Pražská TSK vybrala projektanty k miliardové opravě mostu Legií

Most Legií. Autor: Dietmar Rabich, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=80032328Most Legií. Autor: Dietmar Rabich, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=80032328

Projekční práce naváží na podrobnou diagnostiku, kterou most prošel v letech 2018 až 2020.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukáš Kníže

Super! Mosty Legií a Palackého si zaslouží rekonstrukci a dobrou péči.
U mostu Legií by navíc, dle mého názoru, měl být znemožněn vjezd IAD mimo zásobování a IZS.

Ondra

Doufám, že se nezapomene na cyklodopravu a nebudou se tam pak domalovávat cyklopruhy jak na Štefánikově mostě

XXXD

No doufám, že se hlavně něco provede se stávajícím uspořádáním. Mít tam 2 úzké pruhy a tramvajové koleje zvlášť není zrovna nejlepší, jelikož značka s maximální povolenou šířkou do 2 m to opravdu nezachrání. Nejlepší by bylo odsud IAD úplně odstranit (což by už prakticky zařizovalo i to šířkové omezení na 2 m, kdyby se teda dodržovalo), ale na to asi bohužel nebude vůle.

Ondra

Svoboda řekl, že za něj se nic nezmění

55p

Však taky projektová příprava má skončit za 3 roky, další roky bude trvat stavba. To už tam Svoboda nebude.

Ondra

Pravda. Já zapomněl, že tu věci trvají cca dvacet let udělat 🙂

Jan Tichavský

Tady ani nejde o to že by dlouho trvala příprava, opravy se dají zařídit rychleji. Ale tento most je v pořadí třetí k opravě (a ještě se nerozpadá), protože uzavření více mostů najednou by už bylo na pražskou dopravu moc. Libeňák probíhá, hlavní práce budou příští rok a konec 2025. Pak bude na řadě Hlávkův most a zároveň už bude nový Dvorecký most, takže tramvaje budou mít zálohu k Palackému mostu.

Mickey

Až to budeme opravovat příště, tak vy už tady nebudete, pane Svobodo 🙂

vlachjan

S frekvencí, jaká je věnována péči o dopravní stavbz lze s vysokou mírou pravděpodobnosti tvrdit, že až se to bude příště opravovat, nikdo z nás tu už nebude 🙂

rzc

Na mostu Legií neni jediný důvod nemít tam sdílený pruh pro tramvaj a auta ve směru na Újezd, kolony se tam netvoří, takže auta tramvaje nebrzdí. V opačné směru to asi sloučit nepůjde. Tim vznikne 2 metry pro cyklisty.

Ondra

Tohle by bylo logické uvažování vedení města, které to myslí s cyklodopravou vážně. Bohužel věci zde pak dopadají jinak. Viz ulice Na Florenci

Roman Soudný

Na Florenci je špatně úplně celá. Místo aby narovnaly osu od Celnice a udělali ji symetrickou se stromořadím na obou stranách, tak tam vznikl naprostý paskvil který nefunguje pro nikoho.