Přehledně: Evropská, Plzeňská nebo Ječná. Letní opravy tramvajových tratí v Praze přinesou řadu výluk
Opravený tramvajový most Krejcárek - Palmovka. Pramen. FB Elektroline
Celkem DPP provede v létě opravy za více než 120 milionů korun.
Kterej blbec vymyslel udělat v Ječné jen něco? Ta trať je tam v dezolátním stavu, nejvíc zatížená,tak když už tam bude výluka to to nemohli udělat celý, vždyť je to něco přes kilometr.
Něco k věci… Bývaly doby, kdy se NAD prostě vedla ze Smíchova do Řep. Nápad vyspávat lidi někde u Klamovky a hnát je do kachen obracejících na splítce (a je jasné, že tam nepojede celá družina 9-10-15-16, čili dlouhé intervaly) je zvláštní, na Klamovce to těžko bude přestup hrana-hrana. Ok, nejsou řidiči, ale bylo by user-friendly dovézt lidi náhradním autobusem rovnou k metru / nákupáku, vždyť je to už jen kousek. Ještě lépe plus vložené spoje na 180, která zase nebude pobírat. Místo toho vznikne přesně to, co lidi naštve nejvíce: nepříjemný a časově hodně zdržující přestup, přetíží se i… Číst vice »
Dlouhé intervaly být nemusí. Nedávno byla výluka v Seifertově ulici, kde jezdí 5, 9, 15, 26. Na obou koncích točily KT8 a jezdilo to po pár minutách. Další možnost je posílit dopravu k nádraží Zličín a využít vlak na Smíchov, resp. hlavní nádraží. Kolega tuto linku při minulých výlukách využíval a rychlou dopravu do centra si pochvaloval. Akorát ten interval asi nebude kdovíjaký.
Tak vlak už teď moc výhodný není. Při předchozí výluce končil Na Knížecí u vchodu do metra. Teď by to sice bylo na Smíchově, ale někde na zadním nástupišti a navíc bude jezdit ze Smíchova na Žvahov dvojitou úvratí, takže to, co jezdil 5 minut teď pojede 15. Dal by se ale zavést mimořádný autobus Nemocnice Motol – – Řepy – Stodůlky (z části v trase 180 a z části 225), který by odvážel obyvatele Řep buď na metro A nebo metro B a tím pádem, kdo jede na Anděl, Národní třídu, Karlák, Václavák, Mírák, Floru by mohl jet kombinací… Číst vice »
Když se to přežilo rok a půl na Krejcárku, kde se NAD oproti dřívějším výlukám zkrátila od NNŽ na Ohradu, přežije se to holt i necelý měsíc v Řepích. Ačkoliv je pravda, že na tom Krejcárku je i měsíc po otevření úbytek cestujících proti období před rekonstrukcí velmi znát.
Jenže taky na tu Ohradu jezdilo tramvají mnohem více, tady nevím jak se to vyjezdí na KT.
RADŠEJ ODPORÚČAM PODPORIŤ 200 € NA DIEŤA. JEDINÝM GARANTOM JE ZATIAĽ HNUTIE OĽANO A PRIATELIA.
Jak to spolu souvisí? Opravy tramvajových tratí DPP a slovenský populistický nesmysl?
Že bychom i u nás měli začít – bez ohledu na potřebnost – přidávat lidem na (blbosti pro) děti (a jejich rodiče) výměnou za likvidaci veškeré kolejové dopravy a přesun zbytku zátěže do aut, jak už tu tato bytost někde psala…
Co jít s tou politikou do **** ?
Pane moderátore…
Ačkoliv to se článkem vůbec nesouvisí – je to jen kopírování německého modelu – tedy v Německu každý pracující (rodina) dostane k výplatě od firmy navíc ještě měsíčně od státu 200€ na každé dítě.
Mám to potvrzené od několika lidí pracujících v Německu se kterými jsem se dal do řeči v Chebu v parku pod hradem…