Přestavba frekventovaného uzlu Náměstí Republiky v Ostravě má povolení. Letošní zahájení je však nejisté
Vizualizace rekonstrukce náměstí Republiky v Ostravě. Zdroj: AFRY CZ

Stavba má zjednodušit přestupní vazby pro cestující a estetizovat prostory Frýdlantských mostů.
Kdyby podchod na fotce 6 měl čisté stěny bez graffiti, tak by byl normálním moderním funkčním prostorem, bez nutnosti ho přestavět (narozdíl od zbylých prostor)
Až na to, že tam už od výstavby permanentně zatéká.
Všudypřítomný odér moči (nejen) neberu jako stavební chybu.
Kéž by. Současný stav je tristní. Urban hell.
Naštěstí odbočení z mostu vlevo neprošlo ve prospěch pravidelnosti tramvajové dopravy.
Tohle nevadí, protože se dá jednoduše jet na Místeckou a potom přes ÚAN.
Vůbec ale nechápu, jak mají vymyšlen dopravní tok I/56 (Místecká) – 28.října z Přívozu na Mariánky, když s dostavbou Místecké zruší možnost odbočení doprava přes Senovážnou.
Někdo asi pojede přes Varenskou, jiný právě přes ÚAN a Dr. Malého.
Proč by nešlo odbočit na Senovážnou? Možná mi něco uniká, ale ničemu to nevadí.
Možná mi něco uniká, ale jak jste se tam vlastně dostal, že byste chtěl jet tímto směrem? Pokud vím jsou dvě možnosti. Buď jedete od mostu Českobratrské s tím, že nelogicky najedete na Místeckou a ihned sjíždíte na Senovážnou (což moc smysl nedává, to můžete jet přímo po Varenské nebo jedete již od Kruhového objezdu s Mariánskohorskou a to se dá vyřešit pomocí jízdy po Mariánskohorské a sjezdem na Novinářskou což i nyní je kratší a rychlejší trasa.