Přestavba křižovatky Kněževes na D7 nabírá obrátky. Otevírat se má už na jaře
Přestavka křižovatky Kněževes na D7. Foto: ŘSD
Až do dubna bude kvůli stavbě uzavřen dálniční exit 3.
Až do dubna bude kvůli stavbě uzavřen dálniční exit 3.
Otevření už na jaře? Vždyť to mělo být původně už na konci roku 2023. V průběhu roku ŘSD posunulo zprovoznění na 2024, takže bych to zprovoznění v březnu zase tak neoslavoval…
Nic neobvyklého. Třeba obchvat Jaroměře měl jít do provozu v květnu, aktuální termín je září. Pokud by ho stihli dodělat v srpnu, bude se to prezentovat jako “v předstihu”. Holt se to musí umět prodat🙂
A Středokluky? Je nějaké info? Asi poslední hřebík této silnice. Ne ze by sjezd Lidice/Buštěhrad/Kladno byl úplně ok , ale alespoň tam není ta stopka.
A víte, co je kouzelné? Že přesně tenhle most – u Kněževce byl přes cca 15 lety kompletně zbořen a postaven znovu. Nechápu, že už tenkrát tu úpravu pruhů neudělali, nebo alespoň přípravu pro ni. Vlastně stejně byl zbořen a znovu postaven most ze Středokluk. Pamatuji na ty uzavírky a „protisměry“ – prakticky kompletně od Kladna k letišti. U Středokluk to podle neudělají až potom nyní je to rozjebané u Kněževci, až to dodělají, tak to rozjebou u letiště a až to bude hotové , tak se vrátí do Středokluk. Když zhoršovat a omezovat jak IAD, tak hromadnou dopravu –… Číst vice »
To by cca odpovídalo Bártově šetření. Pokud ano, tak by to obyl školní případ šetření na špatném místě.
Je to minimálně 25 let. Na zbořeném mostě byl indikován rok 1998.
Viz. snímel z panoramy:
https://mapy.cz/s/fupemulano
V přípravě. Mělo by se to začít dělat 2026, možná spíše 2027.
Je vidět, že jsme mistři světa v salámové metodě.
Aneb proč to dělat po kilometrech (či desítkách km), když to můžeme dělat po metrech
leckde ano, že se staví za sebou třeba 5km úseky… Ale tady to je úplně jiný případ.. Jde o nezbytnou úpravu křižovatky aby vůbec mohla být zahájena přestavba MUK Aviatická a rozšířena navazující D7 k Praze, bez tady té úpravy by Aviatickou přestavovat nemohli.. A jako bonus (naštěstí) bude ten nový most i těleso dálnice již vyhovovat budoucímu rozšíření na 3+3, se kterým se zatím výhledově počítá v nejzatíženějším úseku mezi Prahou a odbočkou na Kladno (Exit 7 Makotřasy)
Tak hlavně je přece blbost, přestavovat zároveň dvě MUK, které leží hned vedle sebe. Už kvůli objízdným trasám.
Za mne to blbost není – protože kdybyste dělal současně MUK Středokluky i Kněževec tak za:
a) objížďky jsou stejné
b) trvalo by to stejně dlouho jako jedna MUK (nikoli 2x tolik)
c) naštval byste cestující (hl. v těch budech) jen 1x, nikoli 2x
1. … Je to Kněževes.
2. … Bez hotové MUK Kněževes nelze udržet větve na/z letiště v rámci stavby Aviatické. Navíc na ni jsou navázené logistické areály. Což znamená uplně jiné vytížení než co se týká dopravně bezvýznamných Středokluk.
3. Objízdné trasy nejsou stejné ani náhodou.