Přehledně: Plzeň, Tábor, Most. Správa železnic letos zahájí opravy 54 nádraží
Letos začne velká rekonstrukce budovy plzeňského nádraží, velké úpravy také čekají desítky toalet.
Letos začne velká rekonstrukce budovy plzeňského nádraží, velké úpravy také čekají desítky toalet.
Současná situace jasně ukázala, že opravovat nádraží je totálně k ničemu. V prvé řadě by se měla řešit rekonstrukce tratí.
a budou k tomu opravovat náastupiště taky
Lhotky nad Bečvou?To neznám,ale Lhotka nad Bečvou tam už bude skoro hotovo.
Tábor? Neopravovalo se to nedávno? Co tam budou dělat. Mrhání penězi.
Slavka
Tábor s budovou ještě ani nezačal.
Tak nevím, asi mám nějakej špatnej úsudek, ale nemůžu si pomoct… Na jedné straně se v tomto článku uvádí oprava 114 nádraží za 1,7 miliardy Kč, tedy nepřesným odhadem v průměru ca. 15 mil. Kč na jedno nádraží uvedené v seznamu. To tam asi opravěj WC a asi natřou fasádu barvou a snad i zametou okolo baráku. Připomíná mi to scénku z Troškovy trilogie, kdy JZD Hoštice u Volyně chtělo opravit mlýn a „náhodou na to měli v rozpočtu 15 tisíc“. Na straně druhé jsem si tady 21.7.2020 přečetl, že za stejnou sumu 1,7 miliardy Kč se opraví pouze budova… Číst vice »
Pořád se nemůžu zbavit pocitu, že HK, LBC a KV kraj jsou prostě na železničním blacklistu, to už jinak není možné…
Karlovarské horní nádraží je hezké.
LBC a KV jsou doočíbijící… A nejen na železnici. LBC nechápu, 5. nejlidnatější město v ČR, ale v celém kraji se nestaví a nebude stavět pořádná silnice, a železnice je už naprostá zoufalost. Když si rozkliknete připravované stavby a mrknete na plány státu v dalších 10 letech, tak se ani moc měnit nebude…
Já si skoro myslím, že je to důsledek té bolševické protisudetské propagandy…
A Zlínský to samé…
Také mám takový pocit a co mě jako Liberečáka dobíjí je argument: vždyť do toho Liberce máte dálnici ..
KV nové nádraží a kolejiště, SO opravené nádraží a nové kolejiště, CH nové kolejiště a nádraží před opravou, ML opravené nádraží. Nová nástupiště v Chodově a připravuje se nová budova. Plánuje se Aš.
Neříkám, že by to nemohlo být lepší, ale nestěžuju si.
To utrácení peněz daňových poplatníků by mohlo vydržet…Jak toto dopadne? Zaklekne Sž na dopravce přes poplatky? Atd atd…
Chomutov nic? Smutné ..
V Chomutově se plánuje nové osobní nádraží blíže civilizaci.
Co vím, tak letos by měla začít rekonstrukce trati a zastávek mezi Mostem a Chomutovem…
Chomutov plánuje Dobrá správa zbourat…
Celý?
1,75 miliardy na tolik nádraží?!
Kde se najde minimálně 40 miliard
na přesun v Brně?! A bude to vůbec někdy? Snad ne…….
Nebude. Buďte ubezpečen že nebude…
Prosím o informace. Kolik je nejvyšší přijatelné převýšení koleje pro naložený nákladní vlak? 100mm?
Třeba Lhotka se letos dodělává.. některé akce letos začnou.proc se nedělá Vsetín to je ostuda
Protože důležitá je Lhotka kde se denně pohybují stovky cestujících a ne Vsetín kde prakticky nic nejezdí 😁 (ironie)
Kde zastavují i expresy…
A má to i logiku, když tam vycházejí navazující tratě…
A co Teplice v Cechách?
Třinec je 4 roky po velké rekonstrukci. Pokud není v seznamu omylem, jsem zvědav, co tam budou dělat.
