybí Vám tam Btéčko 😀

Gwann

já proti slovákům nic nemám.
ty patra mají alespoň nízkopodlažní vstup

ČD4ever

Snad to bude férové rozhodování a zveřejní pak i nabídky. Pokud je to v SR vůbec možné.

PvvS

Není.

Patrik

Arriva by se mohla ukázat s vlaky na vodík.

Frantisek

Nějaká továrna poblíž jej má jako vedlejší produkt?

Potulný wechtr

Slovnaft?

Petr Šimral

Duslo Šala… Pokud se nemýlím, tak nepatří panu A.B., ale jako by byla jeho…

Ketchup1970

Kouzlo nechtěného , hned pod tímto titulkem je starší článek – vyjádření R.J. že se slovenským státem už nechce mít nic společného . A jak říká pan prezident : jenom blbec nemění své názory ..

Romanero

A jenom zaslepený blbec nepochopí psaný text. To prohlášení z jiného článku se týkalo předchozí soutěže, do které se opravdu nepřihlásil a která byla pro nezájem zrušená.

Juraj

To je nepochopenie kontextu. RegioJet kritizoval organizovanie verejných súťaží, ktoré skutočne boli tak amatérsky pripravené, že sa okrem ZSSK nikto neprihlásil. To je myslím celkom jasný dôkaz existencie problému.
MD tvrdí, že táto doba je za nami, a ako dôkaz sa organizuje tento súťažný dialóg. Tak sme zvedaví – a RJ nepochybne tiež.

medical examiner

Jak se jim to podařilo, že se přihlásily jen ZSSK?

julio

ZSSK to prihlásenie asi dostalo nariadené, inak by tam nebol pri tých podmienkach asi nikto. Všetko to bolo šité horúcou ihlou, ale o tom sa už dosť popísalo. RJ dostal späť na túto trať cestujúcich, tak by si ju znova zaslúžil, ľudia by to privítali.

Leinad

Vcas zadané výběrko, které by klidně stihl každý.

Fyzikář

A dále nepochopení mechanismu těchto stránek….to „kouzlo nechtěného“ je ve skutečnosti cílený výběr souvisejících….resp. předcházejících článků k tématu….ta souslednost opravdu není náhoda 😊

Pája

Neříkal Radim ublíženě, že se tam už nikdy nepřihlásí? Nebo že by RJ změnil majitele a my to ještě nečetli?

Avlaky

Říkal že se nepřihlásí do soutěže a to se taky nepřihlásil

Ketchup1970

Říkal zevztratil důvěru ve slovensky stát (29.4. Článek tady)

Romanero

Člověk by čekal, že se spíš pozastavíte nad tím, jak je slovenské ministerstvo neschopné. Ale vy se radši vysmějete českému podnikateli, co v ČR i SR rozehnal stoletý smrádeček a teplíčko na dráze..

medical examiner

No…on je ten vtip moc nadčasový, takže bude možné ho publikovat až 1.4.2042.

Pája

Já s tím Radimovým smrádečkem minulý týden dorazil od moře. Dokázal nemožné – trumfnul bývalé ČSD 🤦‍♂️ A mimochodem – fakturky už stíhá platit, nebo ještě stále podniká na účet dodavatelů?

Gwann

copak nezvládnul?

Pája

Tohle je na dlouhý dopis. Reklamaci nepřipouští, pokud člověka jakkoliv dopraví z bodu A do bodu B. Navíc se to opakovalo i cestou zpět. Je mi jasný, že na tu cenu se dostal jen za cenu ústupků na kvalitě a počítal jsem s tím. Každopádně nemůžu ho s klidným svědomím doporučit pro klidnou rodinnou dovolenou. Opravdu ne. Bez dětí člověk přežvýká hodně, ale děti některé věci prostě nesou blbě.

Petr Šimral

Nám platí.

Pája

Že by se konečně polepšil?

Petr Šimral

Zatím jde pouze o tržní konzultace, tedy jemně přeloženo se řeší otázka: Máte o to, co my chceme řešit zájem a za jakých podmínek to chcete řešit?

Osobně: tato trať není rozumně obsluhovatelná současnými vozidly a již léta se chystá její rozsáhlá rekonstrukce. K tomu je to nejzatíženější jednokolejka nákladní dopravou.

