Přehledně: Linty, bardotky, brejlovci i 845. Stát rozdělil dotace na ETCS do dalších vozidel

Lokomotivy 749.247 a 749.251 po opravě. Foto: Východočeská dráhaLokomotivy 749.247 a 749.251 po opravě. Foto: Východočeská dráha

Objem žádostí byl nižší, než stát v poslední výzvě nabídl.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
javr

V téhle výzvě RJ uspěl s žádostí o dotaci na doplnění ETCS do 162/362, ale ve výzvě 22, kde žádal o dotaci na samotnou dualizaci a kde ještě žádal o dotaci LE na dualizaci flirtů a ČDC na dualizaci 163, úspěl jenom Leo Express. Navíc v samotné smlouvě na dualizaci mezi RJ a ČMŽO se přepokládá spolufinancování z OPD. Neví někdo, jak to nakonec s tou dualizací bude?

noerf

Tam je otázka, jestli nepřevedou peníze z výzev 20 a 21 do výzvy 22. A druhá věc je, že podíl dotace by měl být 50 %, což by z ceny dualizace Flirtů přes 180 milionů Kč mělo činit cca 90 milionů Kč a tedy něco přes 50 milionů zůstat pro druhý Regiojet. Zajímavé je, že třetí z této výzvy ČD Cargo získalo více bodů než úspěšní žadatelé ve výzvách 20 a 21.

kedluben

ažd praha? nejsou to oni, kteří vyhrávají výběrka na instalaci etcs na českých tratích?

noerf

Nedávno jsem viděl posouzení výzev tuším 20 – 22 hodnotící komisí. Zaujalo mne, že ve dvou výzvach se rozdělilo ze 100 respektive 150 milionů řadové jednotky milionů, z výzvy 22, kde se rozdělovalo 150 milionů Kč byli požadavky na cca 400 milionů Kč.

Berhof

Mohl by někdo zkušenější prosím vysvělit, jak to vlastně je s instalací ETCS do straších vozidel, kdy stejnou řadu (např. 749) provozuje řada soukromých subjektů? Dělají společné objednávky u jednoho dodavatele a cena za prototyp se rozpustí mezi všechny stroje? Nebo každý si to soutěží sám a platí i schválení prototypu?

Neznamy Jarek

Bude někde poznat, kolik stála instalace ETCS do určité řady vozidel u různých vlastníků?