Přehledně: PID se vrací k běžným jízdním řádům, posílí provoz metra B, přečísluje linky
Autobus PID v Mníšku pod Brdy. Foto: Město Mníšek pod Brdy
V regionální dopravě dojde k hlavním změnám na Mníšecku a Tuchoměřicku.
V regionální dopravě dojde k hlavním změnám na Mníšecku a Tuchoměřicku.
Objevil jsem ještě jednu změnu, o které se překvapivě nikde nepíše, ačkoliv je značená i na mapě linek. Autobus 116 nově jezdí trvale z Jenerálky na Bořislavku (tzn. jezdí v trase Dejvická – Jenerálka – Bořislavka), podle JŘ jde o trvalý stav.
To becko 4-5min., to neni spicka, to je sedlo mezi spickami?
Ano, špička přeci nejezdí po 5 minutách
Ano, je to opatření pro dopolední sedlo
Kdy se dočkáme odjezdu posledního metra v půlnoci z konečné?
To jako k čemu? Zajímavé jsou spis časy z centra.
No do nich se to nepřímo promítá. Vzpomínám na předcovidové metro 00:25 z Muzea…
Už nikdy, resp. v historicky blízké době určitě ne a stávající rozsah je nadlouho trvalý. DPP to už několikrát vysvětloval – potřeba časového okna na provádění údržby a nevycházely by směny se stávajícím personálem
Takže až se metro půjde udržovat efektivněji…
Ani v pátek a sobotu by to nevycházelo na 1-2 hodiny všeobecného denního provozu navíc (byť třeba oslabeného na základní intervaly 15/30 minut)? Pořád by šlo oslabit například neděli 4:30-6:30 na 15/30 minut…
A tu údržbu budete dělat mezi vlaky?
A že to jinde po Evropě zvládají s prodlouženým provozem o víkendech. Stačilo by v pátek a sobotu jezdit do 1 z konečných. To by opravdu ztroskotala údržba metra? To by byl velký problém změnit směny několika desítek pracovníků? Jezdí metro pro lidi nebo pro zaměstnance?
Existuje paragraf jedna.
Poslední spoje denních linek musí odvést někdo s denní směnou (vesměs odpolední, někdy i šejdry). Není možné převlékat noční linku na debbí.
Jak tu údržbu zvládají v zahraničních městech?
207 jezdí na Basijejské náměstí kvůli výluce, ale už to vypadá, že jsou tam připravena trvalá stání, tedy má někdo informaci, zdali také bude v trvalém stavu?
Měl by tam být prodloužen každý druhý spoj.
To je dost zvláštní skutečnost, takže vám budu věřit. 🙂
Je to tak v rozvoji linek PID v Praze, opatření A.09