chtějí ukázat, že makají více než poláci, ale nejsou 😉
Jan
2 hodin
Jsou to vlastně hrdinové, korupce byla, je a bude 🙂
frank
2 hodin
Můžeme se klidně vsadit, že za pár roku policejní komando vtrhne na UOHS a ŘSD a budou vyšetřovat těch několik set milionů korun rozdílů v ceně navíc jako podezřelý čin. Stačí si vzpomenout na březen roku 2019 kdy Policie ČR vtrhla so do sídla ÚOHS a i do bydlení pana ředitele ÚHOS v souvislosti se zásahem ÚOHS který změnil zakázku na dálnici a vrátil do hry PORR, případně na případ Kapsch vyšetřovaný v téže době…
Avoda
3 hodin
Vyšachovaný Budimex mimo jiné od října 2020 staví nádraží Warszawa Zachodnia (Západní nádraží), kde se naprostá většina prací prováděla v režimu 24/7, což krásně ukazovala webkamera Urządu Transportu Kolejowego na jejich YT kanále.
Ano, u nás rarita, ale v Polsku samozřejmě ne pravidlo, ale věc, nad kterou se nikdo nepozastaví. Ze současných staveb např. nový kontejnerový přístav v Gdaňsku.
Není ten přístav čistě náhodou soukromý a tak či tak ziskový, čímž pro provozovatele znamená jakákoliv odstávka ztráty v milionech za hodinu? Tudíž je pro pšístav levnější platit práce 24/7 než mít o třetinu delší odstávku. Jo a problém s hlukem asi v přístavu až tak moc nebude.
Nazvěte to jak chcete, ale vězte, že nám občanům je zcela u zadele, jestli to bude stát o třetinu více. Pro nás je podstatné, že to bude o třetinu dříve, víme?
Práce v noci je od 22:00 do 06:00. Práce za tmy je jiná věc. Na druhou stranu, pokud mají větší využití techniky, tak se rychleji zaplatí.
A druhou věci je, kolik je na stavbě zaměstnanců firem, kolik živnostníků a kolik agenturních pracovníků, kdy zákonné příplatky a odvody za ně jsou výrazně odlišné.
Je to „jen“ interní info. ŘSD mělo prvotní reference od Budimexu s pracovníky, kteří měli reference na tunel v Kolumbii, ale Metrostav se odvolával až, když už je měl pod sebou. Myslím, že vzhledem k tomu, jak to vše probíhalo, tak je to i jediné logické vysvětlení.
Pane Kocourku, proč nejste ve vládě? Vaše oduševnělost, reakce, znalosti a inteligence nejsou hodny této diskuze, kde z každého bravurně dokážete udělat hlupáka. Nebýt Vás a malých brambor, nemají prasata co jíst.
chtějí ukázat, že makají více než poláci, ale nejsou 😉
Jsou to vlastně hrdinové, korupce byla, je a bude 🙂
Můžeme se klidně vsadit, že za pár roku policejní komando vtrhne na UOHS a ŘSD a budou vyšetřovat těch několik set milionů korun rozdílů v ceně navíc jako podezřelý čin. Stačí si vzpomenout na březen roku 2019 kdy Policie ČR vtrhla so do sídla ÚOHS a i do bydlení pana ředitele ÚHOS v souvislosti se zásahem ÚOHS který změnil zakázku na dálnici a vrátil do hry PORR, případně na případ Kapsch vyšetřovaný v téže době…
Vyšachovaný Budimex mimo jiné od října 2020 staví nádraží Warszawa Zachodnia (Západní nádraží), kde se naprostá většina prací prováděla v režimu 24/7, což krásně ukazovala webkamera Urządu Transportu Kolejowego na jejich YT kanále.
Ano, u nás rarita, ale v Polsku samozřejmě ne pravidlo, ale věc, nad kterou se nikdo nepozastaví. Ze současných staveb např. nový kontejnerový přístav v Gdaňsku.
Není ten přístav čistě náhodou soukromý a tak či tak ziskový, čímž pro provozovatele znamená jakákoliv odstávka ztráty v milionech za hodinu? Tudíž je pro pšístav levnější platit práce 24/7 než mít o třetinu delší odstávku. Jo a problém s hlukem asi v přístavu až tak moc nebude.
Tak se dívám a je státní. Ale za loňský rok jím prošlo 100 mil. tun zboží. Nazval bych to kritickoou infrastrukturou.
Nazvěte to jak chcete, ale vězte, že nám občanům je zcela u zadele, jestli to bude stát o třetinu více. Pro nás je podstatné, že to bude o třetinu dříve, víme?
Opravdu byste chtěl, aby vám kousek od domu jeli nonstop sbíječky, bagry, pípáky couvajících náklaďáků a svítily halogeny?
Proč by měl být rozdíl zdali je státní nebo soukromý, zisk a ztráta se měří stejně.
To bude do první výplaty až Metrostav zjistí, kolik musí zaplatit navíc za práci v noci 😄
Práce v noci je od 22:00 do 06:00. Práce za tmy je jiná věc. Na druhou stranu, pokud mají větší využití techniky, tak se rychleji zaplatí.
A druhou věci je, kolik je na stavbě zaměstnanců firem, kolik živnostníků a kolik agenturních pracovníků, kdy zákonné příplatky a odvody za ně jsou výrazně odlišné.
Určitě čekali, až jim to někdo poradí v diskuzi.
Cha, cha, cha!!!
Vsak Polaci taky staveli tuto dalnici za osvetleni po setmeni. Tam se fakt makalo.
Ostatně v tuto dobu je tma okolo 16:30 což je celkem běžně ještě součást pracovní doby mnohých z nás…
A taky si chtějí vylepšit PR u místních za to jak vyštípali Budimex
a nebýt jich tak Budimex ty reference dodal?
Budimex reference měl, ale Metrostav jim přebral pracovníky, které měli reference, proto se i odvolával.
O tom vite vice? Detaily duvodu prvotnich uznani referenci ze strany RSD a neuznani u UOHS zverejneny nebyly, co o tom pripadu vim.
Je to „jen“ interní info. ŘSD mělo prvotní reference od Budimexu s pracovníky, kteří měli reference na tunel v Kolumbii, ale Metrostav se odvolával až, když už je měl pod sebou. Myslím, že vzhledem k tomu, jak to vše probíhalo, tak je to i jediné logické vysvětlení.
Když jste tak dobře informován, tak určitě znáte i jména těch pracovníků. Sem s nimi. Není třeba je tajit.
Pane Kocourku, proč nejste ve vládě? Vaše oduševnělost, reakce, znalosti a inteligence nejsou hodny této diskuze, kde z každého bravurně dokážete udělat hlupáka. Nebýt Vás a malých brambor, nemají prasata co jíst.