Přehledně: Frýdek-Místek čekají zásadní rekonstrukce v dopravě
Frýdek-Místek a červená lávka přes ul. Revoluční. Zdroj: město Frýdek-Místek

Práce proběhnou postupně, najednou by je dopravní situace neunesla.
Práce proběhnou postupně, najednou by je dopravní situace neunesla.
Super Ostrava rozkopaná a ještě Frýdek- Místek do toho, doufám že bude teplé léto až může člověk jezdit na kole
Světelná na Riviéře u auto bazaru, světelná u Obi Vás zastaví i ve 3 v nocii při 40-cítce, teď obnoví světla u starého autobusáku, kde to funguje bez nich cca 15 let v pohodě aj eště v jedné lajně přidají semafory na hlavní třídě u Tesca, to jsou čistokrevní magoři, kteří ukazují moc a klidně budou zastavovat auta ve 2, ve 3 v noci kdyz tam nikdo jiný není. Takže řadit za 1, 2, 3 4 a znova a znova. Vivat Grean deel !!!
Jeden by z toho článku skoro nabyl dojmu, že doprava je synonymum pro automobilovou dopravu.
Člověk by čekal, že když se konečně otevřel ten bájný obchvat, že bude prostor pro zlidštění alespoň Hlavní třídy, ideálně úplné zrušení všech MÚK ve městě a zeštíhlení povrchových křižovatek. Ale to by u nás čekal marně.
Krásná ukázka toho, že samotné okruhy nevyřeší vůbec nic.
Obchvat je dobrý pro tranzit na Těšín a směr Ostrava – Frýdlant.
Protože ale na něj není vůbec napojen Frýdek, tak všechna doprava z Frýdku a okolí směr Příbor a opačně musí jet tak jako kdysi přes Místek, nejčastěji samozřejmě po Hlavní třídě. Tohle bylo jasné od počátku. Očekávání, že z Hlavní třídy se stane pomalu pěší zóna, byly opravdu k smíchu i pláči.
K tomu přidejte automatické váhy na obchvatu, takže přetížené kamiony jezdí stejně přes město.
Taky proto magistrát zprovoznil tu světelnou křižovatku u OBI.