Pražské letiště jedná s dalším dopravcem z Tchaj-wanu, aerolinka už v Praze hledá zaměstnance

Airbus A350-900 pro Starlux Airlines. Foto: StarluxAirbus A350-900 pro Starlux Airlines. Foto: Starlux

Zavedení letů do Evropy bude záviset na budoucím harmonogramu dodávek letadel i na různých schvalovacích procesech, komentovala možnou expanzi do Evropy aerolinka.

Odebírat
Upozornit na
guest
30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ales

A Hanoi pořád nic.

V. K.

Přitom potom musí být obrovská poptávka. Jak od Vietnamců, tak od Čechů, kteří začínají Vietnam objevovat jako zajímavou turistickou destinaci. Nevím, proč se toho nikdo dosud nechytl.

andy

Super, takže zatím to vypadá že asi 27 dálkovek z Prahy bude obsluhovat dohromady asi jen 3 země.

Nikola

Když ty 3 země těch 27 dálkovém uživí, tak proč ne. Proč létat tam, kde se nevydělá…

Příležitostní řidič

Pane admin nějakému uživateli ‚MarrEd nolzvotny‘ se nějak splašil bot scriptík asi si zkoušel néco napsat v RobotFrameworku sype to do diskuze samé nesmysly… 😀

David

A to nedávno proběhla médií zpráva, že China Airlines plánuje navýšit počet letů do Prahy na 5 týdně, řekl to jejich CEO. Že by bylo v plánu tolik letů do TPE?

Ondřej

To sice proběhla, ale od té doby se nic neděje. A to už máme srpen

V. K.

No nic proti Tchajwanu, ale pro nás by byl lepší třeba Singapur, jako velký přestupní hub. Tohle může přinést incomingovou turistiku do ČR, ale pro lety nás do Asie se to moc nehodí.

Jirka

Evidentně více než do SIN 🙂

Y.K.

Já jsem s China airlines do Asie přes Taiwan letěl, proč by se to nehodilo?

MajsterN

Pro east ok, ale ne ideální pro SEA (BKK/KUL/SIN)

Y.K.

Rozhodně. Asie je široký pojem. 🙂

Petr

Zvláštní je, že už nabírají personál, i když je všechno ve hvězdách…

J.K.

Tak pro ně to asi ve hvězdách není když hledají lidi, hodně letadel mají v objednávkách, tak třeba jim něco přijde brzo.

Spíš je zvláštní že nelétají do Evropy vůbec a začali by Prahou, ale tak proč ne…

https://en.wikipedia.org/wiki/Starlux_Airlines#Current_fleet

David

No vzhledem k tomu, že se už brzy mají přidat do oneworldu, tak by se jako první evropská destinace nabízel LHR, případně MAD 🙂 Těžko říct, jestli budou jako první evropskou destinaci chtít rozlétat zrovna PRG, kde se budou moci spolehnout jen na p2p cestující.

J.K.

Je otázka kam by s tím OneWorldem tlačili přestupy dál, USA si létají sami rovnou… No uvidíme.:)

Antonín1

Praha Asiaty velice táhne coby turistická destinace mnohdy číslo 1, je ve středu Evropy, tak je pak blízko i po Zemi Vídeň, Drážďany apod. Možná proto.

MajsterN

Asi chtějí kanibalizovat China Airlines na té lince. Nevěřím, že tolik Tw dopravců se tam uživí.

mlokXCM

Kde by to mělo být, když je to Starlux? 😀

Os5600

Letečtí dopravci se dozvěděli, že už se konečně buduje trať na letiště. Tak začali mít zájem o to létat do Prahy.

Honza

Jenom nevedi, ze cesi ji budou budovat tak 20-30 let jak je na mistni pomery obvykle.

Jakub

Každá další dálkovka je skvělá zpráva, ale… Kapacita velkých stojánek není neomezená, takže nemusí trvat dlouho a víc widebody linek se na terminál 1 prostě nevejde…

Ota Zima

oni už teď v letní sezoně mají třeba středeční rotace plně obsazené na T1. Po výstupu PAX musí některé z widebody ke Cargu, pokud mají až polední/odpolední odlet

Lkprak

To se děje s Hainanem, ale na tom bych neviděl z principu nic špatného. Mají v Praze průlet asi sedm hodin, navíc přes den a tak je zbytečné, aby blokovali stojánku u nástupního mostu, když ji za tu dobu může využít několik jiných letadel

Pan Gogo

Asi jako večerní tahání EW od gate do polí a ráno zase z polí zpátky jen proto, že slavné LePra nemá dost stojánek?

Apex

Tohle je zcela běžný postup na všech letištích. Pokud má společnost dlouhý průlet a proto, že parkování u terminálu je dražší. Blokovat X hodin gate prostě není provozně rozumné, navíc se mimo terminál snadněji dělá běžná údržba.

LiborV

Je na letišti, aby se na budoucí nárůst provozu na T1 připravilo, případně se pokusila dálkový provoz rozprostřít rovnoměrně v týdnu.

Honza

Nebo konecne vybudovat vice widebody stojanek… Pos jenom rika, jak by dalkovky chtel, ale nic proto nedela.

David

Teď jsou sice některé dny hodně silné, ale některé naopak hodně slabé. V úterky, čtvrtky nebo soboty dopoledne létá úplné minimum widebody linek, jen Delta a příští rok AA.

Braník

Co se tu řeší? PRG není jediné letiště kde se ranní přílety dálkovek do odpoledního,večerního odletu odtahují od mostů.
Dělají to namátkou ve FRA,CDG atd atd. Tak kde je problém?