Praha má z reklamy na autobusech méně, než jiná města. Další zakázku má Bigboard
Bus v pražské MHD. Autor: DPP - Petr Hejna
Ani ne tisíc korun měsíčně získá Dopravní podnik hlavního města Prahy za to, že 300 autobusů nabídne k využití pro
Vždycky mě zajímalo, kolik ty nevkusný polepy přinesou do kasy a říkal jsem si, že to určitě budou minimálně nižší desítky milionů, protože ty busy jezdí všude a většinu dne … A ony jsou to nižší jednotky milionu? 🙂 Co to je za joke? Nájemce plochy to potom střelí za nesmysl samotnejm firmám, tohle je fakt joke a skvělá rejže … a ještě takhle blbě zadaná
Jste si jistý, že ty srovnatelné výnosy v Liberci a Brně jsou také z rámcové smlouvy? Není to náhodou za jednorázový pronájem?
„Nelze komentovat srovnání s ostatními městy. Jedná se logicky o zcela jiný trh, jiná pravidla, jiné souvislosti.“
Aha, jakože v Praze je chudoba, málo práce, nízké platy, nájmy, ceny, malý trh s pár lidmi a reklama jde špatně na odbyt?
DPP je fakt banda blbců, když nejsou schopný vymyslet do tisku lepší prohlášení..
Hlavně, že pripluly kaprici. Co si myslí ostatní je jedno.
Když něco poptavam, zeptám dvou tří zdrojů, eventuelně se dá použít webový vyhledávač a několik společností obeslat e-mailem. Bohužel na některých místech blbost a amatérismus neklesají.