Přesnost vlaků při změně grafikonu klesla, ukazují data SŽDC. Situace se vrací do normálu

Turnov. Vlevo zpožděná "retro" souprava z Prahy, mezi nimi rychlík ČD z Pardubic do Liberce a Siemens Desiro na lince L3 z Liberce do Lomnice nad PopelkouTurnov. Vlevo zpožděná "retro" souprava z Prahy, mezi nimi rychlík ČD z Pardubic do Liberce a Siemens Desiro na lince L3 z Liberce do Lomnice nad Popelkou

Vlaky s nástupem nového jízdního řádu jezdily v Česku první tři dny častěji zpožděné, než když se změnil železniční grafikon

118 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír D.

Všem, kteří se na tomto galimatiáši podepsali a stáe podepisují, vyplácet plat v hotovosti a v mincích ! 😇 🤵

Jarek

Při včerejší cestě do Prahy a zpět z Ostravy jsem po cestě sledoval Grap. a Praha Morava všechno zpoždění 20 – 50 minut.Díky výlukám zřejmě nevyjezditelný jízdní řád.

Medvěd

Po měsíci chaosu by měli úředníci , co z neznalosti věci tento paskvil umožnili odstoupit a vrátit plat! Nejezdí totiž na 6:00 do práce.

Daniel Mach

Čím ten váš měsíc chaosu 19. listopadu nastal? Jedna souvislost mě sice napadá, ale ta sem nepatří.

Kylchap

V posledním vydání PR novin Ústeckého kraje se radní Komínek rozplývá nad Arrivou. Dle Komínka je to zavedený a spolehlivý dopravce, který přináší zvýšenou kvalitu.

-TR-

Jestli není vysvětlením to, že uzávěrka novin byla ještě před změnou GVD. Dnes by zřejmě Komínek mluvil jinak.

Rtep

Tomu se říká – koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

Veronika

Někteří dopravci mě nemile překvapili, jak hazardují s našimi životy. Reaguju na reportáže a svědectví lidí, kdy lidé se SŽDC se nespojili se strojvedoucími, protože dopravci podcenili přípravu. Při veřejné dopravě je nejdůležitější bezpečnost pak dostat se z bodu A do bodu B. Řešit triviálnosti vycházející z lidských vlastností jako např. pohodlnost, náročnost, nevychovanost, přehnaná kritika,… je zbytečné. Snaha, aby jezdili vlaky tu je. Každý dopravce má plusy a minusy. Tak že úředníci a dopravci myslete na lidi přestaňte vymýšlet blbosti a nehazardovat s našimi životy.

Filemon44

Zaslechnul jsem včera něco o rychlíku Arrivy, který nemohl vyjet z České Lípy hl.n. na Střelnici a blokoval tím provoz ve městě (půl hodiny spadlé závory). Neví někdo podrobnosti?

koracino

..vcera k veceru jsem cirou nahodou chvili mluvil z vypravci z Bakova nad Jizerou(ona jela z prace,ja do..)-a samozrejme jsme v Bakove cekali 10 min…-prednost mela arriva.neznam teren u C.Lipy,ale mluvila o tom,ze borec nemohl vyjet na tu Strelnici, dost dlouho se stalo,pak se vratil do Lipy,“rozjel to“ a vyjel…-neco podobneho se delo (myslim v pondeli) v Doubi u Turnova.ale proc delat paniku-vzdyt nam tady p.Sura sdeluje,ze situace se pomalu stabilizuje a zatim nikdo nezemrel…:-))

Filemon44

To že nikdo nezemřel je samozřejmě pozitivní,ale jsem v tom případě zvědav,jak budou jezdit na Jedlovou,pokud udeří skutečná zima.ČD to taky vždy nezvládaly excelentně,ale mokré koleje v Lípě pro ně problém nebyly.

