Praha získala důležitý souhlas se stavbou nové silnice s tunelem pod kbelským letištěm
Nová silnice bude začínat v Satalicích u Vysočanské radiály. Foto: Dokumentace EIA
Silnice má ulevit Kbelům a Satalicím od tranzitní dopravy.
Pane Suro, nešlo by neco udelat s temi reklamami? To je fakt peklo, klidne Vam poslu par kacek mesicne, nez porad zavirat vrsici se bannery. Když vasi stranku necham otevrenou parinut, tak jich vyskace tolik, ze s textu neni nic videt, je to jak nejaka gamesa:) :/
Par minut jsem chtěl napsat..
přesně, a ještě mi to k tomuhle za odměnu řekne, že si mám vypnout adblocker (přitom ty reklamy normálně vidim)
Do měsíce bude spuštěna zpoplatněná verze bez reklam.
a co takhle zeleznicni tunel pod kbelskym letistem? 🙂
Taky by mě zajímalo, jestli nějaká koordinace staveb proběhla? Alespoň prostorová, když už ne aby se to stavělo při jednom, když už tam bude jedna díra..
Železniční tunel je navržen. Koordinace neprobíhala.
Podle mě se jedná konečně o něco co se týká téhle oblasti a není to Průmyslový polookruh. Jiné řešení než Březiněves – Satalice není reálné. A dokončení Vysočanské radiály je spolu s MO ve hvězdách. Ještě by mě k této legendární trase, kterou v některých částech využívá 201 zajímalo, jak to bude s Libeňskou spojkou a ulicí v Holešovičkách?
Pro jaké že relace ta silnice bude sloužit? Nemohu se zbavit dojmu, že to je jen pro objíždění kolon na Kbelské / Vysočanské radiále. Zpomalení dopravy na Hornopočernické (30, příčné prahy, zákaz vjezdu nákladních vozidel atd.) by pravděpodobně vedlo ke stejnému efektu a bylo by to mnohem levnější. Pro relaci Čakovice / Letňany D10 by se měly využívat kapacitní silnice v okolí (Kbelská) a průjezd městskými částmi by měl být omezen. Tak budu doufat, že tato silnice alespoň povede k tomu, že bude zakázán tranzit skrz Kbely (tj. Žacléřská, Vrchlabská, Hornopočernická) aby alespoň auta ze severu Kbel byly nuceny ten… Číst vice »
Ach jo .. takhle to dopadá, když zjevně nepražák má nutnost něco komentovat.
Mezi mladoboleslavskou a boleslavskou je celkem silná frekvence, která se tam nyní prodírá „vilovou“ čtvrtí
A ty bys tam rval příčný prahy. Nápad hodný génia.
Jsem z Prahy, i když tam posledních několik let nežiju. Beru zpět ten zákaz vjezdu nákladních vozidel, neboť ten tam již je. Nicméně zpět k obchvatu. Ta silnice je zatížená tranzitem, a to jen proto, že je to tudy rychlejší než po Kbelské. Pokud by se udělala taková opatření aby to tudy bylo pomalejší i když je Kbelská zacpaná, provoz by hodně opadl. Kdyby alespoň existovala spojka Semilská Polaneckého, pak bych tomu obchvatu rozuměl víc. Takto to bude jen velmi lákavá zkratka pro auta pokud bude ucpaná Kbelská, a že Kbelská stojí docela často. Veselská -> Toužimská -> Polanského-> obchvat -> Budovatelská.… Číst vice »
To tedy rychlejsi, nez po gbelske neni . 🙂 to jste si jen nekde vybajil.
Bude to silnice spojující Čerňák a Mladoboleslavskou. Dálkový tranzit neřeší vůbec. Kbelská tudy objet nepůjde. Dojde ke snížení provozu v obytném komplexu Na Hutích a dále se vyřeší levé odbočení z Budovatelské směr Trabantská, kde jsou kolony a v koloně tady stojí i autobusy.
Pokud to má být především propojení Čerňáku a Mladoboleslavské, tak to od křižovatky z Budovatelskou mělo vést ne pod letištěm na západ ke křižovatce Mladoboleslavská/Polaneckého, ale na sever, pod Trabantskou, pak po poli mezi Satalicemi a Kbely a na Mladoboleslavskou se to napojit mezi Kbely a VInoří.
https://mapy.cz/s/cafemelaje
Protože takto se bojím, že po zprovoznění nové Ocelkovy to akorát zvýší tranzit ulicí Vinořskou a skrze Satalice, protože to skrz Kbely nikdo nebude chtít objíždět. Satalice jsou tímto tranzitem po ránu pravidelně ucpané a tento plánovaný obchvat tomu nepomůže.
Hnát všecku dopravu přes dva železniční přejezdy, z toho jeden obzvláště pitomý? https://mapy.cz/s/burogaheta
Pořád proti autům bojujeme novými silnicemi a pořád se divíme, že to nezabírá…
A víte, kolik těch „nových silnic“ se v Praze za posledních 12 let skutečně postavilo? Nula.
Jo vlastně pardon, jedno rameno křižovatky s magistrálou a dva sjezdy z Jižní spojky, vše dohromady cca 500 metrů. Ročně v průměru celých 41 metrů nových silnic.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tunelov%C3%BD_komplex_Blanka
Zahájení stavby Blanky 2007 a jednalo se o poslední větší dopravní stavbu pro auta.
Jen tunelový komplex a přilehlé silnice mají 6.2km. Trojský most a přilehlé silnice mají 725m. Jinočanská spojka 2.6km. A jistě se najde spousta dalších ulic a silnic které byly postaveny (třeba v nově zastavěných územích).
