Přehledně: Loni přibyly další desítky bezbariérových nádraží
Nádražní budova v Radotíně. Foto: Zdopravy.cz, Jan Nevyhoštěný
Ke zlepšení podmínek pro cestující s handicapem došlo díky modernizaci nádražních budov a železničních stanic.
Škoda, že Českolipsko nic 🙁
Nechybí v seznamu Semily?
Troufám si trvdit, že statiskty které SŽ má budou silně zkreslené tím, že data z kterých vycházejí nejsou správná. Například pro zastávky Řež a Úholičky (na hlavní koridorové trati) mapa SŽ uvádí: „n1 – Bezbariérový přístup na všechna nástupiště a současně všechna jsou v normové výšce 550 mm nad TK (dle ČSN 73 4959)“ To ovšem není ani v jednom případě pravda, protože ten přístup je pomocí plošin, které jsou dlouhodobě uzamčené, a tak pokud jste na vozíku, či jdete třeba s kočárkem, tak se na nástupiště ve směru do Prahy nedostanete.
Ale manažery přece nezajímá reálný stav, hlavně že mají opatření odškrtnutá v tabulce.
Bere se stanice na hlavní trati ze jmenovaného pohledu jako vyřešená i když je pouze poloperonizovaná?
V Nové Pace opravili vkusně budovu a zbourali hajzlíky. A tak se tam teď okolo budovy válejí lejna.
To je super, teď ještě udržovat hlavně ty podchody. Včera v Čerčanech v podchodu tma, zato na rampě zápasí všechny zářivky se sluncem. O špíně a smradu nehovořím. Ty wapku neviděly rok možná dva.
To máte blbé. V Benešově se o úklid podchodu stará obsluha WC a je tam čisto.