Převezmeme většinu dálkových vlaků, nabídl státu Leo Express.

Souprava Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Jan SůraSouprava Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Jan Sůra

Společnost Leo Express podala dnes nabídku ministerstvu dopravy na zajištění dálkové dopravy po roce 2019. Chce tím zabránit tomu, aby

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Otmar

Vždyť už teď ruší spoje při sebemenší banalitě jako je například problém s jednou jednotkou. A navíc jezdit pantografem? To má být vtip?

Josef Petrák

„jezdit pantografem“ – o kolik je to jiné v InterPanteru? 🙂

Jinak je snad jasné, že MD si může a bude diktovat podmínky, takže každé zrušení spoje by s sebou neslo smluvní sankce. To, jak společnosti jezdí open access, nevypovídá o tom, jak budou fungovat v objednávce státu.

Zodiac

Leo nepřestává překvapovat……… dám mu TIP už se vypravují dálkové nákladní vlaky do Číny, mohl by začít s těmi čínskými soupravami jezdit do Pekingu….klidně bych se z Prahy svezl :-), zvláště za nějakou Leo Akční jízdenku :-)………a vážně je to jinak úsměvné.

K.S.

A kde na to proboha vezme vlaky? Ke vezme vlaky na to Polsko? Kdy bude mít jednotky z Číny? Má alespoň domluvené lokomotivy, vagony a řídicí vozy? Nevím, ta nabídka na mne nepůsobí důvěryhodně. Co s novými pantery? Je to nějaké divné celé. Chápu to u situací kdy je vlastníkem vozidel kraj/stát, ale takto… Zvláštní.

VencaM

Co co s pantery? Panteři na lince R13 z Brna do Olomouce jsou na samostatné lince pod samostatnou smlouvou, která ještě pár let bude platit. Těch se to netýká. Ta druhá půlka panterů, co jezdí na lince R19 z Prahy do Brna není nijak vázaná. Je v majetku dopravce a může jezdit na jakékoliv lince po elektrizovaných tratích. ČD určitě nějaká zbyde. Taky je můžou pronajmout do zahraničí, jako už se děje dnes s přebytečnými vozidly.
V.

František Vaněk

Hm a kde sežene odborný personál, vozidla a hlavně zázemí? Ten neujezdí ani těch pár vlaků co má teď.

Chachar Budvar

To určitě neví, ale zcela jistě má dávno jasno v tom, jakou almužnu jim dávat.

Pavel Šmídek

Leosek je srandista, ale sponzora pořád má.Jsem zvědav na ty vlaky z Číny.Tak koukám spousta diskutérů z idnes
tam dopravní zprávy upadají se přesunula sem, akorát zde chybí smajlíci.Aspoň základní by to chtělo.

Grossák

Nejen iDnes, i E15. Zoufale málo zpráv. A ty zbylé jsou buď profláknuté, nebo špatně zpracované.

Pavel Šmídek

Já byl v pondělí na tiskové konferenci na magistrátu ohledně nové aplikace PID. Moc novinářů tam nebylo (nejrychlejší ohledně vydání byl Blesk) . Zde můj report: https://vlaky.net/zeleznice/spravy/6658-Nova-aplikace-PID-pro-chytre-telefony/
Jen dotaz pro redakci, zaveďte rubriku diskuzní forum a pak to případně rozšiřovat?

coudy

a ještě tu není Vinař…

Martin S.

To má být vtip?

PavelS

Nemam po ruce kalendar, ale 1. dubna uz snad bylo.

Michal Kusniarik

“ Kldeme důraz na špičkové lokální dodavatele “
Teda Leoši ty si tedy veselá kopa :-)))

Radek

A místo režimek budou Leošenky…

kolomlýnské

Ať už se jedná o jakéhokoliv dopravce žádoucí by bylo aby na vlaky byly nasazovány jen nové soupravy.Zní to poněkud jednoduše , ale je to výstižné.Už s ohledem na prestiž cestující a vůbec, trendy moderních technologíí postupují rychle takže přivézt ojetinu umí v podstatě každý.Kdy už konečně tento trend známý s autodopravy půjde stranou a všichni dopravci budou nabízet pouze dopravu s novými vozidly.Věřím že peníze by se našli na nové když to jde blízko za hranicemi tak proč se nepoučit u nás.

Lukáš F.

Já teda raději jezdím v ojetých rakouských vagonech, než v tramvajích s roztečí sedaček takovou, že 170 cm vysoký člověk nemá kam dát nohy.

Michal

Souhlas s Lukášem. Ta tramvaj je na mě trochu moc ryanairovská a naopak ty Bmz byly kupované jako vozy na špičkové EC výkony a po přeleštění neurazí dodnes…

Grossák

A kdy půjde stranou trend, že píší lidé, kteří to neumí?

a8n

Když budete ochoten platit západní jízdné…