Pražské hlavní nádraží ochromila porucha trakčního vedení
Hlavním nádraží v Praze. Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra
Mimo provoz byly směry na Smíchov a do Vršovic. Není možné ani přistavovat vlaky z odstavného nádraží Praha jih.
Zadrátujme víc a víc, nepojede pak už nic…
Quo vadis SŽ?
Jasný, zpátky k páře 🙂 To je to, co jsi chtěl říct? 😉
No taky to že se tam dají dráty neznamená, že tam musí jezdit jenom elektrické, že 🙂
Hloupý komentář.
Co by bylo dostatečně chytré, pochválit dobrou správu jak to hezky zvládla, že největší nádraží v zemi bylo nepoužitelné „jen“ celé páteční odpoledne?
Tak osobní vlaky ze Smíchova nejezdi kvůli výluce už dobry rok (s prerusovanymi „ukázkami provozu”), takže asi už to lidi moc netrápí..
Dobrý 😁 já jel z ČB do UL s dětmi a v Olbramovicích porucha u R na voze, takže všechny vyhnaly ven a mimořádně zastavil Jižní Expres, před Vršovicemi asi deset minut čekání.
Po příjezdu jsem asi pochopil že odjezdy na DC z Holešovic, takže celé cestování vcelku pohoda. Zažil jsem horší.
Nechápu, proč v Praze nemůže být někde odstavená dieselová záloha?
Pokud při poruše trakčního vedení dojde k prověšení vedení do průjezdného průřezu neprojede nic.
Jakože by tam čekalo neuistále třeba 20 natankovaných a zahřátých dieselových lokomotiv se strojvedoucími? 🙂
Stačí 2 ks, na každou stranu jedna a může to vytláčet jako nezavěšený postrk. Opravdu není potřeba na každý vlak jedna a přjíždějící vlaky můžou točit v Libni, Vysočanech, Vršovicích, Holešovicích.
Dvacet ks opravdu netřeba.
Od změny D1 nezaveseny postrk neexistuje. 😬
No, ono je to trochu složitější, nesmí se používat nezavěšený postrk do kilometru, ale do vedlejší stanice ano.
Ono by to šlo,kdyby bylo strojvedoucích nadbytek. Další problém je že lokomotiv na nezávislou trakci je velmi málo provozu schopných.
Však ona odstavená je.
Totalni neschopnost ceskych drah. Dcera jeste nevijela z Prahy a uz ma pres 30 minut zpozdeni. A to nikoho uz z Ceskych Drah nezajima ze nestihne pripoje a my budem muset pro ni jet skoro 50 KM. Hamba, zruste cele drahy.
lmao
Já vám nevím, jestli se tomu komentáři dá smát. To je spíš zralé na WTH (či ještě lépe na tu druhou variantu s jiným písmenem na konci).
Co má porucha TV společného s ČD? Za to asi opravdu nemůžou…
Vy byste si mohl zopakovat pravopis.
až na to že tu poruchu způsobil strojvedoucí HKV ČD , který nerespektoval návěstidla pro elektrický provoz…..
Opravdu? A jaká že návěstidla nerespektoval? Sedlářovo koule přes děliče už nějakou dobu nejsou a výluka tam, pokud mé zdroje nelžou, žádná nebyla. Dělič se prostě rozpadl.
Už mnoho let nejsou ČD provozovatel dráhy, ale dopravce. Takže pláčete na špatném hrobě.
Tedy, nemyslim to zle a chapu vase rozhorceni, ale podobny komentar bych cekal nekde na idnesu ci novinkach :):)
1) brečíš na špatném hrobě, koleje neprovozují ČD a 2) když se poškodí trolejové vedení v nějakém blbém místě, tak to holt provoz zablokuje. Příště doporučuji jet autem po dálnici, tam se nikdy nestává, že by byla nehoda a celá dálnice stála 😉
Zaprvé se píše vyjet nevyjet a za druhé je smutné že je zpoždění v pátek ale zažil jsem 12 hodinové zpoždění v Úvalech a to bylo sakra dlouhé ..
Doufám, že nemáš volební právo !!
Takovýhle prusvih je dost výjimka.
A než se začnete rozčilovat, zkuste se poptat. Nevím to jistě, ale při ztrátě posledního pripoje vám zaplatí taxík.
Teď jsem na to koukal a je to tak. Řeší to průvodci nebo infolinka ČD, pomůžou sehnat náhradní dopravu, treba i autobus, a dodatečně ji zaplatí, nejvýše však 1000,- Kč. Platí pouze pro České dráhy.
Benzín vám asi nezaplatí, ale část ceny za taxík nepochybně ano.
Teorie a praxe. Řešil jsem jednou náhradu za ujetý poslední spoj ve formě náhradního busu, který vůbec nedorazil na zastávku. Chlapec na infolince se mi v podstatě vysmál, že řidič tvrdí že zastávku obsloužil a že těch 6 lidí co tam čekalo má smůlu…
Podobný zážitek s NAD, akorát průvodčí tvrdil, že tam zastavovali.
