Skvělé zprávy. RegioSprinter v pojetí GWTR je dost smutný zážitek a opravu potřeboval jako sůl. (Naopak s 845 docela dobré svezení a s RS1 snad bude taky…)
TomasH
5 hodin
A jak to bude od léta v těch JČ? Předpokládám, že 2 soupravy RS1 budou na ČB – Volary/Nové Údolí. Na dalších dvou tratích Číčenice – Prachaticemi – Volary/Nové Údolí a Strakonice – Vimperk – Volary budou všude jezdit tedy také RS1?
Tak aktuálně jezdí na Krumlov kombinace Sprinteru a rady 845, nevím co jezdí spoj po 15h, objevovala se tam jejich 814, či 816. Na Cicenicke se hodně objevují 816 a na Strakonické jezdilo včera minimálně 1x Sprinter a jednou RS1, třetí soupravu jsem nezaregistroval. Od června pak bude do Krumlova nově ve všední den celodenní hodina takže tam bude potřeba asi něco navíc.
Happy
5 hodin
No zrovna na 194 by mělo GWTR spíš koupit ojetá Desira nebo cokoliv většího, co bude užitnější. Nákladově by to zase o tolik horší nebylo…
libcha
5 hodin
GWTR tuším ještě vlastní ojetou jednotku z Polska od Kolzamu, tuším ji plánovali zprovoznit. V jakém je to stavu?
810 a 816 sice nejsou nízkopodlažní, ale narozdíl od 654 je kam pověsit bundy, kam dát batohy, kam postavit kelímek s kávou a je tam většinou příjemně teplo. I sedačky jsou tam pohodlnější.
V 654 je dost slušný hluk, teplota silně kolísá podle toho, kde zrovna sedíte, záchod občas nefunguje.
Za mne tedy 810 a 816 vítězí. U GW Train koneckonců třeba na trati Číčenice – Nové Údolí jezdí dost často.
Noooo.Ono ty šroty RS 1 taky nejsou žádná výhra.Pokud tomu dáte klimatizací a zgenerálkujete to tak to stojí mooooc peněz.A furt to jsou starý střepy.Každá prasklá hadice znamená velké problémy někdy končící vývazem k tomu chybějící diagnostika, věčné úniky chladící kapaliny. Věřím tomu že ta Pesa
nakonec bude v delším horizontu na provoz levnější.Něco na tom pořekadle „Nejsem tak bohatej abych si kupoval levné věci,“bude…
Jezdí tam za ceny podobné provozu Orchestrionů, kraj by z nárůstu ceny na dvojnásobek nebyl nadšený.
Klimatizaci to má, je to nízkopodlažní a vzhledem k tomu, že to je stavěný podle německých předpisů pro tramvaje, tak je to lehký a úsporný.
Je vysoutěžená cena za celý soubor a v rámci prodloužení se řešilo zvýšení částky o nasazení částk RS1 namísto regiosprinterů. Druhý problém je v tom, že na trati České Budějovice – Volary/Nové Údolí by se jednotky pro 120 lidi využili, na trati Číčenice – Prachatice – Volary těžko a na trati Strakonice – Volary by došlo k objednání autobusů z důvodu malé vytíženosti spoje.
Skvělé zprávy. RegioSprinter v pojetí GWTR je dost smutný zážitek a opravu potřeboval jako sůl. (Naopak s 845 docela dobré svezení a s RS1 snad bude taky…)
A jak to bude od léta v těch JČ? Předpokládám, že 2 soupravy RS1 budou na ČB – Volary/Nové Údolí. Na dalších dvou tratích Číčenice – Prachaticemi – Volary/Nové Údolí a Strakonice – Vimperk – Volary budou všude jezdit tedy také RS1?
Tak aktuálně jezdí na Krumlov kombinace Sprinteru a rady 845, nevím co jezdí spoj po 15h, objevovala se tam jejich 814, či 816. Na Cicenicke se hodně objevují 816 a na Strakonické jezdilo včera minimálně 1x Sprinter a jednou RS1, třetí soupravu jsem nezaregistroval. Od června pak bude do Krumlova nově ve všední den celodenní hodina takže tam bude potřeba asi něco navíc.
No zrovna na 194 by mělo GWTR spíš koupit ojetá Desira nebo cokoliv většího, co bude užitnější. Nákladově by to zase o tolik horší nebylo…
GWTR tuším ještě vlastní ojetou jednotku z Polska od Kolzamu, tuším ji plánovali zprovoznit. V jakém je to stavu?
Koupili snad 2 kusy ale už je to nějaký čas a nic o nich slyšet není…
Jedna je v nátěru a asi to zprovoznit neleze jinak by už nějaký rok jezdila
Tohle se mělo přesunout do kovošrotu. Horším motorákem jsem nikdy nejel
Jako že 810 je lepší? Asi ne, ne?
810 a 816 sice nejsou nízkopodlažní, ale narozdíl od 654 je kam pověsit bundy, kam dát batohy, kam postavit kelímek s kávou a je tam většinou příjemně teplo. I sedačky jsou tam pohodlnější.
V 654 je dost slušný hluk, teplota silně kolísá podle toho, kde zrovna sedíte, záchod občas nefunguje.
Za mne tedy 810 a 816 vítězí. U GW Train koneckonců třeba na trati Číčenice – Nové Údolí jezdí dost často.
Naprostý souhlas. 845 taky.
Dneska jsem na Švestkové jel Janičko, a takovej randál co dělala jsem nezažil ani v Praze ve 14T.
V současné době již dva motorové vozy RS1 v provozu na jihu Čech jsou.
Nepotřebuje AŽD nové jednotky také kvůli plánovanému zahájení provozu na trati Kopidlno – Bousov?
Tam stačí 810.
810 je dobrá už jen do šrotu
Na posun? Jako dá se, ale je to zbytečně dlouhé, lepší je T212.
Nostalgici ať si s tím jezdí neveřejné jízdy – jejich věc. Ale jinak už to patří pryč.
super zpráva pro Šumavu, RS1 je fajn vozidlo… víme z oblasti Sušice
Proč nekoupí něco nového? Příklad je u ČD, které pořizují Foxy.
Protože to stojí hooodně peněz.
Noooo.Ono ty šroty RS 1 taky nejsou žádná výhra.Pokud tomu dáte klimatizací a zgenerálkujete to tak to stojí mooooc peněz.A furt to jsou starý střepy.Každá prasklá hadice znamená velké problémy někdy končící vývazem k tomu chybějící diagnostika, věčné úniky chladící kapaliny. Věřím tomu že ta Pesa
nakonec bude v delším horizontu na provoz levnější.Něco na tom pořekadle „Nejsem tak bohatej abych si kupoval levné věci,“bude…
Jezdí tam za ceny podobné provozu Orchestrionů, kraj by z nárůstu ceny na dvojnásobek nebyl nadšený.
Klimatizaci to má, je to nízkopodlažní a vzhledem k tomu, že to je stavěný podle německých předpisů pro tramvaje, tak je to lehký a úsporný.
Je vysoutěžená cena za celý soubor a v rámci prodloužení se řešilo zvýšení částky o nasazení částk RS1 namísto regiosprinterů. Druhý problém je v tom, že na trati České Budějovice – Volary/Nové Údolí by se jednotky pro 120 lidi využili, na trati Číčenice – Prachatice – Volary těžko a na trati Strakonice – Volary by došlo k objednání autobusů z důvodu malé vytíženosti spoje.
Tak minimálně po Vimperk fakt ne.