P+R, cyklostezky, metro, mýto. Praha slibuje do roku 2030 do dopravy 112 miliard
Cyklostezka mezi Horními Počernicemi a Běchovicemi. Foto: TSK. Foto: TSK
Praha představila nový „zásobník“ projektů a opatření, které mají zlepšit dopravu ve městě v příštích letech. V dokumentu je 240
Já věděl, že mě odrbou o další poplatek, po velkém zpoplatnění pohoných hmot, po poplatku za parkování budu platit ještě za průjezd blankou, výborně! Co dál prosím?
Dál je to prosté, buď začnete používat veřejnou dopravu nebo se smíříte s tím, že za auto budete platit stále víc.
Mýto v Praze se určitě nebude týkat městského okruhu, ale vjezdu do centra města !!
Když nedokážete vytvořit snesitelné podmínky pro bytovou výstavbu a regulovat spekulanty, tak holt musíte počítat s masovým dojížděním.
Já v tom vidím spíše „malou českou zpanštělost utrženou z řetězu“: kde-kdo chce (jiným i sobě) ukázat, že „na to má“ tím, že si někde na venkově postaví haciendu „jemerického“ typu (jednopodlažní a s co největší zastavěnou plochou) a ve velkogaráži má 2 – 3 auta: těmto lidem by žádná „činžáková“ bytová výstavba nestačila, protože oni jsou přece něco víc než ostatní a „mají na to“, aby bydleli v „příjemnějším“ prostředí (venkova) a do města jezdili jen do práce …
železničář: a vy jim to závidíte nebo proč poukazujete na takový nesmysl? ať si snad každý bydlí kde uzná za vhodné. Kdyby jezdili autem do města jen tito lidé tak je centrum bez aut. Jak vlastně podle vás mají jezdit do zaměstnání, když u nádraží nestojí kapacitní patkoviště?
A kdo veri tomu, ze se z toho neco postavi, tak ordinace doktora chocholouska je na magistratu, hned vedle dolinkovy kancelare…
Něco se z toho zcela jistě postaví, zase bych to s tou skepsí tolik nepřeháněl, jak mají Češi ve zvyku 😉