Úpadek leteckého carga v Praze. Objem nákladu klesl během čtyř let na polovinu

Airbus A350-1000 Qatar Airways v Praze. Foto: flyrosta.comAirbus A350-1000 Qatar Airways v Praze. Foto: flyrosta.com

Minulý rok byl poklesem poptávky po nákladní dopravě typický i v globálním měřítku.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dino

Regioletiste, to tomu odpovida.

Huh

Huráá, méně kraválu pro všechny, čínský šunt nechť si skládkují doma.

MaT

Čínský šunt lítá do Mošnova.

libcha

Jo, z pohledu spottera je to taky slabší. Sice k nám lítá obstarožní a dost zajímavý A310 ULS Cargo, ale ten je furt ten samý dokola a třeba B777-F Qataru jsem fotil naposled loni. A zbytek je typicky za tmy, vcetne pravidelného B752 DHL.

Balíkář

Jestli myslíte Prahu, tak sem žádná B757 DHL nelítá. U A310 ULS máte na výběr ze tří registrací, místo B777F Qatar tu máte A330F CMA. Taky se tu objevuje A330 Turkish Cargo.
Treba v Českých Budějovicích, kde by chtěl žít každý, nemají ani to 😀

Air Traveller

DHL nebo UPS .. není to jedno? 🙂 757 to je 🙂

Balíkář

V podstatě ano, můžeme tedy konstatovat, že do Prahy létají letadla malá, střední, velká, osobní i nákladní.

Ivo

Prostě letadla.

Joe

Nj bejvávaly časy, 2x až 3x čínský cargo se 747 v jeden den.

Ruby

Důvodem poklesu v meziročním srovnání je ukončení provozu linek do Číny společností Sichuan, Hainan…. To je ono.Kdyz jsem si kupoval na čínském Aliexpres Life-po baterku, přišla mi z Německa. Kompresorova lednička z Polska a naposled cyklo computer z Holandska. Co k tomu dodat…

Dino

Čekija

Air Traveller

Jako ze cesko nejak muze za to, ze se cinani prizpuosbili evropske legislative a vsechny tyhle alibaby a aliexpresy si pronajaly sklady v eu, aby mohli v klidu dodavat dal a neprudili zakazniky celnim rizenim?

To nevymyslis…

Air Traveller

Co k tomu dodavat? Bud rad a nestezuj si, nemusis nechavat zasilku prochazet celnim rizenim pripadne doplacet clo a/nebo doplacet DPH.

Ruby

Určitě si nestezuju. Jen mi není jasné, proc že Západu na východ lita jedno čínský cargo za druhým(flightradar.com)a Praze se vyhýbá. Asi budou na Ruzyni vařit špatný kafe.

Lukas

Mužů se tady někoho prosím zeptat ohledně Airbusu a320/321 neo jak mají ty jakoby ty tmave brýle, tak jestli si to aerolinka sama říká jestli je tam chce nebo jak to funguje, protože třeba british airways je nema, Austrian je zase jen

Lukas

No ze Austrian je zase jen ma a wizz je ma jen někde tak prave nevím

Experiment 89P13

To záleží jak často létají v létě k moři. Těm s brýlemi se do laku navíc přidává ještě opalovací krém SFP50 od Airbus Baby.

Teď bez legrace – je to volba aerolinky. Např. Lufthansa to také nepoužívá (nebo jsem si toho nikdy nevšiml).

petr

Lufthansa je u nejnovějších 32N/32Q také má – od DAIEF dále