To je jako Svinov
Svinov to bude mnohem déle
Svinov je dodělaný 2006 … Ale co tam chtějí dělat teď mi není jasné. Stačí opravit ty nefunkční automatické dveře.
Opravuje se přístřešek u budovy směrem ke kolejím. V zimě.
Interiérové úpravy v nově přistavěné části. ČD centrum zmizí a místo stávajících 4 pokladen jich bude 8. Navrhuje to stejný architekt jako celou přístavbu.
Studénka byla 2003 … Na seznamu je taky. Co tam budou dělat mi taky není jasné.
Asi znovu vymalovat bo přijede Babiš.jak se to malovalo když mnel přijet tok
No a s tím vyřeší ty pavučiny a mouchy pod stropem.
Ta část nádraží pro veřejnost je naprosto tragicky koncepčně vyřešená , takže tam můžou tak maximálně udělat ty záchody na kartu, jinak nevím. Měla tam být hala s nízkým stropem a skleněnou stěnou oddělená vytápěná čekárna. Místo toho je tam studená hala a čekárna co vypadá jak holobyt strčená bokem.
Budou se provádět úpravy interiéru prosklené přístavby – místo ČD centra bude více pokladen (nyní jsou 4, má jich být 8).
Při rekonstrukci za sto mega si tenkrát nevšimli, že tam po otevření centra chcípl pes, takže se budou upravovat nevyužité prostory na něco možná užitečnějšího.
A co nádraží Kladno? Rekonstrukce budovy má snad být součástí projektu „Modernizace trati Kladno (včetně) – Kladno-Ostrovec (včetně)“, který se má stavět v letech 2021-23 (https://www.stavby.szdc.cz/letaky/S631500651.pdf). Takže s opravou nádraží se počítá asi až ta další léta?
Do kdy se bude ještě opravovat uzel Plzeň? Podle mě ty opravy nemají konce, ale musím být a fér a říct, že je to jedno z nejhezčích nádraží v ČR.
Je krásná.. se dělaly perony a koleje a vše kolem .teď přišlo na budovu
tak ještě se bude dělat Plzeň-Koterov tuším
Premyslim, kdy se konecne krajske mesto Zlin docka slusneho nadrazi a zeleznicniho spojeni. Ta silena zlinska tragedie, jak se zda, bude jeste dlouhe roky pokracovat.
Problém je v poloze Zlína mimo železniční koridor.
Problém je v NEDOSTAVĚNÉ elektrifikaci a zdvojkolejnění tratě Otrokovice-Zlín.
Ale prosím Vás!
Do Otrokovic jeho to kousek a trať na Vizovice mnela projít zrychlením + elektrifikaci
Ano, elektrifikace se uz roky odsouva a aktualne je zahajeni v nedohlednu.
SZ je plně zaměstnana zadáváním studií jaké studie si má nechat udělat. Takové prkotiny jako trat do Zlína nestíhá řešit 😁
To zas ne, u zlínky se neustále řeší odvolání kvůli rušení přejezdu.
Tak jestli celá takhle zásadní akce stojí na jednom přejezdu …
Bude 3021
Ve Zlíně ještě není elektřina ??
Ne. Nádraží vypadá jako… no, ani nemám slov. A dostavbu trati z Vizovic do Lidečka už raději vůbec neslibují. Asi by bylo snadnější přemístit město k normální trati s normálním nádražím.
Zlín má normální nádraží. Jenom se z nějakého důvodu jmenuje Otrokovice.
Přesně ať to přejmenují na Zlín-hl.n. nebo Zlín-Otrokovice
Ta čísla trošku haprují, ne? Ve ZLK se má letos začít rekonstruovat nádraží Rožnov pod Radhoštěm a Vsetín (a nejsou nikde uvedeny). A LhotkA nad Bečvou je jen jedna (a rekonstruuje se již od minulého roku).
Zveřejnili jsme to, co zveřejnila Správa železnic.
Stejná Správa železnic na webu stavby.szdc.cz uvádí zahájení oprav 39 nádražních staveb (klíčová slova „žst“ + „nádraží“) v roce 2021. Raději bych se na jejich čísla nespoléhal.
