Praha posílá na Ukrajinu dalších osm autobusů, na pomoc už odjelo 56 vozidel
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) ve spolupráci s hlavním městem Prahou daroval na Ukrajinu další vyřazené autobusy. Foto: DPP/Václav Holič
Autobusy jsou v provozuschopném stavu.
to je hezké,že posílají outobusy,ale stjnějim je rozbijou.já bych outobusus potřeboval,
ale přes opakované žádosti mi nedaj nic.to je pěkná politika.
Hračkářství je jinde.
Poslal bych tam ten srot, co jezdi na 134 a pri rozjezdu v kopci to musi turovat, jak blazen, aby se to vubec poholo
Chvályhodné rozhodnutí. Za to má u mě DPP i magistrát malé plus. Akorát by měli busy měnit častěji, 14 leté vozidlo nemá za normálních okolností v civilizovaném městě co dělat, strop by měl být 10 let.
V PID nemohou jezdit. Nejstarší bus může být 14 let. Alespoň ušetří za šrotovné.
Běžně jdou do aukcí, občas je i tady na serveru článek, že je koupil nějaký DP jako náhradní dopravu apod.
Chválihodné počínání. Sláva svobodné Ukrajině!
A kdy pojedou na Ukrajinu nějaké NB18?
A kdy odjedou na Ukrajinu ukrajinci?
Az Putin ukonci valku? A Ukrajina bude mit slusne bezpecnostni zaruky
Cili pro vsechny xenofoby – nejprve se vas idol Putler a jeho vrazi musi vratit do Ruska, to obehnat vodnim prikopem s krokodyly a pak se Ukrajinci mozna vrati domu.
Je vskutku ftipne, za vas idol zpusobuje vam neprijemny zazitek…
Až kremelského nácka vystřídá nějaký normální člověk
Každá pomoc Ukrajině proti těm ruSSáckejm filckám je chvályhodná.
Mno, tyhle vylitany herky jim fakt pomuzou…
Furt 100x lepší mít možnost pouzivat starej bus než žádnej bus.
A navíc počítám, že Vy budete mezi prvními, kteři řeknou, že tam posílat nové vozy je velmi drahy nesmyslný špás pro velké riziko jejích zničeni vybuchem čehokoliv!
Nebo by bylo lepsi tam posilat ty ukrajince co tady delaji bordel at se ukazou na fronte
Co tak na frontu posílat anonymní uživatele zdejších diskuzí, co zde píšou xenofobní bordel? 😉
Koupis novej ze svyho, Ferdo?
Ano, pomůžou.
Na barikády dobrý…
To je vtipný, jak má rázem tento komentář úplně jiný pomer liku, nez atarsi srejne ladene, protože proruska pakaz už se vyřadila a na tom jejich fóru to sdíleli už před delší dobou, tak stihli zlikvidovat jen starší komentáře…Dobri zoufalci, člověk neví, jestli mu těch lidí má být lito(neúspěšně frustrovane trosky) nebo být spis zoufalí, že takoví lide mezi námi chodí a mají stejne volebni právo 😀
Ani zoufalí, ani líto. Musíme jít ostře proti nim, nesmí nám být líto hovad a imbecilů, to společnost v konečném důsledku zničí.
Zadupat, presvedcit nejde
Podle mínusů koukám, že trollí směna jede na plný výkon.
Kolik berete za klik? Pět kopějek?
A fotka před rozvinutou zástavou
Asi nejhorší jsou ti, kteří to dělaj zadarmo a z přesvědčení 🙁 .
Vzhledem k tomu, že 1USD = 120 rublů, z dnešních zpráv,,,,,,
Yop, jsou to jen ubozaci. Minus je vlastne velke +, ze neco delame dobre 💪
Přitom jim až do roku 2025 nepojede směna měn, takže asi nebudou vyplácet ani je… I když pořád se najde nejspíš dost těch, co to dělají zadarmo a z lásky, aby všichni měli zpackaný životy jako oni sami.
Jsem rád, že můžeme pomoci i takhle… Mohlo by teda kapat i víc, ale buďme rádi za cokoliv…
Bylo by zajímavé vidět, s jakou výbavou to odjíždí. Předpokládám, že DPP si vytěží karetní terminál, označovače jízdenek a vysílačku(?). Zůstává palubní počítač pro OIS?
