Pražskou magistrálu čekají další omezení, z Argentinské kvůli opravám zmizí jízdní pruhy
Argentinská ulice v Praze. Foto: Praha7.cz
Nové omezení naváže na již probíhající práce u Plynární. Řidiči musí počítat s provozem v režimu 1+1.
A budou cyklopruhy?
Bez cyklopruhu by to nebyla správná pražská rekonstrukce hlavního tahu! Doufám, že se ty pruhy protáhnou až do Letňan.
Snad brzo budou ubírat pruhy na hlavních tazích i kvůli speciálním pruhům pro jezdce na zvířatech. Podle mě je v Praze jako jezdců na koních a určitě je to jen a pouze kvůli chybějícím pruhům.
Taky doufám, aspoň budu moct využít tu ulici i na kole pořádně.
A teď je tam zákaz vjezdu cyklistům nebo co?
Teď je tam myslím legalizovanej ten chodník podél plotu Orca, jak bývaly autobazary.
Ocakavam, ze v Holesovickach a Libereckej bude kolona niekde az na uroven OC Letnan. Mohli s tym aspon pockat kym sa spravi Prosecka, kedze cast ludi obchadza zatvorenu Prosecku prave cez Liberecku.
To iste dlazdenie Hlavkoveho mostu, 31.10. sa dokonci nabrezie Edvarda Benesa a namiesto toho aby chvilu pockali tak 10.10. zacnu dlazdit Hlavkov most.
Taktiez nerozumiem co tam chcu akoze 2 tyzdne robit. Podla clanku ma byt odfrezovana len vrchna cast asfaltu a polozeny novy povrch. To by kludne mohli stihnut 28.10. – 31.10. ( sviatok + vikend ) s komplet zavretim a preasfaltovanim naraz.
Asi nějaká hřibovina.
To máš jednoduché- první den to zavrou-..za 5 dnů to odfrezuji…za dalších 5 dnů začnou dělat nový asfalt…atp…a to nové značení, to bude zase dilo- cyklopruhy, různá další omezení apod… Podle hesla my tu autodopravu prostě v Praze zaspuntujeme
Tak schválně jak bude vypadat ulice po rekonstrukci? Cyklostezka? 30 kmh? Příčné prahy? Zúžení pruhů?
Ty jízdní pruhy pro cyklisty jsou fajn, pokud se adekvátně rozšíří silnice a jsou fyzicky oddělené (podobně jak tram.pás)
„pokud se adekvátně rozšíří silnice“
Přesně tak. A to stojí moc peněz. Pro jednoho šlapku za hodinu. A hlavně to příliš neomezuje auta…což je v očích současného vedení ovlivňovaného teroristickou organizací „Auto-mat aneb dáme autům mat“ jasné negativum. Už vidím novou Argentinskou – jeden pruh v každém směru, druhý pruh vymalován červeně s piktogramem kola, 30 km/h a aspoň šest retardérů.
Né že bych chtěl bejt škodolibej, ale to je jako říct že nejlepší způsob dopravy je v limuzíně s holkama a šampaňským. Ale realita bude v jednom případě namatlaný pruhy na silnici a v druhým nacpaná tramvaj.
„ti blbý piráti zas zasekají už tak za sekanou Prahu“ 🙂
A nebylo by lepsi nechat tu magistralu uplne rozpadnout ? 🙂
To neříkám,já jen reaguji na ty, co si stěžují na současný magistrát, že je praha zasekaná.
Stěžují, nestěžují. Pravdou je, že Praha a její žalostný stav byl jedním z důvodu, proč byli Piráti skoro vypráskáni z Parlamentu
Proto taky PirSTAN získal v Praze a Středních Čechách z celé republiky nejvíce hlasů (Praha 22,6; STČ 16,46; celá republika 15,62), že.
Ano; proto v Praze byli zvoleni dva ze čtyř pirátských poslanců (a třetí ve středních Čechách, kde se dá zkušenost voličů s Prahou předpokládat víc než jinde). S těmi důvody pirátského výplachu to bude složitější. Závěrem; pražský radní pro dopravu nemá s pirátskou stranou nic společného, ač vizuálně by tam zapadl.
V Praze i střed. kraji měl PirStan nejvíce poslanců – 6. V ostatních krajích to bylo méně.
Mluvím o nových poslancích z řad pirátů, nikoliv koalice Pirstan.
Ano, bohuzel pro Piraty si vetsina Prazanu mysli, ze Scheinherr je za Piraty. Coz se muze projevit pri pristich volbach, Pirati budou potrestani za dopravu v Praze a Praha Sobe jako hlavni vinik ziska procenta navic…
Do pekel snad půjdou Piráti i Praha sobě.
Jedna verbež.
Nechte pana Vochomůrku být, chtěl si jen přihřát svou protipirátskou polívčičku napsáním úplnýho nesmyslu a vy mu to takhle kazíte…
Pokud se nepletu, tak se někde řeklo, že na současný stav stačilo, aby 20% lidi zakrouzkovalo starosty..
Opravovat a udržovat se musí, ale trošku koordinované…což soucasny magistrát nedělá ani náhodou….už tak je šíleně zasekaný sever Prahy, tak to ještě více zaspuntujeme…. Místo toho aby přemýšleli že když omezí jednu z hlavních komunikaci, tak musí být průjezdné objízdné trasy- ale to oni ne, oni to pro jistotu rozkopou celý… Teda omezí a klidně 14 dní na uzavřeném úseku není vidět ani noha