Přehledně: Velké opravy dálnic kolem Prahy začínají, řidiče čeká pekelná sezona
Noční práce na dálnici D1, foto: Ministerstvo dopravy
Na nejvytíženější české dálnici mezi Prahou a Brnem začínají po zimní přestávce stavební práce. Opravovat se ale bude také Pražský
Proc takovy bulvarni titulek? „řidiče čeká pekelná sezona“ je na informacnim webu uplne zbytecna veta.
Možná máte pravdu, na druhou stranu tolik oprav najednou nikdo nepamatuje … tak jsme si to dovolili 🙂
No, já si nemyslím, že je titulek nějak bulvární. Příjezd do Prahy ze (severo)východu bude díky všem krásně synchronizovaným opravám skutečně peklo. Náraz prováděné opravy na D10, D11 a I/12 v Běchovicích zabíjí tenhle směr docela spolehlivě. Když si k tomu člověk přičte ještě výluku na 231/S2 kolem Mstětic, tak už zbývá jen nějaká renovace na 010/S1 a spousta lidí dojíždějící z tohoto směru do Prahy do zaměstnání to může zabalit. Jak kdosi na tomto webu psal, opravy jsou potřeba. Jsou. Ale tenhle neskutečný souběh je prostě smrtící.
A ta samotná oprava D10, která díky opravě mostu u exitu 10 a sjezdu u exitu 14 na měsíce vlastně odřízne Brandýs/Starou Boleslav od dálnice, to je skutečně majstrštyk…
Díky omezením na silnicích mají dráhy teď relativně dobré období, ale až to všechno pospravují, očekávám, že zas nastane úprk na silnice.
p.s. dnes přes Vysočinu jsem po většinu cesty sám v celém vagonu, takže další smutný zážitek s obsazeností vlaků čd ;( A nedaj si říct a nezlevní, raději jezdí s prázdnem a zřejmě spoléhají, že objednatel/sponzor zatím zřejmě kašle na kontrolu využívání spojů.
No, on už ale začíná být i pro železnici ranní návoz cestujících z východních příměstských oblastí Prahy docela problémem: zkrácení některých peronů na zastávkách na kolínské trati pod 200 metrů (v rámci posledních staveb „koridorizace“) znemožňuje nasazení „troješusů“ a kapacita infrastruktury je v podstatě vyčerpaná …