Daniel Mach

Jestli se pamatuji dobře, tak asi před třemi lety nevyjel na podzim rychlík stoupání ze Staré Paky na Levínskou Olešnici. Odcouvali zpátky, odpojili vagón a pak snad dojeli až do Pardubic. Bohužel nevím, jestli to bylo stavem trati, nebo na Rakvi (843) nešel jeden motor. Ale také tam nikdo nezemřel :-))

Filemon44

Já netvrdím,že u ČD nebo dalších dopravců se nic takového neděje.Ale tady to máme dva případy během dvou nebo tří dnů.Spolu s Mirkem Černým se musím ptát „je to všechno jenom náhoda“(píseň Sto let)

kix

prokluz, nebo snížený výkon díky poruše jednoho motoru je samozřejmě realtivně „běžná“ věc, ono tam je hlavně problém, že nejsou fírové na ty jednotky a místní poměry prostě naučený a někteří nemají ani praxi, ale zase teď ty poměry jsou nejsou tak hrozný, začít jezdit v polovině řijna bylo by to ještě horší, tak snad se to naučí a budou to zvládat..ono u toho doubí to, ale byla závada, ale proklouzy a nemožnosti rozjedu byly na 035 dosti velké, teď už tam na většinu spojů nasadily desiro, takže by to mělo být lepší

Pepa z depa

Beztak překročil povolenou rychlost.

okk

Nové vlakový jízdní řád na Vysočině je tragédie – kumulování zpoždění, vlaky na sebe nečekají – pokud chtěli lidi naučit jezdit vlakem, tak se jim povedl pravý opak – jel by tím jen naprostý masochysta:

https://www.k-report.net/diskuse/messages/28/126856.html

Chytrý za 2

Choďte s holí děkovat na Krajské hejtmanství.

Pavel R

Nechápu, proč se zde tolik dohadujete. Prioritou objednavatele i dopravce má být vždy zákazník. Je přece jedno, kdo ho dopravuje vlakem nebo busem. Důležité je, že já, jako cestující, se dostanu z bodu A do bodu B a že služba bude víceméně kvalitní a budu tam, kde potřebuji včas. Tohle se ovšem neděje… Každý z dopravců problémy má. Bohužel u těch nových je toho víc, než se čekalo. Horší je, že nástupem nových dopravců se nic nezlepšilo, ba naopak zhoršilo. Objednavatel ušetří za platby dopravci, ale zároveň přijde o cestující a peníze se nevrátí. Pokuty to nezachrání… Lidi raději pojedou… Číst vice »

X Y

Ať si lidi jedou, čím chtějí, to je jejich věc. Hlavně ať všichni dopravci dopravují na svoje riziko, ne za veřejné peníze, které rozhazuje politik vidlemi, jako by se nechumelilo. Pak to bude v pořádku. Kdo z dopravců zkrachuje, protože s ním nikdo nebude jezdit, ten ať zkrachuje.

Kamui

Pro dopravce však není zákazníkem cestující, ale objednatel (platí tuplem v brutto systémech).

navratp

Kdyby se dělaly závěry po třech dnech u Pendolina tak je dávno ve šrotu. A že prý vlajková loď.

Aleš Petrovický

Nabízí se otázka, za kolika procenty se skrývá švejkování zaměstnanců ČD a s nimi basu držícími lidmi u SŽDC, kteří jsou pro soukromé dopravce nepřející a selektivně a mimo jiné účelově puntičkářkým výkladem předpisů hází zaměstnanci SŽDC soukromníkům klacky pod nohy, zatímco nad stejnými prohřešky z řad ČD zavírají oči. I to výsledné statistiky ovlivňuje.

Ukázkově to švejkování bylo patrné z ujíždění přípojů provozovaných ČD tam, kde měli počkat na soukromníka. Hlavně křečovitě dokázat, jak ten státní moloch je lepší. To, že ČD nejsou schopné ani dodržet řazení vlaků objednaných státem se dlouhodobě taktně přechází.

Dominik

Tak jsou nějaké čekací doby a pak to je na dispečerovi, zda počká či nikoliv, záleží na provozní situaci a tedy i natom, jak to provoz ovlivní dál a tedy také na zpoždění vlaku, na který by se mělo čekat. Protože co je lepší, čekat 20 minut a rozhodit dopravu na trati třeba na půl den, nebo ujet a cestující si holt počkají, třeba půl hodiny, na další spoj?

