Přestup v Chebu mezi vlakem z Německa a spojem do Prahy? -1 minuta

Lokomotiva 380, D1 Express, Praha hl.n., foto: České dráhyLokomotiva 380, D1 Express, Praha hl.n., foto: České dráhy

Svaz cestujících ve veřejné dopravě upozornil na problém s přestupní vazbou v Chebu mezi vlaky z Německa a spoji do

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Když uvážím, že se do Německa vlakem jezdí hlavně o víkendech a na výlet a dále pak že Rx 565 nejezdí v sobotu, pak tady řešíme „problém jedné minuty“, který reálně vznikne jednou týdně.

Jen tak

Clanek o kazdem minutovem ne-pripoji? a zamyslel se autor (Sůra?) , ze smyslem zeleznicni dopravy v chebu nejspis neni prime spojeni nemecka a Prahy, ale treba regionalni spoje a pripoje v ramci regionu?

a ze treba vlak do prahy, kdyby mel jet pozdeji, tak by jine vlaky jinde po trase toho vlaku, musely jet driv, a rozbily by se pripoje nekde, kde aspon davaji smysl – osobne si nemyslim, ze by pripoj z nemecka do prahy pres marktredwitz a cheb daval jakykoli smysl.

babilon

Bude článek o každém minutovém nepřípoji mezi lokálkou a expresem?

František

Takovýchto „náhod“, které činí vlak na některých trasách přímo nepoužitelný, je v síti celá řada. Osobně mi přijde snaha konkurovat autobusu úsměvná, když jsme mu vedle běžných silnic postavili dálnici, zatímco koleje flikujeme tak, aby vyhovovaly všem segmentům současně (tzn. v praxi pořádně žádnému). Pokud bychom ovšem dokázali ustálit přidělování nástupních hran, možná by v Plzni stačila polovina přestupního času, a zbytek by se tak dal použít v Chebu. Otázkou je také, zda by třeba nešel posunout ten zastávkový vlak z Německa, zkoumal někdo možnosti tam? Ostatně, pokud se zpozdí byť jen expres z Chebu na té opravené jednokolejce, budou… Číst vice »

Zdeněk Veselý

Tady to ale žádnou trasu nepoužitelnou nedělá. Z Norimberku do Prahy můžete normálně jet v tu dobu přes Schwandorf.

A cestující z nějakých vesniček mezi Chebem a Norimberkem do Prahy či Plzně holt pojedou o hodinu dřív. Žádná tragédie, těch lidí bude velmi málo.

Pavels

Mohu se zeptat kolik členů má ten svaz? Pořád jednoho?

Michal

To je hnusná pomluva hrubě podceňující členskou bázi Svazu a moje čest sociálního demokrata mi velí učinit těmto pomluvám okamžitou a jasnou přítrž: ve skutečnosti svaz sdružuje 3 (slovy tři) osoby: http://bit.ly/2zLpTv4

Martin

Marku, já ho chápu: Ono by to mělo správně opravdu být konkurenceneschopné, ale je to opravdu jazykový purismus… 🙂

železničář v důchodu

Vyko, nesvádějte to na Dobeše, který to pochopitelně sám nevymyslel a možná o tom ani nevěděl, protože to bylo dílem jeho podřízených: postupná likvidace posledních večerních spojení do Prahy (a prvních ranních z Prahy) z / do všech směrů v režii MD ČR probíhá už dávno, ale nemohou za ni ministři, ale zaměstnanci odboru s původním názvem „odbor drah, železniční a kombinované dopravy“, nyní „odbor drážní a vodní dopravy“, kteří rozhodují o tom, jaká spojení objednat – a „oceňovat snahu ministerstva dopravy vrátit zpět do jízdního řádu alespoň částečnou náhradu za zrušený večerní rychlík z Chebu do Prahy“, tedy de… Číst vice »

Lukáš Končický

Proč hned tak agresivně?

Marek Turnovec

Není to pitomost, to slovo najdete i ve slovnících, i v jiných jazycích. Je to prostě opak k adjektivu „konkurenceschopný“. Třeba některé obchodní modely jsou konkurenceschopné, některé nikoliv. Ten Váš etymologický rozbor je nějak mimo.