Úpadek leteckého carga v Praze. Objem nákladu klesl během čtyř let na polovinu
Airbus A350-1000 Qatar Airways v Praze. Foto: flyrosta.com
Minulý rok byl poklesem poptávky po nákladní dopravě typický i v globálním měřítku.
Regioletiste, to tomu odpovida.
Huráá, méně kraválu pro všechny, čínský šunt nechť si skládkují doma.
Čínský šunt lítá do Mošnova.
Jo, z pohledu spottera je to taky slabší. Sice k nám lítá obstarožní a dost zajímavý A310 ULS Cargo, ale ten je furt ten samý dokola a třeba B777-F Qataru jsem fotil naposled loni. A zbytek je typicky za tmy, vcetne pravidelného B752 DHL.
Jestli myslíte Prahu, tak sem žádná B757 DHL nelítá. U A310 ULS máte na výběr ze tří registrací, místo B777F Qatar tu máte A330F CMA. Taky se tu objevuje A330 Turkish Cargo.
Treba v Českých Budějovicích, kde by chtěl žít každý, nemají ani to 😀
DHL nebo UPS .. není to jedno? 🙂 757 to je 🙂
V podstatě ano, můžeme tedy konstatovat, že do Prahy létají letadla malá, střední, velká, osobní i nákladní.
Prostě letadla.
Nj bejvávaly časy, 2x až 3x čínský cargo se 747 v jeden den.
Důvodem poklesu v meziročním srovnání je ukončení provozu linek do Číny společností Sichuan, Hainan…. To je ono.Kdyz jsem si kupoval na čínském Aliexpres Life-po baterku, přišla mi z Německa. Kompresorova lednička z Polska a naposled cyklo computer z Holandska. Co k tomu dodat…
Čekija
Jako ze cesko nejak muze za to, ze se cinani prizpuosbili evropske legislative a vsechny tyhle alibaby a aliexpresy si pronajaly sklady v eu, aby mohli v klidu dodavat dal a neprudili zakazniky celnim rizenim?
To nevymyslis…
Co k tomu dodavat? Bud rad a nestezuj si, nemusis nechavat zasilku prochazet celnim rizenim pripadne doplacet clo a/nebo doplacet DPH.
Určitě si nestezuju. Jen mi není jasné, proc že Západu na východ lita jedno čínský cargo za druhým(flightradar.com)a Praze se vyhýbá. Asi budou na Ruzyni vařit špatný kafe.
Mužů se tady někoho prosím zeptat ohledně Airbusu a320/321 neo jak mají ty jakoby ty tmave brýle, tak jestli si to aerolinka sama říká jestli je tam chce nebo jak to funguje, protože třeba british airways je nema, Austrian je zase jen
No ze Austrian je zase jen ma a wizz je ma jen někde tak prave nevím
To záleží jak často létají v létě k moři. Těm s brýlemi se do laku navíc přidává ještě opalovací krém SFP50 od Airbus Baby.
Teď bez legrace – je to volba aerolinky. Např. Lufthansa to také nepoužívá (nebo jsem si toho nikdy nevšiml).
Lufthansa je u nejnovějších 32N/32Q také má – od DAIEF dále