Přestavba křižovatky Pávov u D1 přinese s příchodem prázdnin kyvadlový provoz
Přestavba křižovatky Pávov (červen 2024). Pramen: ŘSD
V polovině července dojde k úplnému uzavření Exitu 112 u Jihlavy ve směru z Brna na Prahu.
Když se člověk podívá na mapu, tak se neubrání myšlence, proč raději nedoplnili to čtvrté křídlo „diamantu“ a neudělali přímý nájezd od Havlíčkova Brodu na D1 a z D1 směr Jihlava. Kvůli té OK tam stejně dělají tolik prací, že už by to nemohlo vyjít nijak zásadně dráž a přitom by to bylo značně komfortnější řešení. Potenciální nehodové místo by se odstranilo úplně a zůstal by zachován normální průjezd bez nutnosti hodně zpomalit či dokonce zastavit před OK.
Protože to by dávalo smysl. I tohle trvalo jen nějakých 35 let.
Je to jako u Rohlenky. Tam taky muselo za 20 let umřít skoro 100 lidí, než ŘSD přemalovalo 50 metrů čáry.
Dokud za zprasené dopravní řešení nebudou padat dlouholeté flastry natvrdo a nebudou se vyplácet odškodnění v desítkách milionů, ten zaopatřovací ústav svoji práci prostě dělat nebude.
Myslím, že to se tu v diskuzi již řešilo x-krát, stačí se podívat na starší články. Problém potenciálního čtyřlístku je v nutnosti vybudovat kolektor stejně jako je nyní na opačné straně dálnice a pak také zřejmě velká blízkost odbočky k OMW.
Navic by v ramci toho mohli rozsirit i ten dalnicni most na 3+3 a pridavne pruhy … to rozsireni taky nekdy prijde.