Je take dost dobre mozne, ze opet odklad a opet nezacnou (jako jiz minulych zhruba 10 let).
Rožnov? Tam stačí položit pár prefabrikátů jako nástupiště a hotovo.
Souhlas, ať s Rožnovem nedělají vědu.
V Řevničově to vylepšení jistě ocení spousta lidí.
Možná nějaké lesní víly a lišky, které tam dávají dobrou noc 😉
(jestli tedy myslíme oba to samé nádráží, ale jiné tam asi není)
I liška může jet vlakem, ale musí si umět na internetu koupit jízdenku
Nebo poprosit hajného, ať jí tu jízdenku koupí 😀
Výpravčí jo
Mě se Řevničov jeví jako ideální místo pro „dočasné kontejnerové řešení“, než tam dorazí DOZ.
No on i ten Jarošov nad Nežárkou je významná stanice s velkými obraty cestujících. Jo počkat – ono tam nic nezastavuje…
Počátky-Žirovnice (Stojičín), Čejetice, Bálkova Lhota, Nová Ves nad Lužnicí tam nastupuje skutečně velké množství lidí. Reálně by tam stačil přístřešek na nástupišti.
Ale kdyby tam bylo památkově chráněné nádraží, tak i se renovovalo i přes nic-provoz.
Lhotka nad Bečvou.
Co nam to tu bude jezdit za pekne soupravy? Vypadaji dobre. CD koupi neco moderniho? Nebo kdo to bude provozovat?
Myslím si, že tohle je vizualizace architektonické soutěže. Dokonce už se to zde na zprávách řešilo v některém předchozím tématu, že v „daleké“ budoucnosti by sem zajíždělo z Mnichova……. Určitě se toho dožijí moje prapra…
tvoje prapra už nezažijí nakreslené ICE, to již bude v křemíkovém a feritovém nebi:-D
Spíš bude mít modrý (pak to bude super), nebo žlutý (pak to bude německý šrot) nátěr a bude to hoblovat zbytky našich koridorů a zárodky VRT.
To jsou přeci revitalizírované 810.
to je vlhký sen některých lidí, že bude Plzeň obsluhovat Regiojet s partnerskou DB (nebo v té době možná už dceřinou) 😀
PS: to měl být vtip, jinak je na té fotce Jančurův second hand ze západu a ICE DB, když jsem před časem tuto fotku kritizoval pod jiným článkem, bylo mi vysvětleno, že SŽDC ČD nesnáší (prej kvůli nějakému naschválu, ale už si nepamatuji co tehdy oponent uváděl) a tudíž tam radši dali RGJ+DB, přesto, že je to nesmysl, osobně jsem toho názoru, že by tam měli být neutrální vlaky, tj. minimálně bez log
Ono jako hlavně v tom žlutým neplatí režijky, že jo. A k čemu je pak takový vlak?
100 nádraží se objevilo až mezi titulkem a článkem? Nebo proč titulek anoncuje 14 nádraží a článek 114.
Nejdříve bylo v nadpisu 14, v textu 114, teď je v nadpisu 54…. 🙂
A co Praha?
Co si takhle nejdřív přečíst článek a pak diskutovat?
Praha není jen Praha – hlavní nádraží.
Jistě – i třeba také Vyšehrad (kde chce ROPID zřídit zastavování vlaků „Eska)!
To ICE bude fakt do Plzně zajíždět? Nejspíš mi něco uteklo.
Hahah. Nevěřte všemu, co vidíte na vizoškách.
Jaké ICE? To je přece Arriva v roce 2090 na trati Plzeň – Liberec. Kvůli omezení v souvislosti s Covidem-2085 vlaky objíždí Havelsburg (bývalou Prahu, která se oddělila od Čech).
No vidíte, teď je rok 2021 a zatím tu máme „oddělení“ Jihomoravský „stát“, protože to co předvádí je smutné, co se týče dopravy a přepravy.
Je pravda, že mě ta úvodka v první chvíli taky trochu překvapila.
Holt počítačová grafika dneska umí divy 😀 🙂