Praha bude mít opět spojení s Arménií, Wizz Air obnoví linku do Jerevanu

Letadlo Wizz Airu na Letišti Václava Havla. Pramen: Letiště PrahaLetadlo Wizz Airu na Letišti Václava Havla. Pramen: Letiště Praha

Nízkonákladový dopravce otevře v Jerevanu svou 34. základnu, spustí z ní osm nových linek.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Webster

Klidně bych v Praze uvítal boj Ryanairu s Wizzairem jako byl ve Vídni, ale to se asi nedočkáme..

Luboš

… a buďme za to rádi. Akorát celý trh cenově zkazí.

AAAA

Nechápu když o to měli Smartwings zájem proč to nezkusili, sami říkali že o to mají velký zájem do budoucna. Když to měli létat ČSA tak se to odkládalo kvůli nízkému bookingu, a teď se tady v diskuzi píše že loadfactor byl dobrý.

AAAA

Ten loadfsktor myšleno když to létal wizzair

David

Když se podaří naplnit letadlo Wizz Airu ještě neznamená, že se to podaří i Smartwings 🙂

Jenda

ČSA měly nízký booking, protože to prodávaly za tolik, za kolik se létá do JV Asie. To by u Smartwings bylo úplně stejné.

JanM

Nebude to tím jak je Smartwings předražený? Nasype mi služby navíc o které nestojím (kufr „zdarma“, to samé kolečkové zavazadlo) a podle toho ta cena taky vypadá. Samotné letadlo je úplně stejný dobytčák jako Wizzair, tam rozdíl není.

Webster

Je tam rozdíl, Smartwings má o několik cm více místa na nohy.

Ondřej

Jsem docela zvědavý, jak dlouho to zase vydrží. Už jednou to zkoušeli a moc to nedopadlo, ale třeba se to teď ujme…
Osobně jsem, ale spíš čekal, že obnoví tu Bukurešť, kde je pouze Tarom.

David

Konec linky Wizz Airu do EVN se tehdy dával do souvislosti s uzemněním letadel kvůli problémům s motory. Pokud vím, loadfactor býval slušný.

Lkprak

To si pletete. Do souvislosti s uzemněním letadel kvůli motorům se dával konec linky Bukurešť-Praha.

David

On to možná bude stejný případ u obou linek. Jerevan skončil v září 2023, Bukurešť nadlouho poté v březnu 2024.

Už v tom září 2023 měl Wizz Air dost letadel na zemi právě kvůli motorům.

Majkl

Já bych řekl, že tam bylo více faktorů, nejen nedostatek letadel, ale tuším, že se tam řešilo i trasování, kdy to létal stroj z báze v MXP a při jakémkoliv trochu větším zpoždění už posádce nevycházela povolená pracovní doba a problémy tak byly na světě.

adam

Uvěřím až přistane.

Juco

A to u Wizzairu ani nemuzete verit ze nezmeni, nezrusi atd…

Majkl

Wizz momentálně dost řeší svojí špatnou reputaci a má za cíl to kompletně změnit, nejen přístup k zákazníkům, což jsem já nedávno vyzkoušel a byl jsem totálně v šoku (pozitivně), ale řeší i častá rušení, změny v letovém řadu atd., tak je možné, že se dočkáme lepších zítřků…