Přeložka silnice z Krnova na hranici má důležitá povolení, zmizí omezení tonáže na přechodu do Polska
Silnice I/45 Krnov - hraniční přechod. Foto: ŘSD

Předpokládaná cena stavby je 184 milionů korun.
Předpokládaná cena stavby je 184 milionů korun.
Včera tu byl článek, který se v titulku lehce posmíval obchvatu Rytířska, kde je 17 lidí. Tady to bude ještě míň, a přitom jsem rád, že daná investice dává smysl.
Šlendrián je ale na obchvatu Krnova, kde na křižovatce s I/45 (dle StreetView/Panoramy) přibyly přenosné STOPky. Buď kruháč, semafory – a nebo ideálně MÚK. Vůbec mě překvapuje, že na počátku 20. let 21. století otevřou novou průsečnou křižovatku I. tříd.
Z důvodu řady těžkých dopravních nehod na křižovatce silnic I/45 – I/57 po zprovoznění obchvatu Krnova došlo ke zpracování bezpečnostního auditu, který navrhl upravit značení, zejména umístit STOPky (dnes už tam jsou jako trvalé dopravní značení v reflexním provedení, čímž došlo ke snížení počtu nehod…). Původní značení bylo velmi zavádějící, když před křižovatkou sice byla značka dej přednost v jízdě, ale na dlážděném ostrůvku těsně za hlavní byla nelogicky umístěná značka hlavní silnice. Lidé, kteří jeli po Petrovické, tak mnohdy prostě křižovatkou bez zpomalení profrčeli. Připomínky, že je křižovatka zcela nevyhovující ŘSD odmítlo už před výstavbou. Argumentem proti kruhovému objezdu… Číst vice »
„Začátek trasy bude v rozestavěném úseku, který řeší křižovatku silnice I/45 s novostavbou silnice I/57.“
Tam žádný rozestavěný úsek není? Novostavba I/57 byla dokončena a křižovatka těchto dvou silnic první třídy je řešena asi nejhůř co to jde.
Takže průser! Pokud se zároveň nedobuduje obchvat města, tzn. přeložka ulice Partyzánů, stane se z této ulice parkoviště polských kamionů. Za mne nechat do té doby přechod tak jak je.