To možná vydá i kilometr za rok.
A Poncarova třeba?
bojovat s auty je don quijotsky boj. auta tady jsou a budou, a je potreba zajistit aby auta mohla fungovat a co nejmene otravovala sve okoli.
Na opravu střechy, výměnu oken nebo zateplení každého domu povinně postavit vlečku, aby se tam jinak nedostali. Boj s automobily bude vybojován, akorát se pak nebude dát žít v domě s rozpadlou střechou, protože ani dvoukolák se omezovačům nelíbil.
Tyhle pohádky po ránu…
Přínos této konkrétní silnice je zanedbatelný ve srovnání s plánovanou spojkou Budovatelská (MÚK Lipnická) – Ocelkova. O které se mluví také 15 let, že už už to bude, je to připravené, a nestalo se vůbec nic. Stavbu širšího mostu na dráze snad ani nepočítám.
Místo toho se namalovaly cyklopruhy na Chlumecké, kde žádný příčetný cyklista nepojede i s ohledem na možnost jízdy po tubusu metra.
Na Chlumecké se namalovalo parkování. Ten „cyklopruh“ slouží především jako ochrana parkujících řidičů vystupujících z auta. Jinak bez něj by musel být odstup min. 1,5 metru, takže jet hezky za cyklistou.
Na tubusu je hrbolatá dlažba, takže na části kol nesjízdné.
A tam někdy byl nedostatek parkování? Z druhé strany tubusu je to jedno parkoviště za druhým, možnost parkovat mezi paneláky, a po ubrání pruhu na ulici Ocelkova je parkování snad po celé její délce. Nevybavím si místo v Praze, kde by bylo víc možností jak zaparkovat, než tady.
Neobhajujte zbytečně ty očividné lži zelených politiků.
Parkování je tam hojně využíváno, takže asi bylo žádoucí. Je to P+R v návaznosti na metro Rajská zahrada. Cyklopruh jen chrání vystupující řidiče.
Nedostatek parkovacích míst v této oblasti je, značný.
Jak již bylo řečeno, u Rajské Zahrady ve všední den prakticky nelze zaparkovat. Mezi paneláky je nedostatek parkovacích míst i pro rezidenty. Na málo místech v Praze byla taková možnost snadného a levného vytvoření parkovacího místa, tak blízko docházkové vzdálenosti metra.
Hnusní pragocentristi vám teď rozestaví tu čtyřproudovku do Valmezu. neplačte pane troll.
No ještě kdyby na ten tubus bylo jak nějak normálně najet… Zvlášť ten konec u metra Černý Most je dost na prd…
Posouzení příčetnosti cyklistů, co tam občas jedou bych asi nechal spíš na někom jiném…
Zrovna dnes jsem tam na kole jel….Z Hornbachu do Doležalovy.
Silnice přivede do Letňan a Kbel tranzitní dopravu.
Jo jasně, ono totiž místní vůbec vozidla nepotřebují, mají totiž metro v polích. Záchranka přistane na jednom ze dvou letišť. A zásobování čehokoliv může dojet vlečkou z Čakovic.
Ta už je tam dávno.
Když už se to dělá tak by to chtělo pořádně a zahrnout do toho i spojku na sever na té mapě podél kanalizační stoky nahoru k tou potoku aby se dalo rovnou jet na Vinoř..
A děláme vše proto, aby se tu nic nestavělo.
Budujete si to tam hezky v tom Práglu za naše korunky, o tom žádná. Ale tu na nás na Valašsku se totálně kálí. Však politici, kteří rozhodují sů tam, tak co by investovali pro ně do dalekých krajů. Pragocentrismus musí skončit! Podpořme zrušení krajů a federalizaci na historické členění – Čechy – Morava a Slezsko.
Slezsko by to tedy vyhrálo, když je ho v CZ takový cípek.
Ne! Jednalo by se o navázání na samosprávné zemské zřízení, které existovalo v letech 1928 až 1948. Morava a Slezsko by byly dohromady a hlavní město této země by bylo Brno, které by bylo postaveno na roveň Práglu. No, možná pár úřadů bychom nechali v Ostravě, aby se předešlo zbytečnému remcání ze strany Slezanů. Hlas Moravskoslezska by měl stejnou hodnotu jako hlas Čech a tím by konečně bylo učiněno spravedlnosti zadosti.
Zbytečné remcání ze strany Slezanů. To jste to dotáhl vy Brnocentristo.
A proto z 18 členů vlády jsou pražáci jen 4 a 9 je z Moravy, ty pragocentristo.
Sů to zrádci. Praví vlastenci zůstávají tu a budují to tady.
Vždyť se u vás také buduje. A dokonce jedna dálnice už potřetí. To asi bude také kvůli Pražákům, že?
Též jsem pro připojení Slezka k Polsku.
Nechceš vypadnout někam na novinky, idnes, whatever a nekazit tu diskuzi?
Za vaše? jako za čí?
vitame zpet tro(t)la alexe!
Pane redaktore, ten předposlední odstavec se někam zatoulal.
Obchvat Kbel se jmenuje D10. A už čtyřicet let to stoji.
„Obchvat“ Kbel se dnes jmenuje Vysocanska radiala a stoji teprve od roku 2011. A slouzi k necemu jinemu nez soucasny prutah Kbel.
Stojí. Hlavně ráno to tam stojí dobře 🙂
D10 … Kbely? od kdy?