Předpokládám, že zůstává. Co by s tím prehistorickým dvoujádrovým Atomem a něco málo DDR2 RAM asi tak v DPP dělali?
Jako náhradní díly pro SORy, které s tím budou ještě muset nějakou dobu fungovat?
Jak fakt nutné z toho něco odstraňovat ???
Správná otázka – nové vozy určitě přichází s plnou novou výbavou, tak možná fakt se vymontuji pouze ty nedávno dosazené karetní terminály snad po 1 kuse na vůz, aby byly na připadnou náhradu za porouchané/poškozene v provozovaných vozech.
Díky za odpověď.
Není, proto se ptám.
Lépe řečeno: karetní terminál je v destinaci asi k ničemu, takže ten DPP v pohodě použije do nového busu. Stejně tak označovače jízdenek.
Informační systém možná nebude kompatibilní s tím, co tam používají, ale stejně tak ničemu nevadí.
Díky za odpověď.
Smazáno pro retardaci
Kňúúúú…. Takoví jako vy těm Ukrajincum budou závidět i tu válku….
Máte, máte mír a svobodu slova, tak si toho važte.
Je to necelé 3 měsíce, co sever Moravy a Slezsko zasáhly povodně. Po třech měsících už jsou z toho venku, Ukrajina to má mnohem horší.
Tak jestli pracujete v Německu, tak si na takový olítaný autobus bez problémů vyděláte. Nemusíte ho požadovat zdarma jako humanitární pomoc po bombardování.
Vy jste dobrej, svoboda slova, zkuste napsat, že Ukrajinci vyhýbající se zde odvodní povinnosti by se alespoň mohli chovat jako hosté na návštěvě a dodržovat domácí řád: Budete minimálně označen za proruského švába.
Ta svoboda i znamená, že si na severu Moravy můžou volit populisty či za 20 let nedokážou postavit protipovodňové stěny a nebo prosadit stavbu přehrady.
Zrovna vy byste měl být rád, že budou místní vozit na Ukrajině.
Smazáno pro retardaci 🤭 Tak tohle jsem tu od redakce ještě neviděl 🙈😀
To je u každého ruského trolla😀
A dezolátům, proruským filckám a podobné havěti praskne cévka, sama pozitiva, jen tak dál 🙂
minusy od prorusáckých filcek naskakují
Dřevěnej rubl drobet upadl, tak musej klikat o 20 % víc, nebo si nevydělaj ani na plesnivou grjéčku…
Máte pravdu… Russácká fronta už se mobilizovala a mydlí vám tam jeden mínus za druhým… To je vlastně poklona…
To jsou lidé kteří nemají už svou vlastní identitu. Člověk, který si buduje svou osobnost, své nitro, má dostatečný filtr proti dezinformacím, ty jsou určení pro lidí, ve kterých je prázdno, nemají žádný filtr, a ti, co je vyrábějí je úplně stejná sorta, navíc mnozí z nich navíc trpí nějakými komplexy méněcennosti, a tím si to vyrovnávají – tím, že podle jejich náhledu, mění dezinforamcemi svět.
Tak to je chvályhodné, doufám, že před odesláním byly skutečně dobře technicky prověřené, ale nemám důvod si myslet, že ne.
Tři, čtyři dny plného provozu v Praze a natočí stejnou vzdálenost jako z Prahy do Lvova, jen v po Praze s větším zatížením všeho.
V čem nemám pravdu? Takový autobus je 16 hodin na směně a za hodinu v průměru ujede zcela jistě 20 km, to je 300 kilometrů jen to fikne. Všecko v městém provozu, jeden rozjezd za druhým.
Narozdíl od vcelku pohodové jízdy s prázdnou. Vždyť běžný osobák má servisní interval 15.000 kilometrů a do Lvova je to 900.
Pravdu máte ve všem, ale zaúřadovala tady prorusská klika. Tak buďte v klidu…
Naprosto to sedí, běžný „denní nálet“ městkého (velka města, Praha, Brno, Ostrava…) nebo linkového busu na příměstě je cca 250 – 400 km