Když popraská silnice a Student Agency bude stát v koloně, budete taky psát na student Agency takové nesmysly a ještě s takovými chybami?
aspon projedeš ten šrot z garáže
Bože dobrej. Tak je to porucha na infrastruktuře, tedy miomo ČD. Problém s přípojem je potřeba sdělit vlakovému personálu…. a navrch by to chtělo drobet češtiny. Tuším šest pravopisných chyb, z toho to „nevijela“ je fakt síla. To může být tak 5. třída ZŠ.
Tak ses tu vyblil naprosto mizernou češtinou a postěžoval si úplně mimo mísu. Snad abys zase šel zpátky na novinky…
1645 a stale mirne chaoss.
vlak 1548 do brodu pojede v 1658… snad.
Grapp už ukazuje zprovoznění v 17:20. Berounka už stojí přes půl hodiny ve Vršovicích a má aktuálně +67
Tak to už chápu, proč jede osobák z Brna hl. do Kr. Pole půl hodiny.
Není možné přistavovat soupravy z ONJ? Koleje jsou tam čtyři, posunovací lokomotivu tam snad mají… co všecko spadlo?
Od kdy jsou posunovaci lokomotivy jen v nezávislé trakci?
Dokonce byla i žehlička na dálkové ovládání signálním vodičem.
Ani jedna 742 nebo 714 v pražském uzlu?
Ten „signální vodič“ byla boční trolej -1000 – 0 – +1000V a byla ve Valašském Meziříčí.
Koleje vedoucí do ONJ jsou dvě. Jedna z Vršovic, druhá z Edenu.
V případě neprůjezdných Vinohradských tunelů je jdinná cesta úvratí přes Vršovice (nebo Eden) a dále Z.Město – Malešice – Libeň.
Přičemž je potřeba projet úzkým hrdlem Malešice-Libeň (chybí most a přesmyk v Libni) a na závěr je nutné soupravu na Hlavním objet.
Proto jsem se zvědavě ptal, co všecko tam spadlo, že není průejzdný ani jeden vinohradský jeden tunel.
Nebyl jsem tam, takže můžu jen odhadnout podle informací z mimořádností a záběrů z kamery 🙂 Tady byla porucha na hodně špatném místě, Murphyho zákony zapracovaly. Je naprosto v pořádku, že do prohlidky stavu TV a kolejiště nepustí výpravčí přes zhlaví s místem poruchy ani kolo, tedy všechny 3 tunely po nějaký čas neprůjezdné. Tady trvalo cca 40 minut než začali jezdit z krajních tunelů na SK 22-32 (6 kolejí) a 7-13 (4 koleje, z toho 2 šturcy). Přičemž nešlo jezdit křížem přes místo s poruchou. Oprava pak zabrala další cca 3 h. Moc vlaků ze všech stran, málo kolejí,… Číst vice »
Porucha je vidět na webkameře na hlavním v 14:18h.Asi zahořel dělič po projetí vlaku od nástupiště 2.
Chjo. Koukám (při práci) na to 6 hodin denně a nikdy nic. Člověk jednou odejde od YT a mimořádnost je na světě. 🙂
Prosím, už od toho monitoru pryč nechoďte.
Jo, jo, moc se mi tady na nádraží líbí…
To v páteční odpolední špičce asi nepotěší mnohem více lidí než jindy…
Murphyho zákon. A pokud to stálo za to, tak se chyba objeví znova.
Třeba hned zítra, když nepojede C.
Jj, pátek. A na Kolín z Masarykova jen jedna souprava. Takže nastoupit v Libni prakticky nemožné. A v Libni si SŽ vesele u všech vlaků hlásí jako důvod zpoždění provozní důvody dopravce a hází to na ně. Nikoliv důvody SŽ…
Tento důvod zpoždění vesele hlásí SŽ kde může. A nejvtipnější na tom je, že si dopravce de facto platí za to, že na něj před cestujícími SŽ hází svoje průšvihy.
Pokud jsou jako důvod zpoždění inserovány „provozní důvody dopravce“, nabízí se tento sarkastický dotaz:
Odkdy má Správa železnic udělenou licenci na provozování osobní železniční dopravy?
No tak pochopitelně , pokud ČD nemá soupravu… Jo že je maj všechny na ONJ?
Kdysi jsem jel z Púchova Valašským expresem, co v tom Púchově měl ostrý obrat.
Něco se stalo (snad jedny z Poříčan), vlak do Púchova dorazil s víc jak hodinovým zpožděním a s podobným odjížděl zpět do Prahy. No a od H. Lidče se jako důvod zpoždění hlásilo „opožděný příjezd ze zahraničí“… 🙂
Ještě bývá „oblíbené“ pondělní ráno. A to jsou navíc lidi zpruzení cestou do práce.
14:50 se s omezením jezdí. Jedna kolej do Smíchova a dvě do Vršovic. A na hlavním se nedá od 1-20kolej.
Ve 14:50 provoz částečně obnoven…
Zajímavé že dneska ráno došlo ke stejné poruše na trase Chomutov – Most..
Tyto poruchy se stávají v poslední době hodně často.
Jaký? Propálení děliče?
No potěš zametací náčiní…
Jen jestli za to nemůže smeták.
Parádička. Pátek odpoledne.
Dneska se vůbec daří. 130 do předchvíle úplně neprůjezdná, pak NA v Teplicích a nakonec tohle. Snad nenastane ještě něco horšího.