Přejezd jen s kříži na silnici I. třídy končí. Třemošnickou lokálku vylepší AŽD a Chládek a Tintěra
Díky této investici zmizí ze silnic I. třídy jeden z posledních přejezdů, který je zabezpečený jen kříži. Dostane závory
Správa železnic vybrala zhotovitele modernizace tří přejezdů na regionální dráze z Čáslavi do Třemošnice (č. 236). Zakázku získaly firmy AŽD Praha a Chládek a Tintěra Pardubice s cenou 63,2 milionu (nejvyšší přípustná cena byla 68,1 mil.).
Díky této investici zmizí ze silnic I. třídy jeden z posledních přejezdů, který je zabezpečený jen výstražnými kříži. Křížení tratě se silnicí I/17 dostane závory. Jejich břevna budou z kompozitního materiálu s LED svítidly. Stavba začne ještě v dubnu, hotovo by mělo být za rok.
Trať 236 vede mezi stanicí Čáslav a zastávkou Vrdy-Koudelov v souběhu se silnicí I/17. Na poměrně krátkém úseku mezi kilometry 2,14 až 2,25 se nacházejí celkem tři úrovňová křížení železnice se silnicí. Kromě zmiňované silnice I/17 jde o souběžně vedenou cyklostezku a také silnici III/33724. Všechny přejezdy jsou v současnosti zabezpečeny jen výstražnými kříži.
Součástí stavby bude i rekonstrukce železničního spodku a svršku v okolí přejezdů a dvou přilehlých mostů. Zajímavostí projektu je náhrada mostu přes Koudelovský potok v km 2,132, na kterém dochází ke křížení dráhy a silnice I/17. Stávající přemostění bude odstraněno a na jeho místě vznikne nový prefabrikovaný železobetonový most složený z profilů ve tvaru U. Most by měl být vybudován za 21 dní během nepřetržité výluky v září a říjnu.
Trať Čáslav – Třemošnice je dlouhá 17 kilometrů. Vychází ze samostatného (místního) nádraží v Čáslavi naproti hlavnímu nádraží na trati 230, k němuž je spojení přes dvojitou úvrať. Další úvrať na trati je ve stanici Žleby.