-TR-

Tady nejde o čekání 20 minut, tady jde o ujetí před nosem, kdy jeden vlak přijížděl k nástupišti, zatímco druhý se rozjížděl.

Naštěstí už k této praxi nyní nedochází. Ve všech stanicích vlaky ČD nyní čekají na všechny ostatní vlaky, které jsou v závazku veřejné služby.

-TR-

Ještě podotknu, že předpisy jsou stanoveny i opačně – nekomerční vlaky soukromých dopravců čekají na vlaky ČD.

Dominik

Máte nějaký důkaz, pro to účelové vykládání předpisů, nebo to je jen plácnutí do vzduchu?
Nedokážu si to dost dobře představit.

koracino

otazka se sice nabizi,ale ty zrejme panacku vubec nevis,o cem mluvis.ono je to prave naopak.CD je samozrejme moloch(stejne jako CEZ,Ceska posta apod),ale takovy chaos pri prechodu na novy grafikon nikdy nebyl…-dopravuji se vlakem do prace i jinam pres 30let…-a jen tresnicku na dortu…-souprava arrivy dorazi do nejmenovane CILOVE!!!! stanice,cestujici vystoupi,““““steward“““?? da strojvedoucimu souhlas k odjezdu a ten soupravu rozjizdi…!-nastesti je odjezdove navestidlo asi 100 metru za peronem,takze po chvilce zastavi.ten blbec vubec netusi,kde je a ze se dal nejede!!!….-P.S…. a SZDC udajne dala svym zamestnancum zakaz,jakkoliv se k podobnym zkratum vyjadrovat…-tak si klidne s podobnymi „profesionaly“cestuj…-preju ti pevne nervy,hodne zdravi… Číst vice »

Pepa z depa

Pokud je to připoj, tak má zakročit výpravčí. Ten organizuje drážní dopravu. Další ze série failu šoutošů, kteří umí vyfotit vlak a víc o dráze neví.

-TR-

V minulém GVD, v dokumentu Přípoje mezi vlaky osobní dopravy, bylo psáno, že vlaky ČD nejsou přípoji ostatních dopravců. Ujíždění zpožděným vlakům GWTR tedy bylo v souladu s předpisy.

Čekací doby si stanovuje dopravce, buď na příkaz objednatele, nebo sám z vlastní vůle. Jelikož JIKORD neměl zpočátku zájem do toho zasahovat, dělaly si ČD, co chtěly. Podotknu, že dopravce GWTR stanovil čekání 10 minut na zpožděné vlaky ČD.

SŽDC pouze (ne)schvaluje návrhy dopravců na čekací doby.

Dominik

Jenže stále jsou připoje jen do x minut, pak o tom rozhoduje dispečer.

jan

Pokud sždc zakázala zaměstnancům vyjadřovat se, pánbůh s cestujícími.

Chytrý za 2

Když budete nadávat, nepustěj vás do vlaku.

suri

Dnes v podvečer závada osobního vlaku ČD v Ejpovicích a následný totální kolaps mezi Prahou, Plzní a dále na západ na linkách Ex6 a R16 obsluhovaných rovněž ČD, některé vlaky zrušené nebo ukončené na trase. Cestovat z Prahy na západ Čech je zatím každý den od změny jízdního řádu za trest. Pohled na GRAPP dnes večer opět neskýtá hezký obrázek, červená se to plošně od východu na západ, což o stabilizaci provozu zatím moc nesvědčí.

Dan

Řekl bych, že se na tom dost podepisují hlavně výluky na koridoru, které se přenášejí na ostatní vlaky. I expresy mají horší statistiku, než minulý rok a tam se toho tolik nezměnilo.

