A to se nadavalo ekologům, že chtějí chránit něco, co už v ČR jinde není. A že komplikují stavbu požadavky na dodržení zákona, na to aby byl dopad nejmenší. A stejně se to odflaklo. Kravál se šíří, zvěř je daleko citlivější nez lidé za zdmi.
myslíte ty skokánky, přes které jezdím stova 80, páč mi skáče mekáč z Avionu a nugetky sbírám za sedadlem?
Nebo ty prasata, co tam jedou 200 a před muldou brzdí na 50 a pak je to háže do svodidel?
A nebo ty policajty, co tam kasírují hlava nehlava?
franta
2 měsíců
Mělo by tam být v bezprostřední blízkosti Frýdku 100 a automatické měření. Přepůlilo to město a ještě to smrdí a hlučí za baráky. Sorry jako. To že někdo jede pozdě by nemělo znamenat, že je tam může dusit. Třeba rozjezd mezi 56 z Frýdlantu a mezi sjezdem na Ostravu. Zbytečné rozjíždění na 130. V Rakousku to tak je.. Mělo by být trochu ohleduplnosti. Když už projíždím městem.
Petr
2 měsíců
V tomto úseku se nenachází žádné stavby k bydlení, most křižuje chráněnou oblast Morávky. Z vyjádření člověka z ŘSD mi spíše vychází, že má být do konce března osazeno měřící zařízení a betonové bariéry, než provedena oprava.
Ne, k nejblizsimu domu je to odtud vzdusnou carou 360 metru. Je v katastru obce Dobra.
milanek
2 měsíců
Tady dají stovku, v pořádku akceptuji to, ale pak nedává žádný smysl, aby se dvoukolejné tratě na 120 km/h a více strkaly do obcí, jako to má SŽ v plánu na Hradecku a Náchodsku, to tam stejným přístupem ty vlaky budou jezdit 60.
Dalnice se chova jako liniovy zdroj hluku. Tzn. intenzita hluku klesa se vzdalenosti od ni primo umerne. Zeleznice, pokud nestojite primo u koleji, se v krajine chova jako bodovy zdroj hluku. Tzn. intenzita hluku klesa s kvadratem vzdalenosti,
Jenom teda jestli dobře rozumím, toto zdůvodnění není vlastnost druhu stavby, ale spíše provozu na ní?
Petr Korbel
2 měsíců
Jezdím ke kámošovi na chalupu do Starého Města. Pravdou je, že už tam nikdy nebude ticho.
Dave
2 měsíců
Dnes jsem úsekem projížděl, když značky osazovali. Nějak mi to nedává smysl „Do 31.3. by měly být provedeny stavební úpravy mostu.“ „Do konce března doplníme zařízení sledující dodržování rychlosti“.
PavelX
2 měsíců
Na tom mostě jsou použity ty nejobyčejnější dilatační závěry, které generují snad největší hluk ze všech. Přitom na stejné dálnici, například u napojení D56, křižovatce s Frýdlantskou i jinde, jsou použity moderní, tiché, minimalistické závěry. Nechápu, co to tady udělali.
Evidentně tomu rozumíte a tak bych se rád zeptal. Proč se to jinde ve světě dělá tak, že tam nic takového není a vy ani nepoznáte, že jste na mostě tedy trvalý betonový kryt a u nás změna na asfalt a pak ty příšerné skoky.
Tak to mi netvrdte, ze u velkych mostu jinde ve svete nejsou dilatace a neni na mostech asfaltovy povrch.
Ten asfalt misto betonu slouzi jako izolace proti vode. je to „strecha“ mostovky.
Jak znám policii ve F-M, tak raději budou jezdit po dálnici tam a zpět mezi MÚK Frýdlantská a Dobrá, než by „lovili“ tam, kde je to skutečně potřeba, tj. na Ostravici, Starých Hamrech a Bílé.
Ne. Místní znalost jedinců je jeden z klíčových podnětů pro návrhy ve změnách. PČR působí na více místech, a někteří policisté ani nejsou místní. Jen blázen by sloužil „doma“
To si nemyslím, že to něco změní, tady nikdy nešlo o bezpečnost a používání mozku.. Třeba taková cesta na bílou. Tam nebyli nikdy. Maximálně buzerují s alkoholem a papíry. Za celých 10 let. Nebo na Ostravici s otravnou 50kou.
