Přehledně: Lávky, opravy ulic nebo Hostivařská spojka. Kam zamíří miliarda kompenzací za Pražský okruh
Křižovatka Lipanské a Říčanské ulice projde proměnou na okružní. Foto: Google Street View
Mezi osmnácti stavbami dominuje velikostí Hostivařská spojka, bez které není možné část Pražského okruhu kolaudovat.
Ale jo, jsou to rozumné věci. Jediné co mi tam chybí je obchvat Říčan. Moc nerozumím, že nyní je ticho po pěšině. Před 20 lety jsem měl skoro pocit, že bez obchvatu Říčan nebude ani D0 511. Vzhledem k tomu, že pan Mátl je Říčaňák (viz rekonstrukce Černokostelecké), tak tomu moc nerozumím.
Evidentně Mátl nechce dopadnout jako Kupka s tunelem VRT v Líbeznicích.
Otázka je, jestli je vůbec kudy ještě obchvat Říčan vést, všechno zastavěno. V plánu je aspoň „východní obchvat“ Všechromy – I2 a pak spojka mezi Pacovem a ul. Přátelství. Ale Černokostelecká zřejmě bude průtah navěky…
Pche, kolaudace není žádnej milník. Věc se dá provozovat ve “zkušebním” režimu desítky let, s tím už máme v Praze i Brně spoustu zkušeností…
Nějaká mapa raději než kilometr textu?
https://mapfabric.cz/d0-511-kompenzace_zakres-01/
Je to tedy jen orientační. Pane Sůro, klidně použijte do článku:)
Třeba ta (9) byla pěkně matoucí. Nenapadlo mě, že je míněna „Alej Legionářů“. Ulice Legionářů je totiž úplně někde jinde (v Ďáblicích).
První věta. I/12
To je překopírované z materiálu pro jednání vlády…
Ano, který nebyl veřejně dostupný a který obsahuje dvacet staveb, i když v praxi jde o osmnáct.
Opravte si prosím v textu I/2 ( to je kutnohorská) za I/12 ( aktuální ceskobrodska, starokolinska- budoucí přeložka I/12 2+2 pruhy). 😉
díky za upozornění.