Apollo

Mě by třeba zajímalo čím je zapříčiněno zpoždění v tuhle noční hodinu : Os 13277
ARRIVA vlaky s.r.o.
výchozí staniceVsetín
cílová staniceVelké Karlovice
potvrzená staniceVelké Karlovice
pravidelný příjezd19:58
skutečný příjezd20:21
zpoždění23min
Zdroj Grapp

Jiří G

Jak jel Ex2, 221 do Žiliny? Nečekal vlak Arrivy na tento expres? Ptám se

Jiří G

221 měl 34.min. tak možná proto.

kix

ještě fajn by byly čísla podle dopravců.. na druhou stranu se to přenáší.. např. pardubický R si teď poslední dobou vozily zpoždění kvůli výluce, ta skončila, tak teď si vozí zpoždění kvůli Arrivě a to hned dvakrát V Turnově od R a v Brodě od Os.. naštěstí to není nijak závratné, ale přičina je vidět celkem jasně

Petr Nick

Zajímavé by bylo srovnání výše jízdného ( 2 přestupy, spoje mezi kraji ) před/po , pokud navíc ujede přípoj jiného dopravce a jízdenka tím pádem „propadá“, není pak asi ve vagónu dobrá nálada

Pax vobiscum

Pred 15.12. me stalo jizdne rocne 20 tisic a to vcetne mistenek. Po tomto datu pak pres 61 tisic a bez mistenek. A to navic je jen diky rj. Prepocitano vse na rok jizdy.

kix

to jako bezesrandy roční na R8 stojí 40tisic? nebo co vše je tam započítáno? 20 pro in100 počítám pořád, ale těch 40 tisíc jako vyjde na ježdění po R8? Tam neplatí nějaké integrované tarify? Ptám se, nejsem místní

Pax vobiscum

Ano, 41 tisic rocni na R8 brno ostrava. Ani ne cela r8.

Jihocech

Co chceš integrovat? Je to rychlík co projíždí dvěma kraji. A i kdyby, integrovane systemy tratovku neznaji, takze si hezky kupujes pokazde jizdenku

Hubert

Máte pravdu pane Jihočech. Jižní Čechy maj v kraji hafo rybníků, bezkonkurenční Šumavu a jiné lokality. Můžete být pyšný na svůj krásný kraj od Vajgaru až po Boubín. Dodnes se zamáčklou slzou vzpomínám na dovolenou v r. 2008 , kdy jse putoval po šumavských tratích a lokalitách tisíce rybníků. Nad dnešnim stavem se mi opakované zvedá trávicí soustava a to co schvalují nekteří pisatelé neznaje tamní poměry nemá obdoby. Jakožto letitý cestovatel v tuzemsku děkoval jsem za to že mužu stáhnout okno a kochat se krásnou krajinou tolika charakterní pro jihočeský kraj.Světe div se….bylo mi fuk že souprava byla starší… Číst vice »

Georg

a taky rezijka, ta tam plativala…

Pax vobiscum

Kraje jsou to tri a kazdy ma svou sitovku. Super. To by me ale stalo jeste vic. Navic s in100 muzu jezdit i jinam a ja jezdim opravdu hodne.

kix

v libereckém kraji ačkoliv stojí idol za starou bačkoru, tak máme relační jízdné..7dni, 1měsíc, 3měsíce, rok. pouze vybrané zony na zvolene trase, celokrajskou samozřejmě také, ale pokud by tohle koupil v každém kraji, kde cestuje tak to snad nemůže vyjít dohromady s in 100 na 60litrů..

David

Provoz railjetů (rj) se změnil minimálně a nadále všechny spoje operují České dráhy.

Křečík Barbuška

Croissantky, dortíčky, limonádičky objednávané online a honění chytrouše přes wifinku za to přece stoji, ne? A pak nemají lidi jezdit autama … . Když ta jednotná dráha tak strašně vadila tak se to mohlo rozdrbat aspoň tak, aby to neodnášel cestující.

David

Chápu, že byste radši tlačenku a ovárek, ale doba se mění, Barbuško. Nevyčítejte lidem že mají nabídku RJ rádi. Buďte jako oni. Mějte ji rád taky.

Chytrý za 2

Minusáci, je to pravda !!!

Pax vobiscum

To s tim vypoctem je na me? Pokud ano, tak vypocet ceho?

