Povinné místenky, lepší vlaky, škrty na lokálkách. 26 největších změn nového jízdního řádu
ComfortJet Českých drah. Foto: ČD

Podívejte se na hlavní změny na železnici a v autobusové dopravě s příchodem nového grafikonu

Podívejte se na hlavní změny na železnici a v autobusové dopravě s příchodem nového grafikonu
Třeba ze Slováckých expresů kompletně zmizely vekoprostory, takže třeba pracovat cestou z nebo do Prahy ze Zlínského kraje bude utopie. Kompletně ztracený čas. To už bude lepší jet autem.
A že prý podpora železnice…
Ampz tam bude stále.
Spěšné vlaky Gorol. Na jednu stranu velice dobrý počin. Ale že nezavedli v Mostech u Jablunkova přípoje z na Hrčavu ani od a k lince S2 ani od a ke Gorolu je totalní propadák. A to Jablunkovsko vyjíždí v novém barevném provedení na dalších 10 let😰 Ten jednosměrný přípoj na Hrčavu od dubna do října v 8:31 je výsměch. Hrčava tak bude celoročně opět jen a jen pod tíhou aut😰 Goroly mají těsný nepřipoj samozřejmě i v Návsí směr Horní Lomná. Takže tam to bude rovněž opět hlavně o 🚘🚘🚘😰 Dát za nemalé peníze dva vlaky navíc a neudělat adekvátní… Číst vice »
Protože o víkendech jezdí vždy málo autobusu.
Už se budu textem opakovat, jako u pana Igora dole:
Obraťte se s těmito připomínkami na koordinátora regionální dopravy v MSK a o odpověď se tady příležitostně můžete podělit.
Ty mistenky Pha Ostrava jsou v pořádku, snad to zabrání chronickemu preplnovani spojů v exponovaných dnech a časech
Někdo třeba do poslední doby nevěděl nebo se už nevešel a nevadilo mu jet na stojáka.
To se asi dopravci budou muset naučit flexibilně reagovat a adekvátně měnit kapacitu dosud přetížených spojů.
Jinak:
1.) se budou hromadit nepříliš spokojení cestující
2.) nebo naopak budou cestující ubývat přechodem na jiný dopravní prostředek 🚗
Pořád se dá jet s přestupem kombinací Ex2 a Ex4. Přestup v Hranicích i časově celkem vychází.
Ale tady má máslo hlavně na hlavně MD kvůli totální rezignaci na ZDO mezi prvním a třetím největším městem v republice. Pokud nechtějí ztratit tvář, tak ať objednají obyčejné rychlíky s jízdní dobou čtyři hodiny, které naplní potřebu ZDO a současně nebudou tak okatou konkurencí komerčních Ex.
Možná, že je problém v kapacitě tratí v některých úsecích, nebo s dosažitelností provozuschopných vozidel na tyto vlaky, které by byly oproti současnému stavu jaksi „navíc“ .
S kapacitou je to snadné – ZDO vlaky mají přednost před komerčními.
Praha – Vrané – Čerčany staré vraky Regionova a bez zlepšení 🙈
Tam se snad plánuje postupná výměna během jara. Do června by mělo být vyFoxováno.
Naprostý rozklad přestupů ve Studénce. Pokud přijedete S8 přes léto do Studénky od Kopřivnice tak každou druhou hodinu to vyjde, že přijedete XX:56 jenže na Brno jede vlak XX:52. Na Prahu se také jezdilo přímým ráno 4x (jeden jel tak brzo že to nešlo stihnout) čd+le a nyní jezdí 2x (z toho jeden jede pořád brzo že ho nelze stihnout z přestupu). Takže nyní zaplatit více za cestu do Ostravy a pak na Prahu nebo risknout věčně zpožděnou R8. Mimochodem pří zpáteční cestě od Brna jsou přestupy i 4 minuty tak přeji hodně štěstí při chytání přípoje se zpožděním průměrně… Číst vice »
Obraťte se s těmito připomínkami na koordinátora regionální dopravy v MSK a o odpověď se tady příležitostně můžete podělit.