Potvrzeno: Výluky u Lipníku a Křižanova byly nelegální, dopravcům rozsudek otevírá cestu k náhradě
Železniční trať Praha - Havlíčkův Brod - Brno v úseku Vlkov u Tišnova - Křižanov. Foto: Správa železnic

Chybu v postupu ÚOHS potvrdil i Nejvyšší správní soud.
Odteď již SŽ bude pouze rekonstruovat nádražní budovy. A neplačte, sami si za to můžete.
Zaplať pánbůh, že se to udělalo. Jinak by se to rozpadlo a nebylo nic. A pak by ti stejní plivalu na SŽ, že nic nedělá.
Všichni chtějí moderní železnici, ale jakmile se v čemkoliv musí omezit, hned se z toho můžou po.
Náhodné leč prakticky neustálé výluky s pracovní aktivitou 8×5 opravdu k modernější železnici nevedou.
Možná by se dal vymyslet ještě rušivější přístup kazící použitelnost železnice, ale byla by to fakt fuška…
Ano, myslím že další krok je už jen vyhazování mostů do povětří.
Tak především, je absolutně trestuhodné jak se NEpokračuje v budování alternativy k této trati která v případě Křižanova má alternativu jen s obrovskou „objížďkou“, v případě Lipníku nemá alternativu vůbec žádnou… takže alternativa se nebuduje a oprava současné se zvolí „nickolejná“ s primárním argumentem „bezpečnost pracovníků“ (neboli dodneška se to dělalo jednokolejně špatně!).
To jsou hned dvě zásadní chyby a na obou má Skáza Železnic svou spoluvinu, další je pak financování ale tato otázka je slepá pokud není dokončené plánování a povolování…
Klasický strawman „nechcete mít spravené silnice/koleje?“ Opravy se dají dělat i rozumně…
U Drahotuš, ne u Dluhonic
Pro SŽ jsou dopravci nepřítel, nikoliv zákazníci. Naopak stavební firmy jsou jejich nejlepší zákazníci. Tak jak to asi mohlo vypadat.
Nebojte, budeme následovat zářný příklad slovenské železnice. Stavby s novou vládou skončí, a infrastruktura začne chátrat, protože tak to voliči chtěli.
Další plačka, kterýmu nedopadly volby podle jeho představ.
Mě taky volby nedopadly podle představ ale takovou hovadinu bych fakt nenapsal. Jedna věc jsou rekonstrukce, druhá pravidelná údržba.
Je fuk, jestli se tomu řekne rekonstrukce nebo pravidelná údržba. Na obojí potřebujete výluky dopravy.
Při pravidelné údržbě nejezdí místo osobních vlaků tři roky autobusy.
Taktak, a nemusí se dělat u obou kolejí naráz, zato postupně po krátkých úsecích tak aby jedna výluka plynule přecházela v druhou…
Jestli chcete aby měla odstoupivší vláda aspoň nějakou šanci se vrátit v příštích volbách tak začněte urychleně řešit „vyobcování“ Hladíka, jinak ta sviňárna nadprůměrná co vymyslel jako dárek na odchodnou zkazí šance všem…
Pro SŽ je nepřítelem každý, kdo narušuje ideál Dokonalé a panensky Čisté Železnice, jehož dosažení je vinou cestujících, nákladů a dopravců nemožné.
Ještě by z toho nejraději vyvařili odebrání licence, protože vlaky jezdily zpožděné, že si dopravce neumí napsat výlukový jízdní řád. /s