Pax vobiscum

20 tisic in100. Tu potrebuju na cast trasy plus jezdim hodne mimo to. 41 tisic brno ostrava na roku RJ, to jsou 4 trimesicni casove jizdenky. Kazda za cca 10400. Jednotlive jizdne je jeste drazsi.

Pax vobiscum

To vam ted presne nereknu. Zatim jsem se dival jen na jizdne RJ a celositovek kraju. Otazka by byla kdyby se to rozsekalo na zony, jestli by to neslo malicko dolu, ale dost pochybuju. Ja to budu resit tak, ze rano budu jezdit s RJ a odpoledne s CD oklikou. To pak RJ jizdne klesne na cca 2400 mesicne a bude to jednotlive jizdne. Do doby nez prijde statni tarif.

Kkarel

Myslím, že vám státní tarif asi moc nepomůže. R8 je páteřní linka sever-jih a tím, že to vozí jiný dopravce tak to degraduje IN100 skoro na nulu.

myrha

Očekám, že to pánovi pomůže, za těch cca 20k/rok bude přece úplně jedno kterou trasu a s kým jezdí…

Kkarel

Státní tarif asi nebude o tom, že si koupíte síťovou jízdenku na celou ČR pro všechny dopravce.

Frederick

Naopak, i státní tarif bude znát síťové jízdenky pro všechny dopravce v zavazku, tedy i pro R8.

Ondřej

To je naopak jeho primární účel, síťovka pro všechny železniční dopravce jezdící v závazku má stát cca 25000

myrha

Čekám furt na ty časovky, na stránkách píšou jen, že to připravují (verze 30d a 90d). Nicméně pokud za rok bude SJT tak těch 10k za 90d je podle mě trošku přestřel, to máte z nějakého ofiko zdroje?

Pax vobiscum

Je to od mluvciho Regiojetu. Napsal jsem primo jemu.

babilon

Čtvrtletní Brno-Svinov podle SJT bude stát 18700 (v cenách roku 2019), takže Jančurových 10k je ještě za hubičku.

Ondřej

To nedává smysl, když roční síťovka na všechny vlaky v závazku má stát cca 25000

babilon

Traťové jízdenky se počítají podle kilometrů, u čtvrtletní je to 74x cena jednosměrné jízdenky. Že si ji nikdo nekoupí, je jiná věc. U ČD je to to samé, i cena je podobná – tam si každý dojíždějící nad cca 60 km taky pořizuje rovnou In100.

Cestující

In 100 + R8.

Tomáš

Jste velmi specifický případ.
Možná by stálo za úvahu, jestli se nevyplatí IAD.

babilon

Nebo spíš změnit práci, přestěhovat se, apod. Myslím, že 5-6 hodin každý den se dá trávit zajímavěji než dojížděním.

Georg

to je priklad jak ta anicka jede z nejdku na valassko vlakem a ma 50 jizdenek. tenhle pan bude podobne realny pripad.

Kkarel

Bohužel R8 je hokus pokus MD a tak trochu se to nepovedlo.

Hubert

A hrome….kdepak je ten zlatej soukromník? Kdepak jsou jeho výhody? co naplat, že je vlak odřeknut, že netopí, že je zpožděný, jen hlavně že má wifi !přes to vlak nejede…. ještě že to už nejezdí ČD, soupravy si ničí sami cestující, trhaj a špiní interiér, ale mužou za to ČD. Ono když spadne strom, zabezpečovačka, nebo skočí sebevrah, či zklame technika, tak ani ten slavný soukromník nemá na soupravě křídla aby tu překážku přeletěl… a o tom jak si nejlepší dopravce arriva, 4% express (teda Leo expres), a jiný dopravci počínaj 3 dny s novým JŘ škoda mluvit. 30 minut… Číst vice »

