Přes padesát pokut během dvou dnů. Policie trestala za přecházení kolejí
Přecházení lidí před pendolinem. v Zábřehu. Foto: petrrecicar/x.com

Statistiky letos ukazují nárůst počtu střetů vlaku s osobami v kolejišti.

Statistiky letos ukazují nárůst počtu střetů vlaku s osobami v kolejišti.
Jsem strojvedoucí, pár jsem jich už přejel a je mi úplně jedno, kde si kdo přechází, když dává pozor. Většina přejetých jsou stejně sebevrazi a ty asi nemá cenu pokutovat
Mám stejný názor,v podstatě je to byl pro mě lovný teritor.A tak jsem lovil.Je to drsný,ale bohužel pravda.
A co projektovat stanice tak, aby k tomu nebyl důvod?
Mírné změny se občas dějí (podchod na Žižkov před pár lety)
Nebo např. podchod v Benešově prodloužený na druhou stranu kolejiště i na druhou stranu silnice.
Když bude člověk chtít, vždycky si cestu přes koleje najde
A má důvod chtít, musí být zakopávání o kolejnice výhodnější než 500m obchozí trasa s podchodem vybudovaným mimo směr poptávky chodců?
Je potřeba budovat tréninkové dráhy typu Rajská Zahrada? Musí být místo šikmých ploch nespolehlivé a neudržované výtahy, aby občas neexistovala legální cesta pro vozíčkáře (a nápad říct si nádražákovi aby mě doprovodil po služebním, nepovažuji za legalizaci, maximálně tak za informaci že to lze přejít bez sražení)
Každý druhý den je střet vlaku s osobou, kdy je následně zastaven provoz na několik hodin. To je pak radost cestovat. Měla by to policie kontrolovat častěji a dávat vyšší pokuty.
Jak pomůže pokutovat sebevraha?
Ano a hlavně postupovat podle Zákona o drahách,pokud dávají tu směšnou pokutu na kterou nemají nárok,tak v podstatě překračují svoje pravomoci.
Kdo bude dávat pokuty správě železnic za rušení přejezdů a rušení logických cest.
Vážně si myslíte že pěší chodec bude chodit 5 km navíc….?
Skvělé, že se policie zaměřuje i na nebezpečné přecházení kolejí.
Jenže tohle se děje na spoustě míst každý den, takže 50 případů je jen malý zlomek. Chtělo by to podchytit systematicky a zaměřit se také na prevenci.
Jakože by třeba i nádražaci chodili pochody pro cestující a neměli žádné speciální cesty? Třeba jako v Rakousku?
Novější stanice jako třeba Pardubice to už ani neumožňují. Přechody nejsou a na koncích nástupišť jsou zamčené branky. Ono se to časem změní samo.
Jo Pardubice jsou strašný. Navíc chybí jemný štěrk mezi kolejemi. Tam je chůze k soupravě vyloženě nebezpečná.
zrovna jsem si rikal jestli by neslo na konci nastupiste udelat nejakou branku a ono uz se to dela 👍
Já jsem nadrazak a chodit přes koleje si nelajznu
3 dny volna
taky to říkám – 3 dny (placenýho) volna, popř. si člověk udělá exkurzi na policejní stanici, pokecá s policajtama……..
To zalezi na profesi ale – nekdo ma jen prvni den placeny a dalsi dva uz neplacene… 🙂
No hezký, jen jak často takhle ti policajti pokutujou? Takovouhle “akci” udělaj tak jednou ročně…
Ti policajti chodí podchodem?