Jaké řešení asi tak vidíte, když má nastat v roce 2023?

Pája

Řešení obsluhy je jedna věc, chování jednoho podnikavce věc druhá. Tu trať lze obsloužit i bez něj, přitom nepopírám fakt, že tuto konkrétní trať „rozjezdil“

Jiří Kocurek

Nějak jim to tam vázne. Jak to pak chtějí stíhat na zbytku sítě?

medical examiner

Nalili si frťana a nechají to na podzim…

Lukáš

Vzhledem k tomu, že celá síť, kde se ještě jezdí je asi 15 – 20 tratí, tak to zas takový problém nebude.

Anonymní alkoholik

Polregio? To jako vážně? Nabídnou kopřivové stonky (SM42) a bohuny (Bmnopux) nebo ještě líp – EN57(AL) se stonkou v čele? 🤣 Reálně nevim, komu fandit víc, protože většina dopravců ve výběru pravděpodobně bude šoto jako 🐷. 😀

Chronosphere

Viděl jste někdy ,co jezdí na regionálkách v Polsce? Zase jeden co žije v devadesátkách.

wm6x

Viděl, především na severu u Baltského moře. Vytuněné EN-57 v několika podobách, občas mezi nimi nová PESA. I když ty poslední modifikace EN-57 už vypadají celkem solidně https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201601/M1060244-kopie.jpg

Jiří Kocurek

Takhle to bude lepší, i s interiérem: https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_EN57AL.php

Podle polských stránek byla dozasena EDB, vyměněny kabiny strojvedoucího, osazeny nové předsuvné dveře i nové wecko… Dokonce něco dělali i s podvozky, takže to nově může 120 km/h.

Jaaaa

A pojistky mají furt na dřevě?

O to jde asi hlavně, ne?

medical examiner

Hmm, ale některé EN57 mají i solidní 1.třídu…

Jiří Kocurek

ČD můžou zase nabídnout ř.460/560 s Banglí v čele. A nebo Bmto s Bardotkou.

Jiří 3

Na druhou stranu, samotné vagony na bázi vložených vozů Regiopantera by nemusely být špatný nápad.

Baraba

ČD má spousty volných rychlíkových souprav z prohraných linek v ČR =)

kakov

jakých? myslíte hydru/rakev?? tak to jestli slováci spolknou…….

medical examiner

Že oni nic tak báječného nemají?

Gwann

nebo celý ropovod regionov

kakov

hmm, OBB by byly zajímavé na té trati, ještě zajímavější by byly ČD 😀

slsp

OBB su tam v kombinacii zo ZSSK teraz.

roman

aspoň by zvedly kulturu ZSSK (možná)

Romino

No to je na polemiku. Napr súprava, ktorá roky chodí do Viedne cez Marcheg, čiže to čo je aj na obrázku, má jediný, prpadne dva, klimatizované vozne ZSSK radu Bdteer, aj so zásuvkami. Tie rakúske ich nemajú, teda ani zásuvky a ani klímu. NIežeby to bola katastrofa, ale v lete to príjde vhod. Problém tej trate je v niečom inom, nie vo vozdilách. Je to neelektrifikovaná jenkoľajka a je to na hrane kapacity.

Jiří Kocurek

Nejzajímavější by byli maďaři – Raaberbahn.

Kajman

GySEV čili Raaberbahn má v regionu už solidní přeshraniční síť, expanze na Slovensko dává celkem smysl. Jsem na to zvědav.

Jan

Proč???

Anonymní alkoholik

Co teprv to Polregio… 😀 😀

medical examiner

Hmm, černý pasažér, který odříká Zdrávas Královno, bude ušetřen 😀

rozinka

Jako, že by ČD vyzobávali rozinky a dováželi na SK ojeté šroty? To snad ne.

Romino

No ja by som sa takej 854 ČD potešil, je to moje obľúbená „šoto“ mašinka, mám s ňou 30 ročné skúsenosti v Čechách, ale asi by sme sa veľmi v kvalite neposunuli 😀

wm6x

Jakmile vlak OBB nebo ČD překročí hranici SK, stává se vlakem ZSSK

Avlaky

Jasně ale jde jen o licenci nebo personál, ale tu značku kterou vidíme by byla jiná
Navíc pokud má nějaký dopravce svoji licenci tak ZSSK vlak to nebude