No jestli to budou (ty závěry) řádově za dva měsíce upravovat/měnit… Ale v průměru většina lidí „zareaguje“ – aspoň mírně zpomalí. Takže efekt to mít bude. Pochybuju že by někdo přesně „vypočítal“ že tam musí jezdit právě 100kmh, prostě to chce „v průměru“ zpomalit a 100ka je jen takový nástřel…
Petr
2 měsíců
Smazáno pro tupost. Uživatel přesunut do věčných diskuzních lovišť.
Tichý asfalt, lepší dilatační závěry, protihlukové stěny… U staveb za miliardy bychom to fakt mohli umět líp a ne si jen v zákoně zvýšit hlukový limit, aby nám to jako vyšlo a nemuselo se nic dělat.
Ale zase je prostě pravda že ty stavby pak budou ještě dražší pokud se bude všude cpát nejdražší provedení tichého asfaltu… a mmch. on má zase nižší výdrž…
Jako, že hlukové normy nemají být dodržovány? A co jiné normy, třeba dodržování rychlosti nebo nepředjíždění na plné. Ty jsou také zbytečné? Nebo jak určujete které normy jsou nesmyslné?
A to se nadavalo ekologům, že chtějí chránit něco, co už v ČR jinde není. A že komplikují stavbu požadavky na dodržení zákona, na to aby byl dopad nejmenší. A stejně se to odflaklo. Kravál se šíří, zvěř je daleko citlivější nez lidé za zdmi.
Lidé hlavně mají vyvinutý neokortext. Když jim řekneš „to je auto, nelez mu do cesty, nechce ti ublížit“ tak to pochopí a zvyknou si.
Otevřeli si obchvat, ale jezdily jim tam auta…
Ale to nebylo dřív.. To je teď novinka ty zlaté doly. tak 3 roky.. Čím to asi vzniklo..
myslíte ty skokánky, přes které jezdím stova 80, páč mi skáče mekáč z Avionu a nugetky sbírám za sedadlem?
Nebo ty prasata, co tam jedou 200 a před muldou brzdí na 50 a pak je to háže do svodidel?
A nebo ty policajty, co tam kasírují hlava nehlava?
Mělo by tam být v bezprostřední blízkosti Frýdku 100 a automatické měření. Přepůlilo to město a ještě to smrdí a hlučí za baráky. Sorry jako. To že někdo jede pozdě by nemělo znamenat, že je tam může dusit. Třeba rozjezd mezi 56 z Frýdlantu a mezi sjezdem na Ostravu. Zbytečné rozjíždění na 130. V Rakousku to tak je.. Mělo by být trochu ohleduplnosti. Když už projíždím městem.
V tomto úseku se nenachází žádné stavby k bydlení, most křižuje chráněnou oblast Morávky. Z vyjádření člověka z ŘSD mi spíše vychází, že má být do konce března osazeno měřící zařízení a betonové bariéry, než provedena oprava.
Ne, k nejblizsimu domu je to odtud vzdusnou carou 360 metru. Je v katastru obce Dobra.
Tady dají stovku, v pořádku akceptuji to, ale pak nedává žádný smysl, aby se dvoukolejné tratě na 120 km/h a více strkaly do obcí, jako to má SŽ v plánu na Hradecku a Náchodsku, to tam stejným přístupem ty vlaky budou jezdit 60.
Anebo to skončí jako na Praze 6, celé to narvat do tunelu…
Z hlediska hluku je silnice něco podstatně jiného, než železnice.
Dalnice se chova jako liniovy zdroj hluku. Tzn. intenzita hluku klesa se vzdalenosti od ni primo umerne. Zeleznice, pokud nestojite primo u koleji, se v krajine chova jako bodovy zdroj hluku. Tzn. intenzita hluku klesa s kvadratem vzdalenosti,
Jenom teda jestli dobře rozumím, toto zdůvodnění není vlastnost druhu stavby, ale spíše provozu na ní?
Jezdím ke kámošovi na chalupu do Starého Města. Pravdou je, že už tam nikdy nebude ticho.
Dnes jsem úsekem projížděl, když značky osazovali. Nějak mi to nedává smysl „Do 31.3. by měly být provedeny stavební úpravy mostu.“ „Do konce března doplníme zařízení sledující dodržování rychlosti“.
Na tom mostě jsou použity ty nejobyčejnější dilatační závěry, které generují snad největší hluk ze všech. Přitom na stejné dálnici, například u napojení D56, křižovatce s Frýdlantskou i jinde, jsou použity moderní, tiché, minimalistické závěry. Nechápu, co to tady udělali.