Hubert

právě že máme pane redaktor….zatímco v létě v dobách ČD jezdila z Budvaru na Údolí neprůstřelná souprava v čele z Barčou či Brejlákem za nimi dvěma patry a hitlákem po střechu nabytý turistama a vlakovejma cyklistama, dnes to Gw train zachraňuje dvěma ojetinama z Německa uprostřed doplněny dobytčákem, se snahou prěvézt davy lidí, přestože dalších 50% zůstane na peronu…. z Volar směr Prachatice a Čičenice místo několika lidí jede samotinká stařenka jež se nezmůže na gumokol, jskož ty, co na něj hrdě přesedlali po změně dopravcee… na trati do Strakonic během výluky? budˇ žádná infornativnost, nebo nebyla zavedena žádná NAD…… Číst vice »

jal

Já čísla nemám, ale známý bydlící v těchto končinách tvrdí něco podobného.
Úbytek cestujících.
Jestli je to pravda, netuším.

noerf

jal: Co se týče linek Číčenice – Volary a Volary – Strakonice, tak tam jsou vcelku podobné počty cestujících jako předtím. Linka České Budějovice – Volary mohla být ovlvněna v létě propadem počtu vodáků. Podle informací z kempů klesl počet vodáků meziročně asi o 20 – 30 % a vrátil se početně k letům 2014, 2015,což je dlouhodobý standard. Roky 2016 – 2018 byli extrémní. A vodáci se přepravují vlaky, autobusy, auty.

Vladimír D.

Já bych to nesváděl na vodáky. Sám jsem dříve jezdil na Volaryi několikrát do roka. Od změny dopravce jsem trať z Budějovic na Volary a Strakonice projel výše zmíněnou GW plechovou kavaleriíl jen jednou. Takových nás bude jistě více. Hraje zde totiž roli i nemožnost použít jihočeskou krajskou jízdenku ČD. Tak je to.

Chytrý za 2

Škoda, že už neexistuje propojení z Nového Údolí do Haidmühle a dál. Mohl by do Číčenic jezdit Henlein-Bahn. A táhnout to až do Týna u Temelína.

Chytrý za 2

Zjistěte pane Sůro. Bude to zajímat.

Ludwig

Vy musite byt neskutecne frustrovany clovek.
Vzdyt Vy nedokazete dat dohromady souvislou vetu clovece

Hubert

tak jako vy dovedete psát háčky a čárky, brachu😉

Chytrý za 2

Copa to. Frustrovaný je dneska z drah každej druhej. A sehnat asistenta taky není legrace. A taky to není zadarmo. 😁

Paja

Koukám odborářská předvánoční besídka se povedla 🙂

Ludwig

Lepe bych to nenapsal 😂

Hubert

žádná besídka, smutná pravda

David

Smutno z toho děláte vy. Jinak se vůbec nic strašnýho neděje.

Georg

neplati mu tam rezijka, takze v afektu prehlizi i takove veci jako stamiliony do rekonstrukce trati a doz…

Chytrý za 2

Teď jste na to uhodil.

Pavel R

Jak to souvisí s odborama?

Hen ten oný

Zaměstnavatel je povinen na svůj náklad vytvořit zástupcům zaměstnanců (m.j. také odborům) podmínky pro řádný výkon jejich činnosti. Zejména jim poskytovat podle svých provozních možností v přiměřeném rozsahu místnosti se základním vybavením, hradit nezbytné náklady na údržbu a technický provoz a náklady na potřebné podklady.

Chytrý za 2

Besídka zvláštní školy Š & G.

Vít Jůza

Ano, na grafoterapii máte právo. Jistě Vám už je lépe.

noerf

Hubert: Jihočeský kraj stanovil na Šumavských linkách požadovanou kapacitu, pravděpodobně dle čísel vykazovaných ČD. Tak je otázka, kde byla chyba?
Mimochodem tolik kritizováná Arriva je dceřinná společnost německých státních drah.
A například ČD, které mají personálu i techniky nadbytek zrušila v neděli dva spoje z Prahy do Kladna.

Hubert

Co ČD zrušila?? os a sp objednává a redukuje tamní Kraj, nikoli ČD. Stěžujte si na Kraji. Co objednaj to ČD jede.
Šumava?Škoda slov …úpadek, paskvil a prázdné vlaky…

Frederick

Noerf má nejspíš na mysli výpadek z důvodu poruchy soupravy. Na to si máme stěžovat na kraji? Ten ty spoje objednal a dopravce operativně zrušil.

