Práce na rozšíření Strakonické v Praze skončily. Autobusy mají k dispozici téměř šestikilometrový pruh
Nový autobusový pruh, Strakonická ulice v Praze. Pramen: TSK Praha
V ranní špičce mezi šestou a desátou hodinou využívá autobusy na Strakonické směrem do centra zhruba 7 000 cestujících.
K něčemu to bude, až bude šestipruh od B. Mostu po Jíloviště a bude to dálnice!!!
Možná by bylo lepší posunout tu silnici tak, aby nebylo výškové omezení pod mostem. Jeden směr tři pruhy, druhý jen jeden bez omezení…
Oficiálně tam mohou jen osobaky a dodávky, takže těch pár kamionu na zásobování to může tím levým příjem vzít..m
Bude konečně 13 km/h od sjezdu z Pražského okruhu ven z Prahy bez nesmyslného omezování rychlosti po Jíloviště?
Ne, tam chybí doprovodná komunikace a nijak to s touto stavbou nesouvisí.
Konečně 80 km/h od okruhu po Barandovský most bez nesmyslné 50ky??
50 byla před rozšiřováním a pořád bude jenom v zástavbě v Lahovičkách…
50km/h v obytné zástavbě je nesmysl? Spíše tam bude 30 než 80.
To je obytná zástavba jak stehno.
Dá se odhadnout časová úspora v ranní špičce, oproti stavu předtím?
Teď ještě automatické posílání pokut řidičům, kteří si hrají na BUS i s osobním autem.
Myslíte, že policajti budou pokutovat každého, kdo by odbočoval vpravo a tím pruhem jel byť 10 metrů a žádný autobus při tom neomezil?
To rozhdone ne ale na zapade bezna vec “bus line cameras” na mistech kde to evidentne nekdo zneuziva.
Čas od času tam vidím auto, které se před kamerou poslušne zařadí do prostredniho pruhu, ale hned za kamerou to strihne zpátky do bus pruhu, to by musely být kamery co 500 m.
Na 6 km 4 skutečné, 10 falešných a cajk.
Ti minusáři zřejmě neznají vyhlášku. V tomto případě lze legálně využít BUS pruh.
Ne, ti vědí, že na Strakonické moc často doprava neodbočíte, pokud nechcete do vody 🙂
Jenže když neodbočí. tak to nic legálního není.
Jak silný je tam provoz mimo špičku? Tady by to možná zasloužilo i trolej.
A trolej kam? Po D4 do Dobříše?
Trolej asi jedině po železnici z Příbrami do Zdic a dále tunelem na Prahu. To by mohlo těm zástupům autobusů trochu pomoct.
Trolej Smícháč->Lahovice.
129+241+318 na parciální trolejbus, v sedle 6 spojů/hodinu, ve špičce 24 spojů/hod, to je větší vytížení než 140(58).
Dobříš to neřeší, ale možná i takovej Mníšek p/B nebo Štěchovice by možná měly docela šanci se v úseku Zbraslavský most-Smícháč-Zbraslavský most nabít.
doufám, že na jaře 2023 přibude na značce IP20a také určený symbol 202!
Takhle si představuju podporu veřejné dopravy. Skvěle.
Zatímco my, co jsme tam v autech poskakovali v pondělí, abychom se nějak dostali, si zasloužíme plné opovržení.
Připomínám, že v pondělí byla ta taškařice s hořícím vlakem v Mokropsech (byť chápu, že o takovýchto marginalitách už se tady ani nepíše), a že jsme sice původně chtěli jet vlakem, ale když to ani po 3/4 hodině nevypadalo, že nás dráha nějak doveze, vrátili jsme se k autu, abychom se dopravili individuálně.
On někdo něco psal o opovržení? Kdyby si lidi furt něco někam neprojektovali…
Možností je spousta. Že je nechcete hledat, je bohužel Váš problém. Chcete jet autem? Tak si poskakujte v koloně. Podpora veřejné dopravy má přednost. Není důvod upřednostňovat zrovna řidiče aut před autobusy.