A je to chyba projektantů, nebo si to pánové silničáři postavili podle svého?
Evidentně tomu rozumíte a tak bych se rád zeptal. Proč se to jinde ve světě dělá tak, že tam nic takového není a vy ani nepoznáte, že jste na mostě tedy trvalý betonový kryt a u nás změna na asfalt a pak ty příšerné skoky.
Tak to mi netvrdte, ze u velkych mostu jinde ve svete nejsou dilatace a neni na mostech asfaltovy povrch.
Ten asfalt misto betonu slouzi jako izolace proti vode. je to „strecha“ mostovky.
To vám netvrdím, to tak skutečně je.
A bude se to dodržovat stejně jako se dodržuje 130, 90 nebo 50?
Jak znám policii ve F-M, tak raději budou jezdit po dálnici tam a zpět mezi MÚK Frýdlantská a Dobrá, než by „lovili“ tam, kde je to skutečně potřeba, tj. na Ostravici, Starých Hamrech a Bílé.
Pokud máte jakékoliv návrhy na zlepšení fungování místní Služby dopravní PČR, proč nekontaktujete místního velitele SDPČR nebo velitele této složky na krajské úrovni? https://policie.gov.cz/clanek/dopravni-inspektorat-frydek-mistek.aspx
Musí to lidi skutečně psát sami, to na to hlavy namazané nepřijdou?
Nebo spíš, pomůže to i když semtam někdo napíše?
Ne. Místní znalost jedinců je jeden z klíčových podnětů pro návrhy ve změnách. PČR působí na více místech, a někteří policisté ani nejsou místní. Jen blázen by sloužil „doma“
To si nemyslím, že to něco změní, tady nikdy nešlo o bezpečnost a používání mozku.. Třeba taková cesta na bílou. Tam nebyli nikdy. Maximálně buzerují s alkoholem a papíry. Za celých 10 let. Nebo na Ostravici s otravnou 50kou.
Tohle opatření úplně náhodou nedělate, pokud už nemáte na přestupkovým nabráno víc lidí a není tam usekáč/alokována hlídka …
Spíš ještě míň. Mělo by tam být měření, aby to dávalo smysl.
No jestli to budou (ty závěry) řádově za dva měsíce upravovat/měnit… Ale v průměru většina lidí „zareaguje“ – aspoň mírně zpomalí. Takže efekt to mít bude. Pochybuju že by někdo přesně „vypočítal“ že tam musí jezdit právě 100kmh, prostě to chce „v průměru“ zpomalit a 100ka je jen takový nástřel…
Smazáno pro tupost. Uživatel přesunut do věčných diskuzních lovišť.
Žijeme v spoločnosti, ktorá rešpektuje práva jednotlivcov
A nebo milion lidí v autech šikanuje pár místních obyvatel hlukem?
Snížení rychlosti na 100km/h je opravdu velká šikana, nestačím se smát.
Jakože že jeden točvolant šikanuje celé město? Souhlas, už aby to skončilo.
Taky se mi nelíbí, když pár řidičů šikanuje ostatní.
Tichý asfalt, lepší dilatační závěry, protihlukové stěny… U staveb za miliardy bychom to fakt mohli umět líp a ne si jen v zákoně zvýšit hlukový limit, aby nám to jako vyšlo a nemuselo se nic dělat.
Ale zase je prostě pravda že ty stavby pak budou ještě dražší pokud se bude všude cpát nejdražší provedení tichého asfaltu… a mmch. on má zase nižší výdrž…
Koukam dalsi vecne sikanovany chudak.
Co je jeste sikana? Nesmet jezdit na obchvatu Opavy 230 ve starym golfu?
To jsem zvědav jak dopadne to měření na padesátém kilometru D4, když hluková studie tam to snížení rychlosti již měla.
Smazáno pro absenci inteligence uživatele
Q co to vyřeší? Že stěžovatele si budou stěžovat na hluk dál a řidiči si vymoledujou pokuty za bezdůvodné troubení…
dostanete 20 a úsekáč, jak byl v Brně 🙂
Jako, že hlukové normy nemají být dodržovány? A co jiné normy, třeba dodržování rychlosti nebo nepředjíždění na plné. Ty jsou také zbytečné? Nebo jak určujete které normy jsou nesmyslné?
Je to řidič a má auto. Myslí si, že může všechno. A kdo proti tomu něco má, je vždycky špatný.
Dost svůj vliv přeceňujete. Nedokážete posoudit, co je a není nesmysl. 👎