Praha posílá na Ukrajinu dalších osm autobusů, na pomoc už odjelo 56 vozidel

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) ve spolupráci s hlavním městem Prahou daroval na Ukrajinu další vyřazené autobusy. Foto: DPP/Václav HoličDopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) ve spolupráci s hlavním městem Prahou daroval na Ukrajinu další vyřazené autobusy. Foto: DPP/Václav Holič

Autobusy jsou v provozuschopném stavu.

Odebírat
Upozornit na
guest
31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel Vavříček

A kdy pojedou na Ukrajinu nějaké NB18?

Jiří Švácha

Každá pomoc Ukrajině proti těm ruSSáckejm filckám je chvályhodná.

Michal

Mno, tyhle vylitany herky jim fakt pomuzou…

Milan

Furt 100x lepší mít možnost pouzivat starej bus než žádnej bus.

A navíc počítám, že Vy budete mezi prvními, kteři řeknou, že tam posílat nové vozy je velmi drahy nesmyslný špás pro velké riziko jejích zničeni vybuchem čehokoliv!

PetrN

To je vtipný, jak má rázem tento komentář úplně jiný pomer liku, nez atarsi srejne ladene, protože proruska pakaz už se vyřadila a na tom jejich fóru to sdíleli už před delší dobou, tak stihli zlikvidovat jen starší komentáře…Dobri zoufalci, člověk neví, jestli mu těch lidí má být lito(neúspěšně frustrovane trosky) nebo být spis zoufalí, že takoví lide mezi námi chodí a mají stejne volebni právo 😀

Kolemjdoucí

Podle mínusů koukám, že trollí směna jede na plný výkon.

Kolemjdoucí

Kolik berete za klik? Pět kopějek?

Luboš Beneš

A fotka před rozvinutou zástavou

PvvS

Asi nejhorší jsou ti, kteří to dělaj zadarmo a z přesvědčení 🙁 .

Vlastimil Kocurek

Vzhledem k tomu, že 1USD = 120 rublů, z dnešních zpráv,,,,,,

Erik

Yop, jsou to jen ubozaci. Minus je vlastne velke +, ze neco delame dobre 💪

František

Přitom jim až do roku 2025 nepojede směna měn, takže asi nebudou vyplácet ani je… I když pořád se najde nejspíš dost těch, co to dělají zadarmo a z lásky, aby všichni měli zpackaný životy jako oni sami.

Ferda

Jsem rád, že můžeme pomoci i takhle… Mohlo by teda kapat i víc, ale buďme rádi za cokoliv…

Juraj

Bylo by zajímavé vidět, s jakou výbavou to odjíždí. Předpokládám, že DPP si vytěží karetní terminál, označovače jízdenek a vysílačku(?). Zůstává palubní počítač pro OIS?

Tomáš V.

Předpokládám, že zůstává. Co by s tím prehistorickým dvoujádrovým Atomem a něco málo DDR2 RAM asi tak v DPP dělali?

Vlastimil Kocurek

Jak fakt nutné z toho něco odstraňovat ???

Milan

Správná otázka – nové vozy určitě přichází s plnou novou výbavou, tak možná fakt se vymontuji pouze ty nedávno dosazené karetní terminály snad po 1 kuse na vůz, aby byly na připadnou náhradu za porouchané/poškozene v provozovaných vozech.

Člen Verdi

Smazáno pro retardaci

PetrN

Kňúúúú…. Takoví jako vy těm Ukrajincum budou závidět i tu válku….

Jiří Kocurek

Máte, máte mír a svobodu slova, tak si toho važte.

Je to necelé 3 měsíce, co sever Moravy a Slezsko zasáhly povodně. Po třech měsících už jsou z toho venku, Ukrajina to má mnohem horší.

Jiří Kocurek

Tak jestli pracujete v Německu, tak si na takový olítaný autobus bez problémů vyděláte. Nemusíte ho požadovat zdarma jako humanitární pomoc po bombardování.

František

Ta svoboda i znamená, že si na severu Moravy můžou volit populisty či za 20 let nedokážou postavit protipovodňové stěny a nebo prosadit stavbu přehrady.

Hobluj

Zrovna vy byste měl být rád, že budou místní vozit na Ukrajině.

PetrN

A dezolátům, proruským filckám a podobné havěti praskne cévka, sama pozitiva, jen tak dál 🙂

roman

minusy od prorusáckých filcek naskakují

Ferda

Máte pravdu… Russácká fronta už se mobilizovala a mydlí vám tam jeden mínus za druhým… To je vlastně poklona…

Vlastimil Kocurek

To jsou lidé kteří nemají už svou vlastní identitu. Člověk, který si buduje svou osobnost, své nitro, má dostatečný filtr proti dezinformacím, ty jsou určení pro lidí, ve kterých je prázdno, nemají žádný filtr, a ti, co je vyrábějí je úplně stejná sorta, navíc mnozí z nich navíc trpí nějakými komplexy méněcennosti, a tím si to vyrovnávají – tím, že podle jejich náhledu, mění dezinforamcemi svět.

Vlastimil Kocurek

Tak to je chvályhodné, doufám, že před odesláním byly skutečně dobře technicky prověřené, ale nemám důvod si myslet, že ne.

Jiří Kocurek

Tři, čtyři dny plného provozu v Praze a natočí stejnou vzdálenost jako z Prahy do Lvova, jen v po Praze s větším zatížením všeho.

Jiří Kocurek

V čem nemám pravdu? Takový autobus je 16 hodin na směně a za hodinu v průměru ujede zcela jistě 20 km, to je 300 kilometrů jen to fikne. Všecko v městém provozu, jeden rozjezd za druhým.

Narozdíl od vcelku pohodové jízdy s prázdnou. Vždyť běžný osobák má servisní interval 15.000 kilometrů a do Lvova je to 900.

Ferda

Pravdu máte ve všem, ale zaúřadovala tady prorusská klika. Tak buďte v klidu…