Praha na léto opět uzavře jednu z nejdůležitějších tepen. Zkomplikuje se vjezd do obchodního centra

Rekonstrukce Průmyslové ulice v Praze. Foto: TSKRekonstrukce Průmyslové ulice v Praze. Foto: TSK

Omezení provozu na Průmyslové potrvají až do konce letních prázdnin.

Odebírat
Upozornit na
guest
25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Je báječné, že když každý rok opravíme z Průmyslové několik set metrů, tak nám to vystačí na celé volební období. Můžeme pořád říkat, že něco děláme pro řidiče, že investujeme. Kdybychom to udělali najednou, tak bychom příště museli hledat nějakou jinou silnici k opravení a to by bylo mrzeníčko, mezi cyklonadšenci. Když to všechno opravíme, ještě nám po siilnicích budou více a rychleji jezdit lidé … indukce dopravy …hrůůůza.
Taková Čakovická, nebo Českobrodská, ty necháme na příště.

Martin

Zavrete vsechny a budou lide nadavat, ze se to neda nikudy objet a neni to tak davno, co se tohle presne stalo…
Jinak investic do dopravy je po dlouhe dobe opet dost, rekl bych, nejvice v historii… ale taky vzdy dost trva, nez se to zprocesuje…

Martin

Omlouvám se, ale po pražských silnicích jezdím od roku 1995 a řekl bych, že některé výmoly a díry poznávám, v tom smyslu, že za celou tu dobu nebyly vyřešené. Nedávno (asi tak loni) opravili jisté díry na ulici Olšanská, které tam opravu byly od toho roku, kdy jsem získal papíry, jezdil jsem tudy i několikrát denně. Takže když budu konstruktivní: Průmyslovou neopravovat po kouskách typu 800 m, ale jeden rok (celý) jeden směr a druhý rok (celý) opačný směr a hotovo. Dvě další hlavní tepny, které jsem zmínil, také mini 15 let nesáhnuto, udělat co nejdříve. Ale to bych chtěl… Číst vice »

Martin

Souhlasim, znam, napr. Spojovaci + Ceskobrodska…

Martin

Bylo by moc gajn, kdyby od shellky po Zamenhoffovu udelali jeste jeden pruh vyhrazeny pro bus, usetrilo by to dost casu, ktery busy travi v kolone odbocujici na jizni spojku…

MP22

Je nepochopitelné, že město nechce na této komunikaci ten třetí pruh pro busy vybudovat.. on by se tedy hodil prakticky po celé délce, od Sklářské po Českobrodskou…

Rada

Také by to chtělo přidat jeden pruh na jižní spojce od nájezdu z Průmyslové k místu kde už tři pruhy jsou. Snad se to vyřešní vnějším okruhem (D11 – D1), díky němu by nemělo štěrboholskou radiálou přijíždět tolik aut a nemusela by se ucpávat Průmyslová.

Martin

Jj, to by take pomohlo…

Martin

V celem useku to meni uplne nutne, ale v useku, ktery popisuji to je zasadni…
Navic to neni tak slozite, lze vyuzit castecne pripojovaci pruhy, ty mohou byt vyuzity busy, staci protahnout do zastavkovych zalivu… pak uz zbyva jen dodelat kratky usek cca propojenim pripojovaciho popelaru s odbocovacim do OC – v tomto useku staci posunou prubezne pruhy a levy se uvo;ni pro bus… a pak protahnout zaliv zastavky zamenhoffova do ul. u stavoservisu a mate hotovo… bez ztraty a bez omezeni prujezdnych pruhu…

Martin

Proč proboha nezačnou až příští týden?
Tento bude úplně nejvíc rušno…
To je snad naschvál…

bkv

vlastní uzavirka začne 29. června…

David

Kez by radsi opravili Ceskobrodskou od Prumyslovy na Jarov. Nejhorsi silnice v Praze..

frank

krom delšího úseku v Běchovicích a pár malých kousků, je celá silnice na Český Brod v rámci Prahy jedna velká ostuda. Nejhorší na tom je, že jakmile se o opravě začne mluvit , třeba na Praze 21 tak vylezou naříkači z děr a křičí, že by to trvalo moc dlouho a bylo by to moc drahé. Třeba snížení nivelity některých úseků v obcích ( viz dobré dílo v Běchovicích) by zlepšilo situaci pro chodce ( schody a svahy na přechody zmizí ) ale okamžitě se ozve řidičstvo, že třeba víc lépe dostupných přechodů je fuj a , že se nesmí… Číst vice »

Grossák

Myslím, že letos je v plánu úsek od Průmyslové po Pod Táborem. Dál je třeba koordinovat s PVS, nejdříve 2025.

Nutné je zlepšit plynulost a průjezdnost

Bylo by dobré tam konečně zrušit všechny semafory a zvýšit na 80 km/h a zakázat odbočování doleva a díky velkému středu umožnit někde otočení na druhou stranu

80 km/h je v tomto prostoru naprostá nezbytnost! Já bych naopak uvažoval i o zvýšení rychlosti na 130, případně 200 km/h. Řidiči by tak dojeli o několik desítek vteřin rychleji do kolony v Hloubětíně v jednom a ve Štěrboholech/na Jižní spojce ve druhém směru!

frank

přesně, to co řidič ztratí v nekonečných kolonách od Říčan, Úval, Počernic hravě dožene na Průmyslové a opět se může, s klidem v duši zařadit do kolony na Švehlově a říkat si “ svět je zde v pořádku“. Jen bych ještě pro spokojenost řidičů v místech kolon zařídil brigády na mytí oken a psaní omluvenek/zpožděnek do práce a kompenzačních slevenek na parkování v centru ( třeba od 601 vteřin nahoru parkování na den zdarma) , ovšem vše placeno z rozpočtu Hlavního města Prahy.

Jiří Kocurek

Vjezd … do spalovny odpadů …

Ne, svážet ty odpadky tramvají a vlakem!

Kaba

A vyjde to levneji? Kde ten odpad ve meste budete prekladat? Nebo to bude muset byt povinne tramvajova trat u kazdeho domu?

Jiří Kocurek

Si dělám srandu z názorů, že silniční nákladní doprava nemá přínos, a měla by se zdanit natolik, aby … snad i DOL vyšel levněji.

David

Přesně, na ostrově Sodor by to nedělali jinak!

Martin

Dive se odpad z popelnic odvazel tramvajemi napr. na skladku v kobylisich, dnes je tam Dablicky haj… a kusa kolej ze smycky Voz. Kobylisy k Zernosecke ul. stale je patrna…

hroch.obojzivelny

Dříve v popelnicích nebyl žádný odpad, ale popel.
A odpad se házel do kamen.
Oproti dnešní logistice to bylo neuvěřitelně jednoduché a efektivní. Akorát, že tehdy prakticky nebyly plasty…

Tohle tady nepište, tady je v diskusi líheň nepřátel IAD, těm zvýšení rychlosti nevysvětlíte. Například nikdy v životě nepochopí, že kolony jsou jen ve dne a ještě ne pořád, zatímco zvýšená rychlost se dá využít, když kolony nejsou. Oni totiž jezdí na kolech a když zrovna nejedou na kole, tak sedí někde na úřadu a rozhodují o dopravě.

Padre

Správný postup…pražské komunikace niesů žiadná promenáda…