Posel

V neděli byl zrušen Sp vlak s odjezdem z Kladna v 7:15 v úseku Kladno – Vltavská, porucha. Na Kladno přijel cirka o 15 minut opožděn. Cestující nastoupili do Os s odjezdem v 7:30 (čili hned). Po cirka dvaceti minutách byla porucha odstraněna. Sp odjel soupravově do Veleslavína, odkud odjel jako obratový Sp (na Vltavskou by nestíhal).

Filemon44

Už jen fakt,že v záplavě malérů,kterí jsou od neděle na vlacích nových dopravců,se tu neustále omílají pouze ty dva vlaky Praha-Kladno,svědčí o tom,že ČD si nevedou zrovna špatně

Chytrý za 2

A SONP Kladno co? Zrušeno.

Jihocech

Dba spoje z nekolika tisic, co denne vypravují…
Leošek tri z deseti . (Sice komercni, ale to mne jako cetujiciho fakt nezajima, kdyz s tim spojem počítám)

Jihocech

Však taky liberalizace se nedělá kvůli cestujícím.
Ale kvůli tomu, aby se kamarád premiera a krachujici paštikar dostali k ceciku statnich penez

Chytrý za 2

Já myslím, že důvodem bylo aby se někdo (neznámý známý) napakoval. Tomu vrčte.

Modré zábradlí

Dojíždím vlakem ČD, který jezdí 20 stejně (před třemi lety začal jezdit o minutu dřív). „Najednou“ přijde „změna“ GVD a trvá 14 dní, než podle toho „změněného“ začne doopravdy jezdit (dnes +10, včera +15, v pondělí nevím, měl jsem volno). Tolik k těm nezvládajícím soukromníkům…

Martin K.

Dal jsem Vám plus za zlepšení večera, tak zábavný příspěvek jsem nějakou dobu nečetl. Děkuji a přeji pěkné Vánoce! 😉

Hubert

příznivcům z obcí a krajů kde jsou rádi, že jim ten vlak vůbec jezdí, posílám díky za přízeň a vzkazuju :nebojte zasejc bude dobře, sic nejčko je bordel. PT obecenstvu středních Čech, kteří si (zejména z Prahy)
stěžují i na špatný vzduch a i na to že jede vlak včas, přeji Veselé Vánoce a potom napněte plachty a odplujte na východ 😉
Jste stát ve státě a chodíte se sem jen hádat a brečet na špatný hrob.

Tronda

A když je to tak hrozný, proč rrychlíkem RJ stojí lístek z Brna do Nezamyslic 52 Kč a rychíkem ČD 98 Kč? To je skoro dvakrát tolik.

Cestující

Stojí 63,- a hlavně jeden jedinej s odjezdem 21:02h.
ČD 76,- s in25 a i se zapocitanou cenou IN. K dispozici 8 spojů přes celý den.
Nějaké další geniální příklady?

David

IN25 se kupuje. Není zdarma. Takže s ČD to 76 rozhodně není.

Cestující

David: V tom případě jste velmi slabý na počty.
490 : 200 = 2.5,- (200 = zhruba počet pracovních dnů)
74 + 2.5 = 76.5,-

Ten co občas skutečně vlakem jezdí

Tabulka ukazuje sobota–neděle–pondělí (2018) vs. neděle–pondělí–úterý (2019).

Jen tak

to je jak clanek o tom, ze vecer zapadlo slunce 🙂

vzdyt se to deje kazdy rok.

kix

přesnost gvd se snížila o cca 5%..na co to čislo asi tak ukazuje 😀

babilon

Nevíme ale, kolik z toho je skok ze soboty na neděli (údaje ze soboty 14.12. chybí) a kolik z toho je celoroční mizérie.

Pavel R

5% co nejezdí ČD

JménoJeštěNevymyslel

Tak až budou data i za dnešek, tak bych prosil další článek. 🙂