Celkove parkovani v Praze je obrovske téma a ceka, kdo se ho chopi. Nejaka plosna reforma je asi najednou neprosaditelna ale mozna by nebylo spatne zacit pilotnim projektem v jedne, celkem jasne ohranicene ctvrti, kde by byly minimalni moznosti napr. parkovat ve vedlejsi ctvrti, a tam to zkusit vzit nejak zgruntu…
Ondra
3 měsíců
V Praze když jen byť ojediněle něco namířené proti autům tak je to vždy takové polovičaté řešení. Jak kdyby se ti politici strašně báli rozuřených řidičů.
V zasade mi nevadi, kdyz nekdo zaparkuje v centru mesta na blikackach proto, aby si sel koupit zmrzlinu a nebo jde do bankomatu (kdybych to mel pokazde komentovat ci resit nebo se nad tim jakkoliv pozastavovat, k cemuz ani nejsem kompetentni, rupla by mi cevka behem prvni pul hodiny jizdy po meste). Tenhle hned odjede. Ale vadi mi auta, ktera evidentne nejsou zpusobila provozu (kuprikladu nemaji SPZ/RZ ci vykazuji uz od pohledu takove poskozeni, ktere neni slucitelne s provozem po pozemni komunikaci). Nevim, jak to resi jinde, ale treba v miste meho trvaleho bydliste se to vlastne neresi. Krasne videt… Číst vice »
Kdy nedávno? Radním pro dopravu je v tomhle volebním období (konkrétně tedy až od února 2023) Zdeněk Hřib. V předchozím období (takže celé 4 roky) to byl Adam Scheinherr. Takže jak nedávno?
O cenach odtahu rozhoduje radni pro bezpecnost, dnes Svoboda a predtim Hrib. Tedy nikoliv radni pro dopravu.
Jakub
3 měsíců
Krása, a teď by taky mohli začít odtahovat auta, která jsou na první pohled neprovozovaná … nebo je snad náhoda, že při čištění ulic odtahují jen auta, se kterými se evidetně jezdí a tedy pro která si majitelé přijdou a zaplatí? Nemyslím si … 🙂 Takto u nás pravidelně 4 auta při čištění zůstávají už několik let, to mi nepřijde moc fér.
Posledním typem je takzvaný technický úkon, který se využívá zejména při čištění ulic. Překážející vozidlo je dočasně umístěno na odtahový vůz, který poodjede.
autobusik2
3 měsíců
Len pre porovnanie, vo Viedni sa platí 300 eur…
Vesper
3 měsíců
Kolik stojí komerční odtah, když máte třeba poruchu? Tolik by měl pak stát i odtah za špatné parkování, navýšený pak ještě o 100 % přirážku jakožto trest.
Takže je to stále levnější, než platit v zóně jako návštěvník. Taky nechápu, proč město nevymáhá aspoň nákladovou cenu, to by mělo být absolutní minimum.
S tou nákladovou cenou bych tady byl sakra opatrný, ona Správa služeb není úplně etalonem efektivity.
Samozřejmě by se to dalo řešit, udělat na to rozumně nastavené výběrko není úplně závratný intelektuální výkon, ale … no tak zpátky na zem.
Celkove parkovani v Praze je obrovske téma a ceka, kdo se ho chopi. Nejaka plosna reforma je asi najednou neprosaditelna ale mozna by nebylo spatne zacit pilotnim projektem v jedne, celkem jasne ohranicene ctvrti, kde by byly minimalni moznosti napr. parkovat ve vedlejsi ctvrti, a tam to zkusit vzit nejak zgruntu…
V Praze když jen byť ojediněle něco namířené proti autům tak je to vždy takové polovičaté řešení. Jak kdyby se ti politici strašně báli rozuřených řidičů.
Řidiči nikdy nepůjdou demonstrovat před magistrát… Neměli by kde zaparkovat.
Pokud Čižinský chce větší zdražení, proč sám nic neinicioval, když byl ještě nedávno radním pro dopravu?
Jako s majiteli plechových korábů co zavazí po celé Praze, s těmi soucit nemám, ale nezaspal Čižinský trochu?
V zasade mi nevadi, kdyz nekdo zaparkuje v centru mesta na blikackach proto, aby si sel koupit zmrzlinu a nebo jde do bankomatu (kdybych to mel pokazde komentovat ci resit nebo se nad tim jakkoliv pozastavovat, k cemuz ani nejsem kompetentni, rupla by mi cevka behem prvni pul hodiny jizdy po meste). Tenhle hned odjede. Ale vadi mi auta, ktera evidentne nejsou zpusobila provozu (kuprikladu nemaji SPZ/RZ ci vykazuji uz od pohledu takove poskozeni, ktere neni slucitelne s provozem po pozemni komunikaci). Nevim, jak to resi jinde, ale treba v miste meho trvaleho bydliste se to vlastne neresi. Krasne videt… Číst vice »
Jenže těch řidičů, kteří nechají auto chvíli na blikačkách a jdou si něco nutného zařídit, je příliš.
Kdy nedávno? Radním pro dopravu je v tomhle volebním období (konkrétně tedy až od února 2023) Zdeněk Hřib. V předchozím období (takže celé 4 roky) to byl Adam Scheinherr. Takže jak nedávno?
Číža fakt nikdy radním pro dopravu nebyl.
O cenach odtahu rozhoduje radni pro bezpecnost, dnes Svoboda a predtim Hrib. Tedy nikoliv radni pro dopravu.
Krása, a teď by taky mohli začít odtahovat auta, která jsou na první pohled neprovozovaná … nebo je snad náhoda, že při čištění ulic odtahují jen auta, se kterými se evidetně jezdí a tedy pro která si majitelé přijdou a zaplatí? Nemyslím si … 🙂 Takto u nás pravidelně 4 auta při čištění zůstávají už několik let, to mi nepřijde moc fér.
Odtahy v Praze nejsou vůbec férové. Prostě si hlavně namastit kapsu…
Posledním typem je takzvaný technický úkon, který se využívá zejména při čištění ulic. Překážející vozidlo je dočasně umístěno na odtahový vůz, který poodjede.
Len pre porovnanie, vo Viedni sa platí 300 eur…
Kolik stojí komerční odtah, když máte třeba poruchu? Tolik by měl pak stát i odtah za špatné parkování, navýšený pak ještě o 100 % přirážku jakožto trest.
Od trestů jsou tu pokuty.
Takže je to stále levnější, než platit v zóně jako návštěvník. Taky nechápu, proč město nevymáhá aspoň nákladovou cenu, to by mělo být absolutní minimum.
Protože ideologie..
S tou nákladovou cenou bych tady byl sakra opatrný, ona Správa služeb není úplně etalonem efektivity.
Samozřejmě by se to dalo řešit, udělat na to rozumně nastavené výběrko není úplně závratný intelektuální výkon, ale … no tak zpátky na zem.
Prave, vždyť tohle by pro ne mohl zajišťovat subdodavatel..
No … mohl … ale nebude:-)