Přehledně: Kam povedou vysokorychlostní tratě a jakou rychlost umožní

Frecciarossa 1000. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářFrecciarossa 1000. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Jedním z nejdůležitějších témat na české železnici je plánování a budoucí výstavba vysokorychlostních tratí. Deník Zdopravy.cz přináší výňatek z prezentace,

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marco

to, že už i v Polsku se staví a i jezdí vyšší rychlostí je v porovnání s původní startovací pozicí obou stáů tragické…

Jan

🙂 Za 10 let třeba dožije koridor, bude potřebovat opravu. Tak by se již dnes mohlo projektovat, jak ho tentokrát udělat pořádně. A taky jak pořádně narovnat Kolín Havlíčkův Brod Ať se tam nejezdí 70. Opravovat znovu koridor na Třebovou v současném zaplnění by možná byla opravdu sranda:-)

Stan

Rozšiřujete negativní náladu ve společnosti. Včera článek „36 let TGV“ a dnes o plánování VRT v ČR. A to by se navíc měl zaměnit výraz „plánování“ za termín „úvaha“.
Pokud ještě přidáte článek „Šinkansenu je 50+“, tak se vás ptám, jak má člověk dál po ránu vstávat vstříc radostným zítřkům?

Jan Šindelář

🙂 ano, to řazení není úplně šťastné, příště si na to dáme pozor

Andel

Snadno může vzniknout dojem, někdo ze zainteresovaných je z Mostu.

sochovsky

Tak jakou pohadku vymyslite na zitrek.takove blaboly jako treba vizualisace brno-breclav se nedaji cist.podivejte se napr.plzen domazlice.beznadejne zastarala jednokolejka.to nikomu nevadi.nebo optimalisace plzen cheb.to asi ti redaktori jsou slepi.no a treba z moravy trat bohumin jablunkov cadca.no po 25 letech se pokracuje z c.tesina do detmarovic.j3 zbytecne to vypisovat.to je blabol vedle blabolu.pro zacatek dokoncete trat do c.budejovic.pak muzete opet zacit fantasirovat a lobovat.