Praha má z reklamy na autobusech méně, než jiná města. Další zakázku má Bigboard

Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr HejnaBus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna

Ani ne tisíc korun měsíčně získá Dopravní podnik hlavního města Prahy za to, že 300 autobusů nabídne k využití pro

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza

Vždycky mě zajímalo, kolik ty nevkusný polepy přinesou do kasy a říkal jsem si, že to určitě budou minimálně nižší desítky milionů, protože ty busy jezdí všude a většinu dne … A ony jsou to nižší jednotky milionu? 🙂 Co to je za joke? Nájemce plochy to potom střelí za nesmysl samotnejm firmám, tohle je fakt joke a skvělá rejže … a ještě takhle blbě zadaná

Mirek T.

Jste si jistý, že ty srovnatelné výnosy v Liberci a Brně jsou také z rámcové smlouvy? Není to náhodou za jednorázový pronájem?

Romanero

„Nelze komentovat srovnání s ostatními městy. Jedná se logicky o zcela jiný trh, jiná pravidla, jiné souvislosti.“

Aha, jakože v Praze je chudoba, málo práce, nízké platy, nájmy, ceny, malý trh s pár lidmi a reklama jde špatně na odbyt?

DPP je fakt banda blbců, když nejsou schopný vymyslet do tisku lepší prohlášení..

noerf

Hlavně, že pripluly kaprici. Co si myslí ostatní je jedno.
Když něco poptavam, zeptám dvou tří zdrojů, eventuelně se dá použít webový vyhledávač a několik společností obeslat e-mailem. Bohužel na některých místech blbost a amatérismus neklesají.